Przetargi.pl
Dostawa sprzętu AGD do jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej

Politechnika Gdańska ogłasza przetarg

  • Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3472400 , fax. 58 3472913
  • Data zamieszczenia: 2015-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska
    ul. Narutowicza 11/12 11/12
    80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3472400, fax. 58 3472913
    REGON: 00000162000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu AGD do jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu AGD wraz z wniesieniem do jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej z opcją sukcesywnych dodatkowych dostaw określoną w formularzach rzeczowo-cenowych w ciągu 12 miesięcy. CPV 39.70.00.00-9 Sprzęt gospodarstwa domowego. 2. Szczegółowy opis oraz ilość przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami użytkowymi poszczególnych produktów określają załączniki nr 2 (formularz rzeczowo-cenowy) do SIWZ. 3. Zamawiający będzie korzystał z prawa opcji wraz z ewentualnym, rosnącym zapotrzebowaniem przez cały okres trwania umowy. WARUNKI I ZASADY REALIZACJI DOSTAW 1. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony na koszt Wykonawcy, do jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej wg adresów określonych w załącznikach nr 7 do SIWZ. 2. Wykonawca realizuje dostawę, po wcześniejszym (telefonicznym, mailowym lub faksowym) zgłoszeniu daty i godziny dostawy pracownikom Zamawiającego odpowiedzialnym za realizację dostawy w jednostkach organizacyjnych, zwanych dalej upoważnionymi pracownikami Zamawiającego. Wykazy upoważnionych pracowników zamawiającego wraz z danymi kontaktowymi i adresami jednostek organizacyjnych zawierają załączniki nr 7 do SIWZ. 3. Dostawy przedmiotu zamówienia muszą odbyć się od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1400. 4. Rozładunek przedmiotu zamówienia wraz z wniesieniem należy do obowiązków Wykonawcy i musi nastąpić w miejscu wskazanym przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 5. Odbioru przedmiotu zamówienia dokonają upoważnieni pracownicy Zamawiającego. 6. Pracownikiem Wykonawcy odpowiedzialnym za realizację przedmiotu zamówienia będzie pracownik określony w § 6 ust. 2 umowy. 7. Podczas odbioru sprawdzana będzie jakość i ilość dostarczonego przedmiotu zamówienia oraz czy odpowiada on złożonej ofercie. 8. Dostarczony przedmiot musi być jednolity asortymentowo pod względem jakościowym, fabrycznie nowy, wolny od wad i pochodzić z bieżącej produkcji. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był dostarczony w nowych i nienaruszonych opakowaniach fabrycznych lub ofoliowanych paczkach oraz posiadał wszystkie niezbędne atesty,certyfikaty dopuszczające oferowane produkty do użytkowania oraz potwierdzające ich jakość i bezpieczeństwo. 9. Odbiór zostanie zakończony poprzez podpisanie przez obie strony (Zamawiający i Wykonawca) protokołu zdawczo-odbiorczego, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do umowy. 10. Dostawę uważa się za zrealizowaną w terminie jeżeli cały przedmiot zamówienia przewidziany dla danej jednostki organizacyjnej Politechniki Gdańskiej znajdzie się w miejscu dostawy, zostanie wniesiony oraz wedle potrzeb zamontowany i zaprogramowany. 11. W momencie odbioru dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu instrukcje obsługi oraz montażu w języku polskim, karty gwarancyjne, niezbędne atesty,certyfikaty dopuszczające oferowane produkty do użytkowania oraz potwierdzające ich jakość i bezpieczeństwo, wykaz zawierający nazwę, adres e-mail i telefony punktów serwisu świadczącego usługi w okresie gwarancyjnym dla przedmiotu zamówienia. 12. Obowiązek ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas transportu z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. 13. W przypadku dostarczenia artykułów wadliwych lub niezgodnych z ofertą Wykonawcy, pracownik odpowiedzialny za realizację przedmiotu zamówienia w danej jednostce organizacyjnej Zamawiającego, złoży do Wykonawcy stosowną reklamację w formie pisemnej, która zostanie rozpatrzona w ciągu 3 dni roboczych (przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót oraz dni wolnych od pracy) od dnia jej zgłoszenia. Po upływie tego terminu, reklamację uważa się za rozpatrzoną zgodnie z żądaniem Zamawiającego, a Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwe lub niezgodne z ofertą Wykonawcy artykuły na nowe, wolne od wad i zgodne z ofertą Wykonawcy w terminie 5 dni roboczych (przez dni robocze należy rozumieć dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót oraz dni wolnych od pracy) od dnia rozpatrzenia reklamacji. 14. Wszelkie koszty związane z ponownym dostarczeniem towaru poniesie Wykonawca. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe w trakcie transportu i rozładunku, będącego w gestii Wykonawcy. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany sprzętu wskazanego w ofercie Wykonawcy na sprzęt o wyższych bądź lepszych parametrach technicznych lub o wyższej funkcjonalności w przypadku, gdy na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy oferowany artykuł nie będzie dostępny na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy. Taka zamiana nastąpi po uprzedniej, pisemnej akceptacji ze strony Zamawiającego. 17. W przypadku braku możliwości dostarczenia sprzętu zamiennego w cenie oferowanej, gdyż wszystkie zamienniki będą znacznie droższe, sprzęt zostanie wyłączony z przedmiotu umowy bez konieczności naliczania kar umownych. 18. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu wykazania, że oferowany sprzęt spełnia wymagania SIWZ, wraz z ofertą złożył karty produktowe oferowanego sprzętu AGD (w języku polskim) zawierające co najmniej nw. informacje: nazwę, wyposażenie, funkcje, dane techniczne. 19. Karty produktowe w przypadku złożenia kserokopii muszą być potwierdzone na wszystkich stronach (w języku polskim) przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy i potwierdzone za zgodność z oryginałem. 20. Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane produkty objęte przedmiotem zamówienia posiadały co najmniej 24 miesięczny termin gwarancji licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 21. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia wyszczególniony w załączniku 2 do SIWZ na warunkach określonych w kartach gwarancyjnych. 22. Czas reakcji serwisu w przypadku awarii nie może być dłuższy niż 24 godziny, liczony w dniach roboczych od godziny jej zgłoszenia. 23. Czas naprawy nie może być dłuższy niż 72 godziny liczony w dniach roboczych od godziny zgłoszenia awarii. Czas usunięcia wad w ramach gwarancji nie może przekraczać 5 dni roboczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości dla: 5 200,00 zł 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, Bank Millenium S.A. O/Gdańsk, z dopiskiem: WADIUM - dostawę sprzętu AGD do jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej ZP/ 353/055/D/15 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wniesienie wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 ppkt b). - e). następuje poprzez doręczenie za pokwitowaniem oryginału dokumentów w Kwesturze Politechniki Gdańskiej - I piętro Gmach Główny skrzydło B, ul. G. Narutowicza 11/12 w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 900 do 1300 lub przesłanie pocztą na adres Kwestura Politechniki Gdańskiej, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk. Kopię pokwitowania wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 5. Wykonawca składa wraz z ofertą potwierdzenie przelewu lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź gwarancji ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp, a także musi obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie Zamawiającego i oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę. W przypadku, gdy nie będzie spełniony którykolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione i wykluczy wykonawcę z udziału w postępowaniu. 7. Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy Pzp. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia podstawowego i w ramach opcji (liczony w dniach)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach