Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach projektu „Cyfrowy Powiat"

POWIAT MILICKI ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Wojska Polskiego 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713840764
  • Data zamieszczenia: 2023-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT MILICKI
    ul. Wojska Polskiego 38
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 713840764
    REGON: 931934673
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.milicz-powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem w ramach projektu „Cyfrowy Powiat"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania, którego przedmiotem jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”, jest częścią projektu realizowanego pod nazwą „Umowa o powierzenie grantu o numerze 5312/P/2022 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji konkursu grantowego „Cyfrowy Powiat” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00.Przedmiot zamówienia obejmuje:- dostawę komputerów stacjonarnych w ilości 10 sztuk, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 8 do SWZ - OPZ,- dostawę komputerów przenośnych w ilości 13 sztuk, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 8 do SWZ - OPZ,- dostawę oprogramowania: dodatkowe 23 sztuki, pakiet biurowy Microsoft Office ze wsparciem min. 3 lata obejmujący aplikacje Word, Excel, PowerPoint, zakup jednorazowy, nie wersja usługi typu 365.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.II. Pozostałe wymagania dotyczące niniejszego zamówienia:- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz fabrycznie nowy tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego pracy,- dostarczone komputery muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych,- elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia w dniu składania ofert nie mogą być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży,- Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Miliczu ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie;- Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od obciążeń prawami osób trzecich, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i użytkowania w języku polskim ora musi posiadać wszelkie inne dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa;- Koszt dostawy komputerów wraz z oprogramowaniem do Zamawiającego należy ująć w cenie i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze;- Zamawiający dopuszcza możliwość rozwiązań równoważnych;- Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano produkty z podaniem nazwy, symbolu producenta, to należy to traktować wyłącznie jako przykład urządzeń/sprzętu / oprogramowania jakie mogą stanowić przedmiot zamówienia. Znaki firmowe oraz nazwy i symbole zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki i funkcjonalności,- Dostarczony sprzęt objęty zamówieniem musi gwarantować bezpieczne jego użytkowanie oraz nie może zagrażać zdrowiu użytkowników,- Dostarczony sprzęt winien być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, wolny od wad prawnych i fizycznych, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także ma spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wykazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ - OPZ, - Do czynności związanych z wykonaniem dostawy należy: dostarczenie, wniesienie, usunięcie opakowań, uruchomienie sprzętu. Powyższe czynności wykonawca wykonana siłami własnymi i na swój koszt,- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia,- Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SWZ lub załącznikach do SWZ nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SWZ. Ewentualne wskazane nazwy produktów oraz ich producentów przez Zamawiającego mają na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. - Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie gorszym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. - Wykonawcy mogą zaproponować rozwiązania równoważne o takich samych parametrach lub je przewyższające, jednak ich obowiązkiem jest udowodnienie równoważności. W przypadku braku dokumentów udowadniających równoważność, Zamawiający przyjmie, że oferta nie spełnia wymagań SWZ i zostanie odrzucona. - W przypadku wątpliwości związanych z równoważnością Zamawiający będzie mógł poprosić o dodatkowe wyjaśnienia do Wykonawcy i/lub niezależnych jednostek badawczych mogących potwierdzić spełnienie wymagań. Na etapie realizacji należy umożliwić weryfikację dostarczanego sprzętu i w przypadku stwierdzenia niezgodności, możliwe jest wstrzymanie całej dostawy wraz z nakazem natychmiastowej wymiany na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ.- W przypadku zastosowania sprzętu równoważnego Zamawiający: wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia sprzętów zamiennych w stosunku do dokumentacji. Nie złożenie takiego zestawienia oznacza, że wykonawca zastosuje sprzęt i rozwiązania podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; nie dopuszcza zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych innych, niż określonych w ofercie wykonawcy.- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ - OPZ,- Wszystkie wymagania określone w dokumentach niniejszego postępowania stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.- Wykonawca wystawi faktury zgodnie z danymi: Nabywca: Powiat Milicki, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz, NIP: 916-13-12-494, Odbiorca: Starostwo Powiatowe w Miliczu, ul. Wojska Polskiego 38, 56-300 Milicz.III. Wymagania stawiane Wykonawcy:1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.3) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.5) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w istotnych postanowieniach umownych zawartych w projektowanych postanowieniach umowy - wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.IV. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.V. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.VI. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.VII. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.VIII. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.IX. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 p.z.p.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000 – 1 - Urządzenia komputerowe30213000-5 – Komputery osobiste 30213100-6 – Komputery przenośne 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach