Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA I BUDOWA PLACU ZABAW DLA ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 IM. WŁADYSŁAWA WĘGLOWSKIEGO W SĘDZISZOWIE MAŁOPOLSKIM

Szkoła Podstawowa nr 2 im. Władysława Węglowskiego w Sędziszowie Małopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 39-120 Sędziszów Małopolski, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172216129 , fax. 172216129
  • Data zamieszczenia: 2018-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Władysława Węglowskiego w Sędziszowie Małopolskim
    Rynek 9
    39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 172216129, fax. 172216129
    REGON: 001131508
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sedziszow-mlp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA I BUDOWA PLACU ZABAW DLA ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 IM. WŁADYSŁAWA WĘGLOWSKIEGO W SĘDZISZOWIE MAŁOPOLSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i dostawa wyposażenia oraz ich montaż a także budowa placu zabaw dla oddziału przedszkolnego Szkoły Podstawowej nr 2 im. Władysława Węglowskiego w Sędziszowie Małopolskim. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na pięć niżej wymienionych CZĘŚCI: CZĘŚĆ I – dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek – obejmuje dostawę łącznie 328 poz. zabawek i pomocy dydaktycznych typu: materiały plastyczne, pomoce do zajęć ruchowych i rehabilitacyjnych, puzzle, układanki, klocki, gry, sortery, zabawki manipulacyjne, plansze, makatki, książki - szczegółowy opis w załączniku nr 5a do SIWZ, CZĘŚĆ II – dostawa kącików tematycznych, mebli i innych - obejmuje dostawę i montaż łącznie 43 poz. typu regały, szafki, kąciki tematyczne, szafy, krzesełka, itp. - szczegółowy opis w załączniku nr 5b do SIWZ, CZĘŚĆ III – dostawa sprzętu elektrycznego i elektronicznego – obejmuje dostawę łącznie 10 poz. sprzętu, w tym między innymi odtwarzacz, aparat fotograficzny, kamera, laptop, magiczny dywan, itp. - szczegółowy opis w załączniku nr 5c do SIWZ, CZĘŚĆ IV – dostawa programów multimedialnych – obejmuje dostawę łącznie 11 poz. programów, między innymi logopedycznych, dydaktycznych, itp. - szczegółowy opis w załączniku nr 5d do SIWZ, CZĘŚĆ V – budowa placu zabaw obejmuje dostawę i posadowienie (roboty budowlane) następujących elementów małej architektury: - zestaw zabawowy – 1szt., - zestaw zręcznościowy – 1 szt., - zjazd linowy – 1 szt., - bujak na sprężynie – 3 szt., - huśtawka wagowa podwójna – 1 szt., - tablica 3 MT – 2 szt., - huśtawka bocianie gniazdo – 1 szt., - karuzela tarczowa – 1 szt., - regulamin – 2 szt., - ogrodzenie z furtkami z zgodnie z załączoną dokumentacją projektową – Załącznik Nr 6, tj: a) Materiałami do zgłoszenia, b) Projektem zagospodarowania terenu, c) Przedmiarem robót. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia i wbudowane materiały muszą być fabrycznie nowe, stanowić wyłączną własność Wykonawcy i być wolne od praw i roszczeń osób trzecich, a także muszą posiadać stosowne dokumenty (certyfikat, atest bezpieczeństwa lub deklarację zgodności producenta potwierdzającą spełnianie wymogów, karty katalogowe producenta zawierające wszystkie parametry techniczno – eksploatacyjne, itp.). Użycie materiałów czy urządzeń bez stwierdzenia ich pochodzenia jest niedopuszczalne. Zamontowanie materiałów czy urządzeń, które nie będą spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę elementy zamówienia: meble, wyposażenie, pomoce dydaktyczne i zabawki muszą być fabrycznie nowe, stanowić wyłączną własność Wykonawcy i być wolne od praw i roszczeń osób trzecich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla Części I, II, III, IV zamówienia: 1. wypełniony Szczegółowy opis zamówienia – Formularz cenowy , załącznik nr 5a, 5b, 5c, 5d do SIWZ, 2. zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia, 3. dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, 4. dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5. dla oferty równoważnej oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji wykaz zmian zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych. Dla części V ZAMÓWIENIA: 1. zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na czas realizacji zamówienia, 2. dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, w przypadku gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, 3. dokument pełnomocnictwa, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 4. dla oferty równoważnej oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji wykaz zmian zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT Zgodnie z art. 24 ust. 11 Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach