Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska 14/002
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6165482, 6165469 , fax. 12 6165428
  • Data zamieszczenia: 2016-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
    ul. Józefińska 14/002 14/002
    30-529 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6165482, 6165469, fax. 12 6165428
    REGON: 35150530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania, zwanych w dalszej części towarem, szczegółowo opisanych w formularzu cenowym, stanowiącym integralną część formularza ofertowego, stanowiącego załącznik numer 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Towar zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego. Przedmiot zamówienia został podzielny na pięć części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na więcej części zamówienia. 2. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz załączony do niej wzór umowy. Warunki dodatkowe: 1. Miejsce dostawy: magazyn centralny zamawiającego przy ul. Józefińskiej 14 w Krakowie w godzinach pracy zamawiającego, tj.: poniedziałek - piątek 07:30 -14:30. 2. Termin realizacji dostawy: a) w zakresie części II i V: w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy, b) w zakresie części I oraz części III-IV: w terminie do 14 dni roboczych od daty podpisania umowy. 3. Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać jego właściwościom. 4. Dostarczony towar ma być fabrycznie nowy, nie może nosić śladów używania oraz ma być dostarczony w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach. 5. Dostarczony towar ma być kompletny z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć i zdatny do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem. 6. Wynagrodzenie zostanie wypłacone w terminie 14 dni od dnia kompletnej dostawy towaru i przyjęcia przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 7. Wykonawca wystawi fakturę zgodnie z zasadami określonymi w przepisach rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 3 grudnia 2013 roku w sprawie wystawiania faktur (Dz. U. z 2013 roku, poz. 1485). Faktura ma zawierać zestawienie wszystkich sprzętów, akcesoriów i oprogramowania (precyzyjne nazwy wszystkich elementów składowych). 8. Wykonawca wraz z fakturami dostarczy protokół odbioru towaru (nie dotyczy oprogramowania). Faktury, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, wraz z protokołami odbioru mają być doręczone do magazynu centralnego Zamawiającego. Każdy protokół będzie podpisany przez upoważnionego pracownika zamawiającego w miejscu dostawy. 9. Za odbiór dostawy odpowiada magazynier lub osoba go zastępująca. 10. Odbiór przesyłki od kuriera przez Zamawiającego nie jest równoznaczny z odbiorem dostawy. 11. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego, w terminie 30 dni od dnia dostawy, wad dostarczonego towaru, wykonawca ma obowiązek wymienić towar na wolny od wad w terminie 2 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 12. Gwarancje udzielone przez wykonawcę na oferowane towary oraz maksymalne czasy naprawy mają wynosić: gwarancja: część I, II poz. 1, III, V - minimum 24 miesiące, maksymalny czas naprawy: 4 dni robocze. Umowa stanowi dokument gwarancyjny. 13. Serwis gwarancyjny musi być wykonywany w lokalach, w których będzie zlokalizowany sprzęt komputerowy, na koszt wykonawcy. Lokale mieszczą się na terenie Gminy Miejskiej Kraków. W szczególnie uzasadnionych przypadkach naprawy gwarancyjne mogą odbywać się w serwisie wykonawcy, jedynie za zgodą zamawiającego. Do czasu naprawy nie wlicza się sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach