Przetargi.pl
Dostawa sprzętu dla Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu na potrzeby realizacji statutowych zadań Uczelni.

Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34400 Nowy Targ, ul. Kokoszków
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 610 709 , fax. 1 082 610 708
  • Data zamieszczenia: 2018-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu
    ul. Kokoszków 71
    34400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 182 610 709, fax. 1 082 610 708
    REGON: 49272240400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ppwsz.edu.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu dla Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu na potrzeby realizacji statutowych zadań Uczelni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dla Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu na potrzeby realizacji statutowych zadań Uczelni. Zamówienie składa się z 39 części. 2. Specyfikacja przedmiotu umowy (opisy sprzętu) zawarta jest w załączniku nr 1 do siwz - FUNKCJE, PARAMETRY TECHNICZNE I WARUNKI WYMAGANE. Załącznik ten jest także dokumentem potwierdzającym spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego. Załącznik nr 1 stanowi integralną część SIWZ. 3. Dostawę należy wykonać do siedziby Zamawiającego, tj. Nowy Targ, ul. Kokoszków 71, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4. Przedmiotem zamówienia jest także opakowanie, załadunek, wniesienie urządzeń/sprzętu w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz ewentualny montaż/podłączenie wraz z ewentualnym uruchomieniem przedmiotu zamówienia i szkoleniem. Dostarczany sprzęt, w momencie dostawy, winien być gotowy do użycia. 5. Oznaczenie wg CPV: 39162000-5 pomoce naukowe, 39162100-6 pomoce dydaktyczne, 39162110-9 sprzęt dydaktyczny. 6. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nie powystawowe, bez wad i uszkodzeń, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2018 r. i pochodzić z bieżącej produkcji. Wyjątek stanowi lampa do terapii widzialnym światłem spolaryzowanym (część 6 niniejszego postępowania przetargowego), Zamawiający dopuszcza urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane, nie powystawowe, bez wad i uszkodzeń, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015 r. Urządzenia muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. 2017, poz. 1226) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE) lub ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2017, poz. 211) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE) – do każdej części zamówienia/każdego urządzenia (o ile sprzęt takie dokumenty posiada). Dokumenty te muszą być dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy. 7. Do wszystkich urządzeń (sprzętu) musi być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim oraz karty katalogowe. Dokumenty te muszą być dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy. 8. Jeśli w opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalnych. Przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne. Przy oferowaniu rozwiązań i elementów innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy, producenta, typu lub modelu oferowanego wyrobu oraz opisu jego właściwości technicznych, funkcjonalnych, jakościowych, użytkowych, estetycznych itp. (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 5% w stosunku do podanych wymagań (rozmiarów, wymiarów lub obliczeń wobec wszystkich elementów wyrobów, założeń lub funkcji) traktowanych w zależności od danego parametru podanego w SIWZ jako wymaganie minimalne albo maksymalne, przy czym zmienione parametry (rozmiary, wymiary lub obliczenia) proponowane jako rozwiązanie równoważne muszą mieścić się w powyższych zakresach (minimalnych albo maksymalnych) określonych w SIWZ, a ponadto zachowywać proporcję zgodną ze wzorem w stosunku do wszystkich rozmiarów, wymiarów lub obliczeń danego wyrobu, założeń lub funkcji. 9. Warunki wykonania zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zawarte są we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ. 10. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości za wady na dostarczone urządzenia, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy, wynosi minimum 24 miesiące (parametr punktowany). Gwarancja obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, wliczoną w cenę oferty, naprawę oraz ewentualną konserwację oraz przeglądy jeśli wynikają z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym realizowane w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych ale nie dopuszcza ofert wariantowych i nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 12. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i załączniku nr 1, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opis techniczny lub funkcjonalny, odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do siwz - FUNKCJE, PARAMETRY TECHNICZNE I WARUNKI WYMAGANE. 13. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), przy czym niedopuszczalnym jest podzlecanie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 14. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści. 15. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ. 16. Oryginał SIWZ podpisany w imieniu Zamawiającego przez osoby uprawnione, stanowiący podstawę do rozstrzygania ewentualnych sporów związanych z treścią tego dokumentu, dostępny jest w formie papierowej u Zamawiającego i udostępniony na stronie internetowej www.ppwsz.edu.pl. IV. 1. Zamówienie (dostawa, ewentualny montaż/uruchomienie/podłączenie) należy wykonać w terminie najpóźniej do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy, po uzgodnieniu dokładnego terminu z osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty 2) Pełnomocnictwo (o ile dotyczy), 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór zał. 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach