Przetargi.pl
Dostawa sprzętu kwaterunkowego

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2015-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu kwaterunkowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć części, w tym: - część nr 1 obejmuje dostawę: biurek pod komputer, szaf ubraniowych, szaf biurowych, biurek gabinetowych , kontenerów do biurka, kontenerów do biurka gabinetowego, stolików okolicznościowych, stołów do sali odpraw, - część nr 2 obejmuje dostawę: krzeseł obrotowych, krzeseł tapicerowanych, foteli obrotowych gabinetowych, foteli do stolika okolicznościowego, krzeseł do sali odpraw, - cześć nr 3 obejmuje dostawę: szaf metalowych ściśle tajne, - część nr 4 obejmuje dostawę: szaf ubraniowych BHP, - część nr 5 obejmuje dostawę: regałów metalowych; 2. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zastosuje prawo opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający gwarantuje zakup przedmiotu zamówienia, zgodnie z ilościami wskazanymi w załączniku nr 1 do siwz, jako ilość gwarantowana. Dostawa pozostałego asortymentu, uzależniona będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Warunki skorzystania z prawa opcji: - skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego, - termin, w ciągu którego Zamawiający skorzysta z prawa opcji - decyzję o rezygnacji z prawa opcji lub decyzję o realizacji prawa opcji i jego zakresie Zamawiający podejmie w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, o czym zawiadomi pisemnie Wykonawcę, - Wykonawcy zobowiązani są do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i w istotnych postanowieniach umowy, - skorzystanie z prawa opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, a nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji albo skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w zakresie mniejszym niż maksymalna ilość asortymentu, określona w załączniku nr 1 jako ilość maksymalna. - Wykonawcy winni złożyć oferty obejmujące cały zakres przedmiotu zamówienia (zamówienie gwarantowane i opcjonalne), niedopełnienie tego wymogu będzie skutkować odrzuceniem oferty. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 5 - projekt umowy wraz z załącznikami, załącznik nr 1 - formularz ofertowy, załącznik nr 7 - opis przedmiotu zamówienia, stanowiące integralną część siwz. 4. Miejsce dostawy: zgodnie z załącznikiem nr 1a-k do projektu umowy, w tym: KMP Wałbrzych, II KP Wałbrzych ul. Psie Pole 7, KMP PID Wrocław, ul. Szymanowskiego 11, KMP WRD Wrocław ul. Hubska 29-33, KMP Legnica ,ul. Asnyka 5, KPP Głogów, ul. Obrońców Pokoju 17, KPP Lubań, ul. Sikorskiego 4, KPP Świdnica, ul. Jagiellońska 23, KMP KP Rakowiec, ul. Traugutta 94, KMP KP Wrocław - Śródmieście, ul. Grunwaldzka 6, KMP KP Wrocław Psie Pole, pl. Piłsudskiego 6-8, KMP Jelenia Góra, ul. Nowowiejska 43.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 390000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 4 530,00 zł dla całości przedmiotu zamówienia, wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi: Część nr 1 - 1 665,00 zł, Część nr 2 - 1 745,00 zł, Część nr 3 - 470,00 zł, Część nr 4 - 330,00 zł, Część nr 5 - 330,00 zł;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach