Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-120 Kraków, al. Mickiewicza 21
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6624413 , fax. 012 6624410
- Data zamieszczenia: 2009-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
al. Mickiewicza 21 21
31-120 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6624413, fax. 012 6624410
REGON: 00000181500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ur.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu chłodzącego i mrożącego oraz zmywarki dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Roolniczego im. Hugona kołłątaja w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia objęte są chłodziarko-zamrażarki i zmywarka dla jednostek organizacyjnych Uczelni - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397111103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub złożyli dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Brak spełnienia powyższych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminem składania ofert. 3. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 604) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy (np. spółka cywilna lub konsorcjum), zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania tych podmiotów w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pisemne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Wszystkie podmioty występujące wspólnie muszą złożyć łączne oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz udokumentować w ofercie ich spełnianie, każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć osobno oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. Zamawiający informuje, że jeżeli w wyniku postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców występujących wspólnie, będą oni zobowiązani przedłożyć zamawiającemu przed zawarciem umowy kopię umowy regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowę spółki cywilnej wraz z kolejnymi aneksami lub umowę konsorcjum). Oprócz dokumentów wymienionych wyżej do oferty należy załączyć: 1. Wypełniony druk Oferta - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2. Prawidłowo wypełniony załącznik nr 3 - parametry techniczne 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa osoby (osób) podpisującej(ych) ofertę uprawnionej do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy dla poszczególnych czynności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ur.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli biurowych i złożenie w miejscu wskazanym w budynku Urzędu Gminy Zabierzów Rynek 1 .
Dodano: 2015-07-14 - Dostawa mebli biurowych i złożenie w miejscu wskazanym w budynku Centrum Usług Obywatelskich w Zabierzowie przy ul. Kolejowej 24.
Dodano: 2015-02-12 - Dostawa sprzętu AGD i złożenie w miejscu wskazanym w budynku Centrum Usług Obywatelskich w Zabierzowie w ramach zadania wyposażenie budynku Centrum Usług Obywatelskich w Zabierzowie.
Dodano: 2014-12-09 - Dostawa artykułów sanitarnych oraz czajników elektrycznych - według 2 pakietów
Dodano: 2013-04-02 - Dostawa sprzętu AGD dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-0431- 2404/2011.
Dodano: 2011-12-07 - Dostawa lodówko-zamrażarki na potrzeby realizowanego przez Uniwersytet Jagielloński projektu JCET (Jagiellońskie Centrum Rozwoju Leków - Jagiellonian Centre for Experimental Therapeutics).
Dodano: 2011-10-04 - Dostawa suszarki próżniowej z szafką na pompę próżniową; chłodziarki cyrkulacyjnej do wyparek; lampy UV z kabiną - 2szt.; wagi laboratoryjnej; pH-metru elektronicznego - 2szt.; łaźni wodnej z wytrząsaniem liniowym; chłodziarko-zamrażarki; zamrażarki szufladowej; wytrząsarki z inkubatorem do 4 mikropłytek (4 × 96) do Instytutu Farmakologii PAN w Krakowie przy ul. Smętnej 12 w ramach projektu Stworzenie platformy do poszukiwania związków działających na układy serotonergiczny lub glutamatergiczny jako potencjalnych leków przeciwdepresyjnych lub przeciwlękowych
Dodano: 2010-12-10 - Dostawa lodówki dla AGH - ZP/0626/2010
Dodano: 2010-08-26 - Dostawa sprzętu AGD dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2009-10-30 - Dostawa sprzętu AGD do barku kawowego dla Wydziału Inżynierii Środowiska i Geodezji Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłataja w Krakowie
Dodano: 2009-08-10