Przetargi.pl
Dostawa sprzetu medycznego

Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji ogłasza przetarg

  • Adres: 91-520 Łódź, ul. Okólna 181
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6177351, 6590412 , fax. 042 6590412
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji
    ul. Okólna 181 181
    91-520 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6177351, 6590412, fax. 042 6590412
    REGON: 47321127100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpluc.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzetu medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 2 aparatów USG
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej określone warunki podmiotowe wynikające z art. 22 ust. 1pkt. 1- 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy : W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, albo jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali 2 dostawy sprzętu medycznego odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem wartości- co najmniej 900 000 tys. łącznie, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów- referencje -potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5 do SIWZ ; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. W tym zakresie (odnośnik 3, 4), Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy złożyli oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający ww. dokument. 2. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 6 do SIWZ 3. W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, albo jeśli okres działalności jest krótszy- w tym okresie wykonali 2 dostawy sprzętu medycznego odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem wartości- co najmniej 900 000 tys łącznie, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów -referencje- potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Załącznik nr 5 do SIWZ ; 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 do SIWZ Inne dokumenty wymagane SIWZ: 5. Dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt medyczny posiada : - deklarację zgodności zgodnie z Wytyczną nr 93/42/EEC dotyczącą urządzeń medycznych - świadectwo wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, zgodnie z art. 54 ustawy z 20 kwietnia 2004 o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 93 poz. 896). - certyfikat wyrobu medycznego CE. 6. Oryginalne prospekty producenta opisujące parametry techniczne oferowanego sprzętu medycznego. 7. Szczegółowy opis wymaganych parametrów technicznych Załącznik nr 3 do SIWZ. Informacja o zawartości oferty: Ofertę stanowi: - oferta - załącznik nr 1 do SIWZ Dokumenty składane z ofertą: - dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6.1 do 6.4 - dokumenty potwierdzające, że oferowany sprzęt medyczny posiada: - deklarację zgodności zgodnie z Wytyczną nr 93/42/EEC dotyczącą urządzeń medycznych - świadectwo wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, zgodnie z art. 54 ustawy z 20 kwietnia 2004 o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 poz. 896). - certyfikat wyrobu medycznego CE. - oryginalne prospekty producenta opisujące parametry techniczne oferowanego sprzętu medycznego; - szczegółowy opis wymaganych parametrów technicznych Załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry techniczne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumpluc.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach