Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej (2 części).

Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, pl. Ratuszowy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 4971 851 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
    pl. Ratuszowy 1
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33 4971 851, fax. -
    REGON: 072181741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej (2 części).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część I - Dostawa sprzętu komputerowego i dysków dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej. 1) Przedmiotem zamówienia w części I jest: 1. Zakup przez Zamawiającego od Wykonawcy następującego sprzętu komputerowego: a. 45 (czterdzieści pięć) zestawów komputerowych; b. 1 (jeden) notebook typ I; c. 5 (pięć) notebooków typ II; d. 2 (dwa) notebooki typ III; e. 1 (jeden) dysk twardy zewnętrzny; f. 5 (pięć) dysków twardych SSD. 2. Dostarczenie przez Wykonawcę sprzętu do siedziby Zamawiającego. 3. Zapewnienie przez Wykonawcę udzielenia Zamawiającemu - przez uprawnionych – bezterminowych i niewyłącznych licencji na systemy komputerowe zainstalowane w zestawach komputerowych oraz notebookach, o których mowa w pkt. 1 lit. a, b, c, d - zwane dalej „systemami”, obejmujące: a. system operacyjny dla zestawów komputerowych oraz notebooków typ I i II; b. system operacyjny dla notebooków typ III. 4. Zapewnienie przez Wykonawcę udzielenia Zamawiającemu - przez uprawnionych – bezterminowych i niewyłącznych licencji na programy komputerowe zainstalowane na sprzęcie inne niż określone w pkt 3 - zwane dalej „oprogramowaniami”. 5. Zapewnienie przez Wykonawcę możliwości bezpłatnego pobierania przez Zamawiającego od Licencjodawców nowych wersji systemów i oprogramowań. 2) Szczegółowe parametry i wymagania dotyczące sprzętu, systemów i oprogramowań określone zostały w „OPZ – część I – wymagania minimalne” stanowiącym załącznik nr 6.1 do SIWZ. Część II - Dostawa urządzeń drukujących dla Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej. 1) Przedmiotem zamówienia w części II jest: 1. Zakup przez Zamawiającego od Wykonawcy następujących urządzeń drukujących: a. 37 (trzydzieści siedem) drukarek stanowiskowych, monochromatycznych, A4; b. 1 (jedno) urządzenie wielofunkcyjne A4. 2. Dostarczenie przez Wykonawcę urządzeń do siedziby Zamawiającego. 3. Zapewnienie przez Wykonawcę udzielenia Zamawiającemu - przez uprawnionych – bezterminowych i niewyłącznych licencji na programy zainstalowane na urządzeniach - zwane dalej „programami”. 4. Zapewnienie przez Wykonawcę możliwości bezpłatnego pobierania przez Zamawiającego od Licencjodawców nowych wersji programów. 2) Szczegółowe parametry i wymagania dotyczące urządzeń i programów określone zostały w „OPZ część II - wymagania minimalne” stanowiącym załącznik nr 6.2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - 6.000,00 zł, (słownie sześć tysięcy złotych 00/100) - w przypadku części I zamówienia, - 1.000,00 zł, (słownie jeden tysiąc złotych 00/100) - w przypadku części II zamówienia, wniesionym przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta przetargowa – (w oryginale) sporządzona na formularzu Oferta (zał. nr 1.1-1.2 do SIWZ, w zależności od części, na którą wykonawca składa ofertę). 2. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie). 3. Upoważnienie (pełnomocnictwo) (w oryginale bądź potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii) do podpisania oferty, dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. 4. Zobowiązanie innych podmiotów (w oryginale), w formie pisemnej, do oddania Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w oryginale), w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia zamieszczony zostanie na stronie internetowej wraz z informacją, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp). Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w/w oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach