Przetargi.pl
Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej dla Pływalni TROCLIK, PANORAMA, START.

Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, ul. M. Konopnickiej 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8221875 , fax. 33 8221875
  • Data zamieszczenia: 2012-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. M. Konopnickiej 5 5
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 8221875, fax. 33 8221875
    REGON: 00240215100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bbosir.bielsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej dla Pływalni TROCLIK, PANORAMA, START.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia 1. Nazwa przedmiotu zamówienia - Dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej dla Pływalni TROCLIK, PANORAMA, START. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej, takich jak: 1) Środek do stałej dezynfekcji wody na bazie podchlorynu sodu z dodatkiem stabilizatora o zawartości chloru minimum 12%. 2) Środek do obniżania wartości pH (pH minus), o zawartości kwasu siarkowego minimum 50%. 3) Płynny środek do koagulacji zanieczyszczeń na bazie hydroksychloreku glinu Al2(OH)5Cl2 x 3H2O o zawartość substancji aktywnej powyżej 5% 4) Środek zapobiegający rozwojowi glonów zawierający Polimer chlorku N, N-dimetylo-2-hydroksypropyloamoniowego w stężeniu minimum 36%. Przewidywana wielkość dostawy w okresie trwania Umowy : 1) środek do stałej dezynfekcji wody na - ok. 50.000 kg bazie podchlorynu sodu z dodatkiem stabilizatora 2) środek do obniżania wartości pH (pH minus) - ok. 4.000 kg 3) płynny środek do koagulacji zanieczyszczeń na bazie - ok. 10.000 kg polichlorosiarczanu glinu 4) środek zapobiegający rozwojowi glonów - ok. 70 kg 3. Inne uwarunkowania: a) Zamawiający wymaga żeby wszystkie dostarczane środki posiadały na każdym opakowaniu plombę gwarantującą oryginalność produktu oraz datę produkcji. b) Zamawiający wymaga aby wszystkie środki posiadały minimum 120 dniowy termin przydatności. c) Ocena proponowanych produktów co do zgodności z opisem przedmiotu zamówienia dokonana będzie na podstawie dołączonych do oferty aktualnych kart charakterystyki (dotyczy pozycji 1,2,3,4) i pozwolenia Ministra Zdrowia na obrót produktami biobójczymi (dotyczy chemii w pozycji 1 i 4 przedmiotu zamówienia) d) Zamawiający zastrzega sobie, że ilość dostarczanych środków w okresie trwania umowy może ulec zmianie. e) Zamawiający ma prawo zmieniać (zwiększyć lub zmniejszyć) ilości asortymentu w poszczególnych pozycjach przedmiotu zamówienia nie przekraczając przy tym łącznej kwoty, jaką przeznaczył na realizacje umowy. Z tytułu ewentualnego nie złożenia zamówienia na pełny zakres asortymentu objętego umową Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe lub prawne. f) Zamawiający ma prawo sprawdzenia dostarczonej chemii basenowej w celu oceny stanu wykonania Umowy, a w szczególności, że odpowiadają one opisowi przedmiotu zamówienia. g) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia wykonania badania chemii basenowej w Instytucie Chemii Przemysłowej w Warszawie lub merytorycznego Instytutu bądź Wyższej Uczelni w Polsce. W przypadku stwierdzenia rozbieżności pomiędzy chemią dostarczaną a chemią zaoferowaną w ofercie Wykonawca poniesie koszty wykonania badania. h) Dostawy chemii basenowej następować będą w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1500. i) Wykonawca dostarczać będzie środki chemii basenowej w terminie do 3-ch dni od dnia zawiadomienia telefonicznego. W dniu zawiadomienia telefonicznego Wykonawca prześle Zamawiającemu faxem lub e-mailem potwierdzenia zamówienia określające datę dostawy oraz ilości zamawianego towaru. j) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z pierwszą dostawą (dotyczy każdego obiektu na, którym będzie po raz pierwszy dostarczana chemia) Zamawiającemu atest PZH oraz kartę charakterystyki produktów będących przedmiotem zamówienia. k) Wykonawca będzie zobowiązany na pisemne żądanie Zamawiającego dostarczania środka do stałej dezynfekcji wody na bazie podchlorynu sodu z dodatkiem stabilizatora w opakowaniach 600 litrowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 249620005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bbosir.bielsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach