Przetargi.pl
Dostawa sprzętu sportowego.

Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-511 Kościelisko, ul. Strzelców Podhalańskich 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 118 014 , fax. 261 118 008
  • Data zamieszczenia: 2015-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo-Kondycyjny w Zakopanem
    ul. Strzelców Podhalańskich 4 4
    34-511 Kościelisko, woj. małopolskie
    tel. 261 118 014, fax. 261 118 008
    REGON: 49002828900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woszk-zakopane.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu sportowego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży sportowej, sprzętu sportowego: narciarskiego, wspinaczkowego,survivalowego, nurkowego oraz rowerowego zwanych dalej produktem dla Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo Kondycyjnego w Zakopanem. Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia oraz ilości zamawianych produktów zostały określone w zał. nr 5 A - G do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1 - 7 oraz w zał. nr 6 A - G do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 - 7. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z uwzględnieniem podziału zakresu zamówienia na nw. siedem zadań: 2.1 Zadanie nr 1 - dostawa odzieży sportowej; 2.2 Zadanie nr 2 - dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego; 2.3 Zadanie nr 3 - dostawa sprzętu i wyposażenia survivalowego; 2.4 Zadanie nr 4 - dostawa sprzętu narciarskiego; 2.5 Zadanie nr 5 - dostawa sprzętu wspinaczkowego; 2.6 Zadanie nr 6 - dostawa sprzętu rowerowego; 2.7 Zadanie nr 7 - dostawa sprzętu i wyposażenia nurkowego Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną liczbę zadań, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 3. Wymagania dotyczące warunków, jakie musi spełniać zamawiany produkt określony w zał. nr 5 A - G do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa - zadanie nr 1 - 7 oraz w zał. nr 6 A - G do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 - 7. 3.1. Zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy, zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Przez ofertę równoważną zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez zamawiającego. 3.2. Składając ofertę równoważną wykonawca będzie zobowiązany wskazać w ofercie, w zał. nr 5 A - G do SIWZ pozycje, w zakresie których oferuje produkty równoważne, podając w kolumnie nr 10 nazwy i producentów tych produktów, które oferuje oraz przedstawić w zał. nr 10 do SIWZ - Parametry proponowanych produktów równoważnych, oddzielnie dla każdego zadania, dokładny opis podając parametry, dane techniczne oferowanych produktów równoważnych potwierdzający, że oferowane przez niego produkty równoważne spełniają wymagania określone przez zamawiającego w SIWZ - w zał. nr 6 A - G do SIWZ. Uwaga: W przypadku nie wypełnienia przez wykonawcę kolumny nr 10 w zał. nr 5 A- G do SIWZ zamawiający uzna, że wykonawca oferuje produkt pożądany przez zamawiającego określony w zał. nr 6 A - G do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 1 - 7. 3.3. Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, w nienaruszonych opakowaniach producenta. 3.4. Wymagana przez zamawiającego długość okresu gwarancji sprzętu została określona przez zamawiającego w zał. 6 A - G do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia. 3.5. Standardowym okresem gwarancyjnym dla większości sprzętu i wyposażenia zawartego w załącznikach 6 A - G do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia jest okres 12 miesięcy. 3.6. W przypadku innego okresu ( 24 miesiące ) wartość ta została podana w zał. 6 A - G do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia. 3.7. Wszystkie terminy gwarancji winny być liczone od daty dostawy sprzętu do magazynu zamawiającego; 3.8. Gwarancja winna obejmować bezpłatne naprawy i transport do serwisu; 3.9. Czas reakcji na zgłoszenie usterki - maksymalnie do 24 godzin; 3.10. Czas naprawy - nie dłużej niż 7 dni roboczych; 3.10.1. każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu; 3.10.2. liczba napraw gwarancyjnych uprawniających do wymiany sprzętu na nowy - 3 naprawy tego samego elementu; 3.10.3. transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji będzie się odbywał transportem wykonawcy na jego koszt i ryzyko. 3.11. Na potwierdzenie spełnienia wymagań zamawiającego zawartych w pkt. III ppkt. 3 SIWZ dotyczących gwarancji, wykonawca będzie zobowiązany określić w zał. nr 7A-7F do SIWZ -Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu dla poszczególnych zadań. 4. Oferowany produkt w zakresie wszystkich zadań ma być fabrycznie nowy, kompletny, aktualnie produkowany na rynku, o parametrach nie gorszych niż określone w zał. nr 6A-G do SIWZ. 5. Zamawiający informuje, że dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywały się jednorazowo w zakresie każdego z zadań. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany transportem wykonawcy (na jego koszt i ryzyko) do siedziby zamawiającego. Dostawy będą realizowane w godz. 8.00 - 12.00 do magazynu zamawiającego - WOSzK w Zakopanem. 6. Zamawiający dopuszcza dostawy przedmiotu zamówienia w ramach poszczególnych zadań przed wymaganym terminem realizacji umowy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym. 7. W związku z możliwą trudnością dostawy sprzętu narciarskiego w miesiącu wrześniu, zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zadania nr 4 do 30.11.2015r. 8. Termin każdej dostawy zostanie uzgodniony z zamawiającym przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem. 9. Podstawą do realizacji zamówienia będzie zawarcie umowy. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy. 12. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.woszk-zakopane.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach