Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie ogłasza przetarg
- Adres: 89-122 Minikowo,
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3867200 , fax. 052 3867227
- Data zamieszczenia: 2013-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
89-122 Minikowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3867200, fax. 052 3867227
REGON: 09322274500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpodr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w podziale na następujące zadania: Zadanie 1: Komputer stacjonarny (4 szt.) + monitor (4 szt.); Zadanie 2: Projektor multimedialny Full HD (1 szt.) + projektor przenośny wraz z lampą (1 szt.) + ekran do projektora (1 szt.); Zadanie 3: Tablica interaktywna - mobilne rozwiązanie interaktywne (1 szt.); Zadanie 4: Tablica interaktywna dotykowa 65 cali + stojak (1 szt.); Zadanie 5: Komputer przenośny (2 szt.); Zadanie 6: Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.) + kopiarko-drukarka (3 szt.); Zadanie 7: Drukarka (2 szt.); Zadanie 8: Oprogramowanie biurowe (6 szt.) + program do archiwizacji (2 szt.); Zadanie 9: Zestaw głośnikowy (1 zestaw) + przenośny system nagłaśniający (2 zestawy); Zadanie 10: Zasilacz awaryjny (20 szt.); Zadanie 11: Serwer z oprogramowaniem (1 szt.); Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpodr.pl; zakładka: przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną