Przetargi.pl
Dostawa sprzętu oraz pomocy dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby realizacji Projektu Ciekawi Świata w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Urząd Miejski w Morągu ogłasza przetarg

  • Adres: 14-300 Morąg, ul. 11 Listopada 9
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7572231 , fax. 089 7572120
  • Data zamieszczenia: 2013-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Morągu
    ul. 11 Listopada 9 9
    14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7572231, fax. 089 7572120
    REGON: 00068778700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu oraz pomocy dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby realizacji Projektu Ciekawi Świata w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku nr 5 do SIWZ pn. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji zostaną odrzucone. II. Informacje szczegółowe. 1. Wszystkie urządzenia, akcesoria, rzeczy, etc., objęte przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe. 2. Laptopy muszą być gotowe do pracy, tzn. posiadać zainstalowany system operacyjny, pakiet biurowy oraz program antywirusowy. 3. Drukarki, kasy fiskalne, projektory, etc., muszą być gotowe do pracy i wyposażone we wszystkie materiały i elementy niezbędne do prawidłowej pracy i korzystania ze wszystkich funkcji, tak aby można było je uruchomić w dniu odbioru dostawy. 4. W trakcie realizacji dostawy urządzeń objętych przedmiotem zamówienia należy również dostarczyć Zamawiającemu: a) instrukcję obsługi dostarczonego sprzętu w języku polskim, b) kartę gwarancyjną lub inną podstawę gwarancyjną dostarczonego sprzętu (termin gwarancji: standardowa gwarancja producenta, o ile szczegółowe zapisy SIWZ nie stanowią inaczej). 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych obejmujących urządzenia o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż określone szczegółowo w załączniku nr 5 do SIWZ pn. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Podane tam parametry i funkcje techniczne należy traktować jako wymagania minimalne. 6. Zamawiający ustala, że Wykonawca poda cenę za zamówienie przewidzianą do realizacji. Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia, w tym również koszty związane z dostarczeniem oferowanego sprzętu do danych szkół/jednostek na terenie Gminy Morąg. 7. Wykonawca zapewni stałą wysokość cen za realizację przedmiotu zamówienia w okresie objętym umową, zgodnie ze złożoną ofertą. 8. Cena jednostkowa, każdej pozycji cenowej w związku z realizacją niniejszego SIWZ nie może przekroczyć 3500 zł brutto. 9. Cena jednostkowa, (każdej z wyszczególnionej na żółto pozycji cenowej), w związku z realizacją niniejszego SIWZ, nie może przekroczyć wartości progowej Cross Financingu tj. 349,99 zł. 10. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest najpóźniej w dniu zawarcia umowy, doręczyć Zamawiającemu szczegółowy opis dostawy (producent, model, okres gwarancji), jaką Wykonawca zrealizuje w ramach umowy zgodnie z ofertą i treścią niniejszego SIWZ na podstawie załącznika nr 5 do SIWZ tj. szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. 11. Nie przedłożenie w/w dokumentu lub złożenie go w niezgodnej treści z niniejszym SIWZ poczytane zostanie za odstąpienie Wykonawcy od zawarcia umowy z przyczyn leżących po jego stronie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 221140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach