Zarząd Główny Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. Piłsudskiego 65
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2061550 , fax. 018 2061550 wew. 13
- Data zamieszczenia: 2014-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Główny Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego
ul. Piłsudskiego 65 65
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 018 2061550, fax. 018 2061550 wew. 13
REGON: 00070686900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie kultury fizycznej o zasięgu ogólnokrajowym
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa sprzętu skitourowego dla ratowników GOPR- znak sprawy:3/2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 90 kompletów sprzętu narciarskiego skitourowego dla ratowników GOPR. Komplety składają się z: nart, wiązań, butów, fok, kijków oraz gogli. Przedmiot zamówienia obejmuje formowanie wkładek butów skitourowych oraz montaż wiązań. 2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do siwz. 3. Minimalny wymagany okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia: 24 miesiące od daty zakupu (data protokołu zdawczo - odbiorczego). 4. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( zał. nr 1 do siwz ) opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, zastosowanie nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374110002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz.620). 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w BANK PEKAO SA nr 25 1240 5165 1111 0000 5224 8845. Wadium winno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 11.09.2014 r. godz. 15.30. Kopię przelewu należy włożyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału , najpóźniej w terminie składania ofert tj. 11.09.2014 r. godz. 15.30 w siedzibie zamawiającego. UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. Natomiast kserokopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem powinna być dołączona do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja na narty, buty, wiązania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopr.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu sportowego
Dodano: 2012-11-14 - Zakup i dostawa sprzętu sportowego zimowego.
Dodano: 2012-10-04 - Zakup i dostawa sprzętu sportowego zimowego dla JW 4724 oraz DWS
Dodano: 2012-08-29 - Zakup i dostawa odzieży i sprzętu sportowego dla DWS oraz JW 4724
Dodano: 2012-06-25 - Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w sezonie zimowym 2009/2010 n/w sprzętem: 1. Nośniki pod piaskarki NIDO z pługami 2 sztuki, 2. Nośniki pod piaskarki P-1 z pługami 6 sztuk, 3. Nośnik pod piaskarkę P-2 z pługiem 1 sztuka, 4. Nośnik z własną piaskarką P-1 i pługiem 1 sztuka, 5. Ładowarki 5 sztuk, 6. Ciągnik z rozrzutnikiem 2 sztuki, 7. Spychacz 1 sztuka, 8. Równiarka 1 sztuka.
Dodano: 2009-10-08