Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15440 Białystok, ul. Malmeda
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 678 31 03 , fax. 0-85 678 31 00
  • Data zamieszczenia: 2016-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku
    ul. Malmeda 8
    15440 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 0-85 678 31 03, fax. 0-85 678 31 00
    REGON: 233317700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, podzielony na cztery części (pakiety): - PAKIET Nr 1: Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, - PAKIET Nr 2: Dostawa zestawów komputerowych, drukarek i akcesoriów komputerowych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, - PAKIET Nr 3: Dostawa systemu zabezpieczeń firewall do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, - PAKIET Nr 4: Dostawa komputerów typu All-in-One i tabletu do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku, 2. WYMAGANIA OGÓLNE (dla wszystkich części zamówienia-pakietów: 1,2,3,4): 1) Oferowany przedmiot zamówienia powinien odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1A (Pakiet Nr 1); nr 1B (Pakiet Nr 2), nr 1C (Pakiet Nr 3) oraz nr 1D (Pakiet Nr 4) do SIWZ oraz powinien być fabrycznie nowy, do wytworzenia którego zastosowano wcześniej nieużywane części i materiały, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, kompletny, zapakowany w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji producenta oraz powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia powinien być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego. 2) Oferowany sprzęt powinien spełniać wszelkie wymogi dla tego typu sprzętu, dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym w Polsce prawie, w szczególności określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 8 maja 2013r. w sprawie zasadniczych wymagań dotyczących ograniczenia niektórych niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2013r., poz. 547), posiadać oznakowanie CE oraz deklarację zgodności wystawioną przez producenta sprzętu, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami (należy przez to rozumieć oświadczenie producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że oferowany sprzęt jest zgodny z zasadniczymi wymaganiami, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U z 2014r., poz. 1645 z późn. zm.) – oświadczenie Wykonawcy na formularzu ofertowym. Dokumenty wystawione w języku obcym powinny być przetłumaczone i podpisane przez Wykonawcę. 3) Oferowany sprzęt i oprogramowanie powinno posiadać szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji, nośniki, kody, sterowniki i programy konieczne do konfigurowania, uruchamiania oraz wykorzystania części i podzespołów komputera oraz karty katalogowe producenta i karty gwarancyjne w języku polskim, licencje, certyfikaty i deklaracje zgodności. 4) Rozliczenie z Wykonawcą dokonywane będzie na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie i ilości faktycznie dostarczonego sprzętu. 5) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia jednorazowo, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, w terminie o którym mowa w pkt. 4 SIWZ. 6) Wykonawca dostarczy sprzęt, oprogramowanie i akcesoria komputerowe ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do eksploatacji przedmiotu umowy, w tym szczegółowymi instrukcjami obsługi i konserwacji oraz kartami katalogowymi producenta w języku polskim, kartami gwarancyjnymi, licencjami, certyfikatami i deklaracjami zgodności oraz dokona instalacji i aktywacji oprogramowania na dostarczonym sprzęcie. 7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia w granicach ok. 30 % wynagrodzenia Wykonawcy z prawem proporcjonalnego zmniejszenia ceny. 8) Rozliczenie z Wykonawcą dokonywane będzie na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie i ilości faktycznie dostarczonego sprzętu. 9) Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) termin płatności: do 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, b) nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, c) wymagania w zakresie gwarancji dotyczące wszystkich części zamówienia: - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odpowiadał z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 568 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia Kodeks Cywilny (Dz. U z 2014r., poz. 121 z późn. zm.), przez okres co najmniej 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń, - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji co do jakości rzeczy sprzedanej, przy czym Wykonawca nie może być obowiązany z tytułu gwarancji w zakresie mniejszym niż wynikający z przepisów ustawy Kodeks Cywilny o gwarancji przy sprzedaży z zastrzeżeniem ich treści na korzyść Zamawiającego i z tytułu rękojmi, a termin gwarancji, będzie wynosił co najmniej okres jaki został wskazany dla poszczególnego sprzętu komputerowego w pkt 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego bez zastrzeżeń, - z uwagi na okoliczność, że okres gwarancji jest kryterium oceny ofert, Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji o kolejne miesiące. Sposób przyznawania punktów w tym kryterium został określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. d) Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: - Wykonawca dostarczy przedmiot umowy jednorazowo, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, nie później niż w terminie, o którym mowa w pkt. 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - przekazanie przedmiotu zamówienia będzie uznane za skuteczne, jeżeli Zamawiający podpisze protokół odbioru jakościowego bez zastrzeżeń, - ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, - określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faks oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, e) Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, jak i w okresie trwania gwarancji, - Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego, - Wykonawca będzie obowiązany do dochowania należytej staranności przy realizacji zobowiązań umownych oraz do ścisłej i stałej współpracy z Zamawiającym. 10) Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań odnoszących się do reklamacji i gwarancji zawarto we wzorze umowy – załącznik nr 9 do SIWZ, które stanowią integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11) Informacja o rozwiązaniach równoważnych: a) przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych, b) w przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia zamieszczonym w SIWZ, Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych, jakościowych, nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmioty zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnym, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość, itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c) Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne, stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 ustawy PZP, powinien wykazać że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz wykonania umowy, ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. d) w przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP, należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Każdorazowo, gdy wskazana jest w SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, ze w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. 3.Zamawiający nie zastrzega kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 4. Wykonawca może powierzyć realizację części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia publicznego z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresy), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. 5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 7. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach