Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-558 Olsztyn, Żołnierska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 895279787, 895279787 w.214 , fax. 89 527 67 94
- Data zamieszczenia: 2017-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Budowlanych im. Żołnierzy Armii Krajowej w Olsztynie
Żołnierska 15
10-558 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 895279787, 895279787 w.214, fax. 89 527 67 94
REGON: 000192755 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.e-bip.pl/start/23262
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu urządzeń, komputerów i oprogramowania w ramach projektu pn. Modyfikuj, rozwijaj się, działaj - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu elektronicznego dla uczestników projektu pn. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części: 1) Część 1 - obejmująca dostawę urządzeń - przedmiot zamówienia dla części 1 obejmuje w szczególności: a) dostawę pilarki taśmowej ze stołem bocznym i podawczo-odbiorczym - 1 szt; b) dostawę automatycznej ostrzarki noży strugarskich - 1 szt. c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ. d) Wymieniony w załączniku nr 3 do sprzęt (urządzenia) musi być fabrycznie nowe i musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim e) Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: Kod CPV: 43812000-8 - Piły, 43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna, 42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne,. 2) Część 2 - obejmująca dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania - przedmiot zamówienia dla części 2 obejmuje w szczególności: a) dostawę komputerów PC wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym - 6 szt., b) dostawę monitorów - 6 szt., c) dostawę komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym- 3 szt. d) dostawę oprogramowania do modelowania 3D z licencją na okres 1 roku dla jednostek edukacyjnych - 6 licencji e) Silnik renderujący z licencją programu: - 6 szt wraz z nośnikami f) " Klucz sprzętowy USB " - 6 szt. g) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 3 do SIWZ, h) Wymienione w załączniku nr 2 sprzęt komputerowy, oprogramowanie systemowe, pozostały sprzęt elektroniczny oraz okablowanie muszą być fabrycznie nowe, a dostarczony sprzęt powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim, i) Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 30213000-3 - komputery osobiste, 30213100-6 – komputery przenośne, 48624000-8 - pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC), 30241000-0 - oprogramowania komputerowe, 48321000-4 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD), 48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego, 48931000-3- Pakiety oprogramowania szkoleniowego, 30237200-1 – akcesoria komputerowe., 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 5. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na sprzęt elektroniczny jakościowo równoważny pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych w stosunku do wskazanych w SIWZ (załącznik nr 3 do ) oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych, 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, wydajność), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania 6) Funkcjonalności - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43812000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a i/lub 1b do SIWZ, 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ 3) Pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną