SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie ogłasza przetarg
- Adres: 43600 Jaworzno, ul. Chełmońskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 6164482 w. 292 , fax. 327 519 844
- Data zamieszczenia: 2017-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie
ul. Chełmońskiego 28
43600 Jaworzno, woj. śląskie
tel. 032 6164482 w. 292, fax. 327 519 844
REGON: 27064118400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa sprzętu komputerowego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 pakiety: Pakiet 1 - Zestawy komputerowe, Pakiet 2 - Monitory komputerowe, Pakiet 3 - Laptopy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30214000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: Pakiet 1 Zestawy komputerowe - 4000,00 zł ;Pakiet 2 Monitory komputerowe - 690,00 zł;Pakiet 3 Laptopy - 1950,00 zł; 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelew na rachunek Zamawiającego w Bank Millennium o/Katowice nr 05 1160 2202 0000 0003 3758 8553, do oferty należy dołączyć kopię wniesienia wadium, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, * 4) gwarancjach ubezpieczeniowych,* 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. , poz. 1804 oraz 2015r. poz. 978 i 1240) ). *W przypadku gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych muszą być one bezwarunkowe i nieodwołalne. 2. Oryginały dokumentów wskazanych w ppkt 2) - 5) należy złożyć w siedzibie zamawiającego w kasie Szpitala przy ul. Chełmońskiego 28 przed upływem terminu składania ofert; kserokopie powyższych dokumentów należy przedłożyć w składanej ofercie. 3. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert i zawieszenia biegu terminu związania ofertą do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia, zamawiający wezwie Wykonawców nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadiów, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia żadnych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ wraz z zestawieniem asortymentowo – cenowym (na załącznikach 3.1 do 3.3) oraz wypełnionym formularzem parametrów technicznych (odpowiednio na załącznikach 3.1a do 3.3a). 2. Dowód wniesienia wadium. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt 6.1, rozdz. V SIWZ, odnośnie tego podmiotu. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 5 oraz w pkt 6.1, rozdz. V SIWZ, należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 12. Oświadczenia, o których mowa w pkt 5, rozdz. V SIWZ, dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. 13. Dokumenty, o których mowa w pkt 6, rozdz. V SIWZ, oraz inne niż oświadczenia o których mowa w pkt. 12 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 14. Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 15. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 16. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. 17. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: 17.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złoŜenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 17.2 Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców -Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informacja, o której mowa w art. 86 ust. 5 zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego (za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku) po dniu otwarcia ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu IT w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"
Dodano: 2023-07-25 - Zakup sprzętu IT w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina"
Dodano: 2023-07-13 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Łaziskach Górnych w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina
Dodano: 2022-11-29 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, serwera oraz plotera na potrzeby Wydziału Geodezji i Kartografii Urzędu Miasta Częstochowa
Dodano: 2022-10-13 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2022-08-09 - Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych do ZST w Mikołowie i ZSP w Ornontowicach oraz szaf rack i innych urządzeń do ZST w Mikołowie przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
Dodano: 2021-01-21 - Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych do ZST w Mikołowie i ZSP w Ornontowicach oraz szaf rack i innych urządzeń do ZST w Mikołowie przewidzianych w ramach projektu pn.: „Efektywne Funkcjonalne Szkoły II – Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
Dodano: 2020-11-26 - Modernizacja systemu cyfrowej rejestracji rozpraw sądowych dla pięciu sal rozpraw Sądu Apelacyjnego w Katowicach
Dodano: 2020-11-23 - „Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem oraz sprzętu informatycznego”.
Dodano: 2020-08-11 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych
Dodano: 2018-10-29