Jednostka Wojskowa 4217 ogłasza przetarg
- Adres: 44-121 Gliwice, ul. Andersa 47
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 46 14 371 , fax. 0-32 46 14 230, 46 14 231
- Data zamieszczenia: 2012-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4217
ul. Andersa 47 47
44-121 Gliwice, woj. śląskie
tel. 0-32 46 14 371, fax. 0-32 46 14 230, 46 14 231
REGON: 24076379800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.4wog.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu wspinaczkowego, narciarskiego oraz sportowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu wspinaczkowego, narciarskiego oraz sportowego z podziałem na 5 zadań: a) Zadanie nr 1 - obejmuje dostawę sprzętu wspinaczkowego i lawinowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj, ilość zamawianego towaru) zawiera formularz cenowy - załącznik nr 2 do siwz stanowiący jej integralną część, b) Zadanie nr 2 - obejmuje dostawę sprzętu i akcesoriów wspinaczkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj, ilość zamawianego towaru) zawiera formularz cenowy - załącznik nr 3 do siwz stanowiący jej integralną część, c) Zadanie nr 3 - obejmuje dostawę sprzętu narciarskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj, ilość zamawianego towaru) zawiera formularz cenowy - załącznik nr 4 do siwz stanowiący jej integralną część, d) Zadanie nr 4 - obejmuje dostawę odzieży oraz obuwia sportowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj, ilość zamawianego towaru) zawiera formularz cenowy - załącznik nr 5 do siwz stanowiący jej integralną część, e) Zadanie nr 5 - obejmuje dostawę różnych akcesoriów, przyrządów i sprzętu sportowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj, ilość zamawianego towaru) zawiera formularz cenowy - załącznik nr 6 do siwz stanowiący jej integralną część. UWAGA: Wskazanie w w/w formularzach cenowych w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, iż wykonawca może zaoferować asortyment równoważny o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych lub użytkowych. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że wyrób spełnia w całości opisane parametry jakościowe, techniczne i funkcjonalne. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby zamawiającego w Gliwicach przy ul. Andersa 47, partiami, w terminie do 7 dni od daty złożenia zamówienia. Całkowita realizacja i rozliczenie zamówienia musi nastąpić do 30.11.2012r. Transport dostawy zabezpiecza Wykonawca na własny koszt i ryzyko w ramach ceny dostawy. Towar dostarczony do Zamawiającego musi być fabrycznie nowy (I kat.). Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, instrukcją obsługi w języku polskim. Wykonawca udzieli Zamawiającemu i jego następcom prawnym gwarancji jakości na dostarczane towary na okres wynikający z gwarancji producenta, nie krótszy niż: - 24 miesiące licząc od daty otrzymania przedmiotu umowy - dla zadania nr 1, 2 i 3, - 12 miesięcy licząc od daty otrzymania przedmiotu umowy - dla zadania nr 4 i 5. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374111003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4wog.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu i odzieży sportowej dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu - nr sprawy 17/2016
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa sprzętu sportowego do narciarstwa biegowego dla dzieci i młodzieży dla Polskiego Związku Biathlonu
Dodano: 2014-11-25 - Dostawa sprzętu narciarskiego, wspinaczkowego i sportowego dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu - nr sprawy 31/2012
Dodano: 2012-08-17 - Dostawa sprzętu narciarskiego
Dodano: 2012-07-26