Przetargi.pl
Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Centrum Przemysłów Kreatywnych

Akademia Sztuki w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-562 Szczecin, plac Orła Białego 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 8522 834
  • Data zamieszczenia: 2015-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuki w Szczecinie
    plac Orła Białego 2 2
    70-562 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 8522 834
    REGON: 32085033400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.akademiasztuki.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Centrum Przemysłów Kreatywnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń i innych elementów sprzętu multimedialnego na potrzeby Centrum Przemysłów Kreatywnych w ramach Akademii Sztuki w Szczecinie. 2. W zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia wchodzi: 1) Sprzedaż Zamawiającemu zaoferowanych w ramach niniejszego zamówienia urządzeń i innych elementów sprzętu multimedialnego, o których mowa w ust. 1 niniejszej sekcji, a także dostarczenie ich do pomieszczeń przeznaczenia (przyszłego użytkowania) znajdujących się w budynku Zamawiającego w Szczecinie, przy pl. Orła Białego 2; 2) Wykonanie prac instalacyjnych (instalacji) w celu włączenia dostarczonych urządzeń i innych elementów sprzętu multimedialnego, o których mowa w pkt 1) powyżej do istniejącej u Zamawiającego infrastruktury systemu multimedialnego (już wykonanej w ramach robót budowlanych stanowiących przedmiot odrębnego postępowania i umowy), a także wykonanie pierwszego próbnego uruchomienia urządzeń i innych elementów sprzętu multimedialnego po wykonanej instalacji; 3) Przeprowadzenie instruktażu (przeszkolenia) osób po stronie Zamawiającego odnośnie zasad prawidłowej eksploatacji (obsługi, użytkowania) dostarczonych i zainstalowanych urządzeń i innych elementów sprzętu multimedialnego; 4) Udzielenie gwarancji na zaoferowane w ramach niniejszego zamówienia urządzenia i inne elementy sprzętu multimedialnego na okres nie krótszy niż 24 miesiące od daty podpisania przez strony Umowy o zamówienie Protokołu Odbioru, o którym mowa w § 7 załącznika nr 7 SIWZ jakim jest Wzór Umowy o zamówienie. 3. W zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia wchodzą również świadczenia dodatkowe wskazane we Wzorze Umowy (do objęcia zakresem Umowy o zamówienie) - jako świadczenia wymagane do wykonania po stronie Wykonawcy na etapie po wydaniu i odbiorze przez Zamawiającego urządzeń i innych elementów sprzętu multimedialnego objętego Umową o zamówienie, w tym świadczenie polegające na usuwaniu wad i wykonywaniu innych świadczeń z związku z udzieloną gwarancją oraz uprawnieniami Zamawiającego wynikającymi z rękojmi za wady. 4. Szczegółowy zakres świadczeń objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, jak też sposób ich wykonania, w tym wykonania prac w zakresie instalacji dostarczonych urządzeń i innych elementów sprzętu multimedialnego określa SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386521001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu niniejszym wniesienie wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.akademiasztuki.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach