Przetargi.pl
Dostawa sprzętu jeździeckiego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Sprawa numer: 25/2016/PN/SZKOL

Jednostka Wojskowa Nr 6021 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 684 75 81 , fax. 22 684 75 77
  • Data zamieszczenia: 2016-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 6021
    ul. Żwirki i Wigury 9/13 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 684 75 81, fax. 22 684 75 77
    REGON: 14626847100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa - obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu jeździeckiego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Sprawa numer: 25/2016/PN/SZKOL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu jeździeckiego dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 w podziale na poniższe części zamówienia: - część I zamówienia - dostawa siodeł i wyrobów skórzanych. - część II zamówienia - dostawa sprzętu jeździeckiego. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 18910000-1 i 18911000-8 (część I zamówienia) 37400000-2 (część II zamówienia) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załącznikach: Nr 1a) i 1b) do SIWZ. 3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku Nr 1a), 1b) do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. 4. Dostawa realizowane będą bezpośrednio do magazynu sprzętu sportowego przy ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa. 5. WYKONAWCA zapewni realizację przedmiotu zamówienia w godzinach pracy ZAMAWIAJĄCEGO, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-13:00 z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. 6. WYKONAWCA dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko. 7. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik Nr 1a) - 1b) do SIWZ. 8. Przedmiot zamówienia powinien być wyrobem fabrycznie nowym, nieużywanym, kompletnym, najwyższej jakości nie posiadający ukrytych wad i skaz oraz wykonanych z materiałów posiadających odpowiednie atesty. W przypadku wykrycia jakichkolwiek nieprawidłowości jakościowych i/lub ilościowych WYKONAWCA jest zobowiązany na wniosek ZAMAWIAJĄCEGO w formie pisemnej niezwłocznie wymienić i dostarczyć brakujący lub jakościowo wątpliwy przedmiot. W przypadku zaistnienia sytuacji rozliczenie faktury WYKONAWCY nastąpi po dostarczeniu/wymianie przez WYKONAWCĘ brakującego lub wadliwego sprzętu. 9. WYKONAWCA pokryje koszty transportu (tj. załadunku, dojazdu i rozładunku) przedmiotu zamówienia do magazynu ZAMAWIAJĄCEGO. 10. Minimalny okres gwarancji na dostarczony sprzęt wynosi 24 miesiące, licząc od dnia odbioru. 11. Przekazanie przedmiotowej dostawy do magazynu ZAMAWIAJĄCEGO każdorazowo musi się odbywać w obecności przedstawiciela WYKONAWCY tj. osoby będącej pracownikiem Wykonawcy. ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza realizacji przedmiotu zamówienia za pośrednictwem firm kurierskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 189100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ozgst.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach