Gmina Miasta Sanoka ogłasza przetarg
- Adres: 38-500 Sanok, ul. Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4652800, 4652833 , fax. 013 4630890
- Data zamieszczenia: 2009-09-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sanoka
ul. Rynek 1 1
38-500 Sanok, woj. podkarpackie
tel. 013 4652800, 4652833, fax. 013 4630890
REGON: 37044071000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zetorzeszow.pl/umsanok/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu audiowizualnego, nagłaśniającego i oświetlającego, w ramach zadania Rozszerzenie oferty edukacyjnej Miejskiej Biblioteki w Sanoku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu audiowizualnego, nagłaśniającego i oświetlającego, skompletowanie i skonfigurowanie sprzętu w momencie dostawy, uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania w wyznaczonym miejscu dostawy, oraz przeszkolenie wskazanej przez zamawiającego osoby (osób) w kompleksowej obsłudze przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323200002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy - będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej a spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawcy, o których mowa w ust. 1, mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów wchodzących w skład oferty, o których mowa w rozdz. 6 części SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (art. 24 uPzp). Z ubiegania się o zamówienie wyklucza się Wykonawców na podstawie okoliczności określonych szczegółowo przepisami art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 rok Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 uPzp (załącznik do oferty); W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z realizacją niniejszego zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie następujących dokumentów: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, W celu potwierdzenia, iż oferowana dostawa odpowiada określonym normom i specyfikacjom technicznym, szczegółowo opisanym w części III SIWZ , Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)Arkusz parametrów technicznych oferowanych urządzeń (załącznik);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zetorzeszow.pl/umsanok/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 15 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup wyposażenia dla administracji oraz oddziału neurologii w ramach zadania Rozbudowa Szpitala w Sanoku poprzez budowę oddziału Neurologicznego wraz z administracją - realizacja prac niezbędnych do rozpoczęcia funkcjonowania nowego obiektu
Dodano: 2014-01-13 - Dostawa sprzętu audiowizualnego i akcesoria do sprzętu. Sprawa: Zp 25.2013
Dodano: 2013-06-26 - Dostawa projektorów multimedialnych i sprzętu RTV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego
Dodano: 2010-10-06 - Dostawa kamery cyfrowej, projektora multimedialnego, kserokopiarek i urządzenia wielofunkcyjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego
Dodano: 2010-06-21 - Zakup wyposażenia dla Gminnego Ośrodka Kultury w Komańczy i Rzepedzkiego Ośrodka Kultury w Rzepedzi, służącego do organizacji plenerowych imprez kulturalnych - sprzęt multimedialny i audiowizualny
Dodano: 2010-05-25 - Dostawa sprzętu RTV na potrzeby PWSZ w Jarosławiu
Dodano: 2010-01-08