Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31157 Kraków, Plac Matejki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 992 041 , fax. 124 226 566
  • Data zamieszczenia: 2017-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
    Plac Matejki 13
    31157 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 122 992 041, fax. 124 226 566
    REGON: 27578300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu komputerowego i fotograficznego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejko w Krakowie, z podziałem na 16 części, jak następuje: Część 1 – Listwa przedłużająca 1,5m – 5 szt., przedłużacz bębnowy 50m – 2 szt. Część 2 - Komputer AIO – 2 szt. Część 3 – Akumulatory AA – 6 kpl. Część 4 - Karta pamięci SD 32 GB - 2 szt. , karta pamięci SDXC256 GB – 1 szt., dysk SSD 1TB – 1 szt. Część 5 – Kamera cyfrowa – 1 szt., statyw- 2 szt. Część 6 - Rejestrator Audio – 1 szt., Di-Box pasywny – 2 szt., Mikser – 1 szt., Dwukanałowy odbiornik – 1 szt., Antena kierunkowa –2 szt., Kontroler –1 szt., Kabel mikrofonowy 20m – 4 szt., Kabel mikrofonowy 3m – 5 szt., Kabel mikrofonowy 1,5m – 10 szt., Kabel 3m – 2 szt., kabel mini Jack 1,8m – 3 szt., kabel mini Jack 10m – 2 szt. Część 7 – Krótkofalówka – 1 zestaw Część 8 – Adapter – 5b szt., kabel HDMI 1,8m – 6 szt., kabel HDMI 15m – 2 szt. Część 9 – Projektor – 1 szt., adapter VGA - HDMI – 1 szt. Część 10 – Skaner do slajdów i negatywów – 1 szt. Część 11 – Obiektyw F4-5,6 – 1 szt., Obiektyw F2,8 – 1 szt. Część 12– Komputer stacjonarny typ 1 – 1 szt., komputer stacjonarny typ 2 – 7 szt. Część 13 – Monitor 24” – 1 szt. Część 14 – Komputer przenośny – 1 szt. Część 15 – Aparat cyfrowy -1 szt. Część 16 - Minikomputer z obudową – 5 szt., wyświetlacz dotykowy – 4 szt., zestaw startowy – 1 szt. Miejsce dostawy sprzętu dla poszczególnych części i wchodzących w ich skład elementów (zestawów) zostało wskazane tabeli pn. Specyfikacja techniczna sprzętu i inne wymagania, w załączniku nr 1A do SIWZ – formularz cenowo-przedmiotowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ „Formularz cenowo - przedmiotowy” oraz załącznik nr 4 do SIWZ – wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2.Ofertę stanowią: 1) załącznik nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy); 2) załącznik nr 1A do SIWZ – formularz cenowo - przedmiotowy według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy); 3) wydruk testów wydajności zgodnie z wymogami określonymi w załączniku nr 1A do SIWZ (dopuszcza się wydruki w języku polskim albo angielskim) – dotyczy pozycji wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1A do SIWZ ), w formie określonej w rozdz. VII pkt. 12 SIWZ. Dokumenty, o których mowa w ppkt 2) i 3) zostały opisane w rozdz. VII pkt. 4.1) SIWZ. Wraz z ofertą należy złożyć: 4) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII. 1.1) SIWZ; 5) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialna) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy zawsze wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r., poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 7) Zobowiązanie (oryginał) innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach