Przetargi.pl
Dostawa sprzętu nagłaśniającego do świetlic na terenie Gminy Połaniec w ramach projektu Budowa i doposażenie świetlic wiejskich na obszarze Lokalnej Grupy Działania Dorzecze Wisły

Miasto i Gmina Połaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 28-230 Połaniec, ul. Ruszczańska 27/218
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8650305 , fax. 015 8650328
  • Data zamieszczenia: 2013-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Połaniec
    ul. Ruszczańska 27/218 27/218
    28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie
    tel. 015 8650305, fax. 015 8650328
    REGON: 83040971000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umig.polaniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu nagłaśniającego do świetlic na terenie Gminy Połaniec w ramach projektu Budowa i doposażenie świetlic wiejskich na obszarze Lokalnej Grupy Działania Dorzecze Wisły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych zestawów nagłośnieniowych do świetlic wiejskich na terenie Gminy Połaniec 2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączonym zakresem rzeczowym zamówienia. 3. Miejscem dostawy będzie siedziba Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Połaniec, ul. Ruszczańska 27, 28-230 Połaniec, 4. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kart katalogowych zgodnych ze stanem faktycznym oferowanego zestawu nagłośnieniowego zawierających parametry pozwalające na ocenę spełniania wymaganych parametrów, 5. Występujące np. znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wszystkie wymagania Zamawiającego. Wszystkie wymienione w zakresie rzeczowym zamówienia, wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Na Wykonawcy ciąży obowiązek przedłożenia dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia oferowane były kompletne, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów i były gotowe do pracy, 7. W dniu dostawy Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowe instrukcje obsługi zamawianych urządzeń w języku polskim oraz dostarczy Zamawiającemu certyfikaty bezpieczeństwa oraz dokumenty wymagane przez prawo, potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do używania na terenie Polski. 8. Wykonawca zapewni przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń. Szkolenie powinno zapewnić bezproblemową obsługę urządzeń. 9. Opisany przedmiot dostawy powinien być wolny od wad fizycznych i prawnych. Wszystkie urządzenia powinny być pierwszego gatunku i spełniać wymagania prawne, bezpieczeństwa oraz jakościowe odnośnie tego typu urządzeń. 10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczany sprzęt 36 miesięcznej gwarancji. 11. Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia używanych urządzeń i osprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323424006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 370 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 4. Poręczenia lub gwarancje, wnoszone jako wadium muszą być ważne minimum przez okres związania ofertą i dotyczyć przedmiotowego zamówienia. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem /operacja bezgotówkowa/ na rachunek bankowy w BS Połaniec NR 80942500080000234920060008 potwierdzenie przelewu ( oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty ) należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umig.polaniec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach