Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego oraz kserokopiarek na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze

Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-036 Zielona Góra, ul. Wyspiańskiego 15
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 456 56 10; 456 76 93 , fax. 68 327 01 11
  • Data zamieszczenia: 2013-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Zielonej Górze
    ul. Wyspiańskiego 15 15
    65-036 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 456 56 10; 456 76 93, fax. 68 327 01 11
    REGON: 97013998800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego oraz kserokopiarek na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby WUP w Zielonej Górze następującego sprzętu: Część 1: a)komputery przenośne - 3 szt., b)pakiet biurowy do komputera przenośnego - 3 szt., c)komputery stacjonarne - 10 szt., d)monitory do komputerów stacjonarnych - 10 szt., e)pakiet biurowy do komputera stacjonarnego - 10 szt., f)komputery tablety - 3 szt., g)klawiatury komputerowe - 6 szt., h)pamięci USB - 10 szt., i)cyfrowa lustrzanka z wymienną optyką wraz z kartą pamięci oraz torbą - 1 szt. Część 2: a)urządzenia fotokopiujące - 2 szt., b)dodatkowe zestawy tonerów - 3 kpl. Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, odrębnie w zakresie każdej z 2 części przetargu. Szczegółowy opis techniczny przedmiotów zamówienia wraz z ilościami planowanego do zakupu sprzętu w rozbiciu na poszczególne części postępowania ujęto w załącznikach nr 4a), 4b), do SIWZ stanowiących jednocześnie formularze ofertowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach