Przetargi.pl
Dostawa sprzętu dydaktycznego na potrzeby Instytutu Medycznego PWSIP w Łomży

Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Akademicka 14
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2155953 , fax. 086 2156601
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
    ul. Akademicka 14 14
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 2155953, fax. 086 2156601
    REGON: 45120274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu dydaktycznego na potrzeby Instytutu Medycznego PWSIP w Łomży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 Dostawa sprzętu medycznego LP. NAZWA JEDNOSTKA ILOŚĆ 1. Cykloergometr SZT. 1 2. Materac przeciwodleżynowy z pompą SZT. 1 3. Aparat do pomiaru ciśnienia SZT. 5 4. Aparat do nebulizacji SZT. 1 5. Elektrokardiogram SZT. 1 6. Pulsaksymetr SZT. 4 7. Spirometr SZT. 1 8. Aparatu do oznaczeń biochemicznych SZT. 1 9. Ergometr SZT. 1 10. Defibrylator treningowy SZT. 1 Zadanie 2 Dostawa sprzętu kosmetycznego LP. NAZWA JEDNOSTKA ILOŚĆ 1. Promiennik podwójny sollux SZT. 1 2. Kozetka SZT. 1 3. Frezarka do pedicure SZT. 2 4. Mikrodermabrazja 4w1 SZT. 1 5. Mezoterapia (lifting bezigłowy) SZT. 1 6. Autoklaw SZT. 1 7. Lampa Wooda SZT. 1 8. Wanna do dezynfekcji SZT. 5 9. Koc elektryczny SZT. 5 10. Urządzenie do drenażu limfatycznego SZT. 1 11. Frezarka do pedicure z wyciągiem i frezami SZT. 1 12. Aparat do usuwania naczynek i włosów SZT. 1 13. Pulweryzator (vaccum spray) SZT. 1 14. Woskownica puszkowa SZT. 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust 1 ustawy Pzp: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, oraz udokumentują to poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch odpowiadającej swoim rodzajem oraz wartością dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5 złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią siwz, 1.6 spełniają określone ustawą Pzp oraz niniejszą specyfikacją wymagania. 2. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w dziale VI Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia, nie spełnia. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. 4. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 5.1 jest niezgodną z ustawą 5.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp; 5.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 5.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5.5 została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; 5.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny; 5.7 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3; 5.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 6. O wykluczeniu z postępowania oraz odrzuceniu oferty Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. 1.3. Wypełniony i podpisany Formularz jakościowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ, 1.4. Oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ (załączony w formie oryginału). 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlegania wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 3.1 Wykaz wykonanych (zrealizowanych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy w zakresie zadania nr 1 - dostawa sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż oferowana cena w tym zadaniu (jeżeli składają ofertę na zadanie 1), w zakresie zadania nr 2 - dostawa sprzętu kosmetycznego o wartości nie mniejszej niż oferowana cena w tym zadaniu (jeżeli składają ofertę na zadanie 2), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu wykonanych dostaw stanowi - załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 4.1. Wszystkie ww. dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4.3. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji. 4.4. Oferta oraz wszystkie załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. 4.5. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę. 4.6. Wykonawców obowiązuje wykorzystywanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania. 5. Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania. 6. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez podmioty gospodarcze (konsorcja, spółki cywilne): 6.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 6.2. Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 6.3. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo - upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez pranie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców, winno być dołączone do oferty. 6.4. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach: a. 2 ppkt 2.1. dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. 6.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 7. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 7.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w : a. Punkcie 2 ppkt 2.1., składa dokument lub dokumenty, wystawiane w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 7.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 8.1. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 8.2. dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób, np. składa utajnione informacje w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem Tajemnica przedsiębiorstwa, lub spina (zszywa) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. 8.3. po dokonaniu czynności otwarcia ofert Komisja Zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty prowadzone w niniejszym postępowaniu są jawne z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę 8.4. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m.in. z zapisu art. 86 ust.4 ustawy Pzp. 8.5. zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 z p. zm.) poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsip.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach