Przetargi.pl
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn,
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7556236 , fax. 95 7556222
  • Data zamieszczenia: 2015-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 5701 Wędrzyn
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 95 7556236, fax. 95 7556222
    REGON: 08052101800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz innych artykułów do utrzymania higieny i estetyki pomieszczeń na rzecz Jednostki Wojskowej Nr 5701 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, którym jest załącznik nr 1a -1e zestawienie cenowe. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć zadań: zadanie 1 - dostawa środków czystości dla Sekcji Obsługi Infrastruktury zadanie 2 - dostawa środków czystości dla Służby Mundurowej zadanie 3 - dostawa środków myjąco-czyszcząco-dezynfekujących dla Służby Żywnościowej zadanie 4 - dostawa materiałów do utrzymania czystości dla Służby Żywnościowej zadanie 5 - dostawa produktów jednorazowych dla Służby Żywnościowej 2. Dostarczany towar będzie fabrycznie nowy, w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. 3.Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona przez producenta etykieta opakowania. Na etykiecie każdego opakowania musi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych. 4. Data ważności musi wynosić minimum 18 miesięcy od dnia dostarczenia materiałów do JW 5701 za wyjątkiem materiałów dla których producent określił termin ważności krótszy niż rok. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza termin przydatności do użycia krótszy niż określony przez producenta maksymalnie o 14 dni. 5.Produkty niebezpieczne muszą posiadać karty charakterystyki. Dodatkowe wymagania dla poszczególnych zadań: Zadanie nr 1- Środki czystości i higieny muszą być oznaczone przez producenta/dostawcę kodem kreskowym . Ponadto Wykonawca zobowiąże się do przekazania wypełnionej Karty Wyrobu w postaci elektronicznej (format MS Excel) dla odbiorcy wyrobu zamówienia. W karcie wyrobu Wykonawca powinien umieścić numer GTIN i dane uzupełniające wyrobu (zgodnie z zał. nr 6 Decyzji nr 3/MON z dnia 3 stycznia 2014. Wykonawca Kartę Wyrobu powinien przekazać odbiorcy zamówienia najpóźniej w dniu dostawy. Zadanie nr 2 - Środki czystości i higieny muszą być oznaczone przez producenta/dostawcę kodem kreskowym. W przypadku opakowania zbiorczego (karton) należy oznakować towar kodem ITF - 14 (czternaście cyfr), lub dla wyrobów detalicznych kodem EAN - 13 Dostarczone środki czystości winny być nowe w oryginalnym nienaruszonym opakowaniu i zawierać nazwę producenta. Środki czystości musza posiadać atest PZH lub równorzędny. Zadanie nr 3 -Karta charakterystyki produktu wraz z dostawą -Spełnienie wymogów HACCP -Towar wyprodukowany w 2014r -Przydatność do użycia minimum 18 miesięcy. -Atest Higieniczny lub świadectwo Jakości Zdrowotnej wydane przez Państwowy Zakład Higieny lub inny równoważny dokument wraz z dostawą. -Wykonawca dostarczy wszystkie produkty w opakowaniach zbiorczych. Inne wymagania - Na koszt Wykonawcy bezpłatnie przeszkolić personel kuchni i stołówek w obiektach Wędrzyn, Międzyrzecz i Skwierzyna w zakresie BHP w tematyce bezpiecznego użytkowania i posługiwania się dostarczonymi środkami higieny kuchennej będącej przedmiotem zamówienia w terminie nie później niż dniu dostawy. Termin szkolenia, miejsce oraz liczba osób do przeszkolenia zostaną uzgodnione pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą telefonicznie. - Dostarczony przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 195200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.45wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach