Przetargi.pl
Dostawa sprzętu rolniczego

Biebrzański Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 19110 Goniądz, Osowiec-Twierdza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 380 620 , fax. 85 738 30 21
  • Data zamieszczenia: 2017-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biebrzański Park Narodowy
    Osowiec-Twierdza 8
    19110 Goniądz, woj. podlaskie
    tel. 857 380 620, fax. 85 738 30 21
    REGON: 20066798500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biebrza.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu rolniczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rolniczego: • ciągnik rolniczy z ładowaczem czołowym 1 sztuka • przyczepa ciągnikowa 1 szuka • kosiarka (mulczer) 1 sztuka • pług do śniegu 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Ośrodek Hodowli Zachowawczej Konika Polskiego i Rehabilitacji Zwierząt w BbPN Adres: Grzędy 1, 19-206 Rajgród, gmina Goniądz, powiat moniecki, województwo podlaskie. 3. Dla ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym Zamawiający dopuszcza rok produkcji nie starszy niż 2016 r. Ciągnik fabrycznie nowy. Dla przyczepy ciągnikowej, kosiarki (mulczera) oraz pługu do śniegu Zamawiający dopuszcza rok produkcji nie starszy niż 2016 r. Sprzęt fabrycznie nowy. Ładowacz czołowy, przyczepa ciągnikowa, kosiarka (mulczer) oraz pług do śniegu kompatybilne z ciągnikiem rolniczym. Ładowacz, kosiarka i pług zamontowane do ciągnika i uruchomione. Jeżeli montaż sprzętu wymaga użycia narzędzi, należy załączyć je do sprzętu. Wszelkie formalności i koszty związane z dostawą sprzętu leżą po stronie Wykonawcy przedmiotu zamówienia - Dostawcy. 4. Całość sprzętu fabrycznie nowa, objęta zadeklarowanym przez Dostawcę okresem gwarancji nie krótszym niż 24 miesiące lub 1000 MTh (w zależności co nastąpi wcześniej) w przypadku ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym i 12 miesięcy na pozostały sprzęt. Gwarancja liczy się od dnia odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. Gwarancja realizowana w miejscu użytkowania sprzętu. W przypadku braku możliwości naprawy w miejscu użytkowania sprzętu, Dostawca zobowiązuje się do bezpłatnego odebrania, transportu i zwrotnego dostarczenia sprzętu do miejsca użytkowania po naprawie. W okresie obowiązywania gwarancji serwis, po zgłoszeniu awarii sprzętu w dni robocze do godziny 15.00, podejmie fizyczne działania naprawcze w czasie deklarowanym przez Dostawcę, jednak nie dłuższym niż 24h od momentu zgłoszenia. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny będzie wykonywany w miejscu użytkowania ciągnika, a w przypadku braku możliwości naprawy ciągnika na miejscu, w autoryzowanym serwisie stacjonarnym oddalonym od miejsca dostawy sprzętu do 100 km. Serwis będzie wykonywany w zależności od potrzeb w miejscu użytkowania sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 25.10. 2017 r. do godz. 11:00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, w tym przypadku przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego o. w Białymstoku Nr konta: 10 1130 1059 0017 3397 2620 0006 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 lit a) i zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 6. W celu zweryfikowania, czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 ze zm.), każdy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przedkłada oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - Załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 8. Jeżeli Wykonawca zamierza część zamówienia zlecić Podwykonawcom nie będącym podmiotem, na którego zasoby się powołuje, w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 7 zamieszcza informacje dla każdego z tych Podwykonawców w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach