Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i oprogramowania, wykonanie instalacji teledacyjnej, implementacja Systemu oraz przeprowadzenie szkoleń na potrzeby modernizacji Systemu Informacji Telefonicznej (SIT)

Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6943200 , fax. 022 6944552, 6945268
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Departament Finansów Resortu
    ul. Świętokrzyska 12 12
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6943200, fax. 022 6944552, 6945268
    REGON: 00000022170000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i oprogramowania, wykonanie instalacji teledacyjnej, implementacja Systemu oraz przeprowadzenie szkoleń na potrzeby modernizacji Systemu Informacji Telefonicznej (SIT)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa wymienionego poniżej sprzętu i urządzeń na potrzeby modernizacji użytkowanego przez Zamawiającego Systemu Informacji Telefoniczne (SIT): a) główny serwer sterujący szt. 1, b) serwer CMS szt. 1, c) szafa 19 cali RACK wraz z oprzyrządowaniem i okablowaniem teledacyjnym - szt. 1, d) UPS szt. 1, e) automatyczny przełącznik źródła zasilania szt. 1, f) switch szt. 2, g) telefon IP szt. 40, h) zasilacz do telefonu IP szt. 40, i) dysk SCSI szt. 8. Sprzęt i urządzenia wymienione w pkt 1 muszą być fabrycznie nowe, w szczególności nieużywane, nieregenerowane, nierefabrykowane, nienaprawiane. W zakresie dot. lit f), g), h) i i) musi pochodzić od jednego producenta i być jednolite w konfiguracji. Sprzęt lit. a), b), d) i f) musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym w Polsce prawie. 2. Wykonanie instalacji teledacyjnej, 3. Implementacja Systemu SIT, 4. Dostawa dodatkowych pakietów licencji wraz z nośnikami i dokumentami potwierdzających udzielenie licencji- szt. 14. 5. przeprowadzenie szkoleń w zakresie obsługi dostarczonego SIT dla: a) administratora (administratorów) w siedzibie Zamawiającego (2 osoby) i w Biurach Krajowej Informacji Podatkowej (KIP) (8 osób) 10 osób, b) supernadzorcy Ministerstwa Finansów (MF) 1 osoba, c) nadzorców w Biurach KIP 4 osoby.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 7 000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: 82 1500 1777 1217 7001 5705 0000 Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności wykażą się realizacją co najmniej 2 dostaw SIT obsługujących co najmniej 100 agentów każda wraz z usługami odpowiadającymi przedmiotowi zamówienia o wartości min. 250 000 zł., 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiadają na rachunku bankowym lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe w wysokości co najmniej 200 000 zł bądź posiadają zdolność kredytową na powyższą kwotę, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oferty będą oceniane według poniższego kryterium: Kryterium - Cena oferty, waga -100% Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny w oparciu o kryterium ceny oferty. Zamawiający dokona wyboru oferty o najwyższej liczbie uzyskanych punktów, w ww. kryterium spośród ofert nieodrzuconych, złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 44 Ustawy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, o wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca spełnienie wymagania określonego w Sekcji III 2) Ogłoszenia. 5) Wykaz wykonanych dostaw i usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy i usługi zostały wykonane należycie. Za dostawy i usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością należy uważać dostawy i usługi spełniające warunki określone w Sekcji III.2) Ogłoszenia. 6) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, o ile dotyczy. 7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w związku z postanowieniami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w ust. 2), 3) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: c) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, d) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, e) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 8) Dokumenty, o których mowa w ust. 7 pkt 1) lit. c) i d) muszą być wystawione nie wcześniej niż 6-m-cy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokumenty, o których mowa w ust. 7 pkt 1) lit. e) muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przez upływem terminu składania ofert. 9) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 10) Każdy z wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców musi złożyć odrębne dokumenty określone w ust. 2-3, przy czym mają zastosowanie postanowienia ust. 7-9.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach