Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie

Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-122 Minikowo,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3867200 , fax. 052 3867227
  • Data zamieszczenia: 2013-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
    89-122 Minikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3867200, fax. 052 3867227
    REGON: 09322274500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpodr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w podziale na następujące zadania: Zadanie 1: Komputer stacjonarny (4 szt.) + monitor (4 szt.); Zadanie 2: Projektor multimedialny Full HD (1 szt.) + projektor przenośny wraz z lampą (1 szt.) + ekran do projektora (1 szt.); Zadanie 3: Tablica interaktywna - mobilne rozwiązanie interaktywne (1 szt.); Zadanie 4: Tablica interaktywna dotykowa 65 cali + stojak (1 szt.); Zadanie 5: Komputer przenośny (2 szt.); Zadanie 6: Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.) + kopiarko-drukarka (3 szt.); Zadanie 7: Drukarka (2 szt.); Zadanie 8: Oprogramowanie biurowe (6 szt.) + program do archiwizacji (2 szt.); Zadanie 9: Zestaw głośnikowy (1 zestaw) + przenośny system nagłaśniający (2 zestawy); Zadanie 10: Zasilacz awaryjny (20 szt.); Zadanie 11: Serwer z oprogramowaniem (1 szt.); Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpodr.pl; zakładka: przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach