Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU AGD DLA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO WG CZĘŚCI: CZĘŚĆ I: DOSTAWA ZAMRAŻARKI DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI MOLEKULARNEJ UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ II: DOSTAWA CZAJNIKÓW (4SZT.) DLA KATEDRY ZOOLOGII BEZKRĘGOWCÓW I PARAZYTOLOGII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ III: DOSTAWA CZAJNIKA I MIKROFALÓWKI DLA WYDZIAŁU OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ IV: DOSTAWA CZAJNIKÓW (3 SZT.) DLA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ V: DOSTAWA CZAJNIKÓW (12 SZT.) DLA ADMINISTRACJI WYDZIAŁU FILOLOGICZNEGO I HISTORYCZNEGO UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ VI: DOSTAWA CZAJNIKÓW (2 SZT.) DLA ADMINISTRACJI BUDYNKU NEOFILOLOGII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO CZĘŚĆ VII: DOSTAWA CZAJNIKÓW (10 SZT.) DLA BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ VIII: DOSTAWA KUCHENEK (5 SZT,) DLA HOTELU ASYSTENCKIEGO NR 1 UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ IX: DOSTAWA KUCHENEK (3 SZT.), ODKURZACZA I PRALKI DLA HOTELU ASYSTENCKIEGO NR 2 UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ X: DOSTAWA CZAJNIKÓW (2 SZT.) DLA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ XI: DOSTAWA CZAJNIKÓW (5 SZT.) DLA WYDZIAŁU FILOLOGICZNEGO UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO.

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
  • Data zamieszczenia: 2018-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 8
    80309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU AGD DLA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO WG CZĘŚCI: CZĘŚĆ I: DOSTAWA ZAMRAŻARKI DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI MOLEKULARNEJ UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ II: DOSTAWA CZAJNIKÓW (4SZT.) DLA KATEDRY ZOOLOGII BEZKRĘGOWCÓW I PARAZYTOLOGII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ III: DOSTAWA CZAJNIKA I MIKROFALÓWKI DLA WYDZIAŁU OCEANOGRAFII I GEOGRAFII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ IV: DOSTAWA CZAJNIKÓW (3 SZT.) DLA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ V: DOSTAWA CZAJNIKÓW (12 SZT.) DLA ADMINISTRACJI WYDZIAŁU FILOLOGICZNEGO I HISTORYCZNEGO UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ VI: DOSTAWA CZAJNIKÓW (2 SZT.) DLA ADMINISTRACJI BUDYNKU NEOFILOLOGII UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO CZĘŚĆ VII: DOSTAWA CZAJNIKÓW (10 SZT.) DLA BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ VIII: DOSTAWA KUCHENEK (5 SZT,) DLA HOTELU ASYSTENCKIEGO NR 1 UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ IX: DOSTAWA KUCHENEK (3 SZT.), ODKURZACZA I PRALKI DLA HOTELU ASYSTENCKIEGO NR 2 UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ X: DOSTAWA CZAJNIKÓW (2 SZT.) DLA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO, CZĘŚĆ XI: DOSTAWA CZAJNIKÓW (5 SZT.) DLA WYDZIAŁU FILOLOGICZNEGO UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39710000-2 (elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego). 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu AGD zwanego dalej „sprzętem” w XI częściach dla Uniwersytetu Gdańskiego: 1) Część I: dostawa zamrażarki (1 szt.), 2) Część II: dostawa czajników (4szt.), 3) Część III: dostawa czajnika (1 szt.) i mikrofalówki (1 szt.), 4) Część IV: dostawa czajników (3 szt.), 5) Część V: dostawa czajników (12 szt.), 6) Część VI: dostawa czajników (2 szt.), 7) Część VII: dostawa czajników (10 szt.), 8) Część VIII: dostawa kuchenek (5 szt,), 9) Część IX: dostawa kuchenek (3 szt.), odkurzacza (1 szt.) i pralki (1 szt.), 10) Część X: dostawa czajników (2 szt.), 11) Część XI: dostawa czajników (5 szt.). 3. Miejsca dostawy: 1) Część I: Międzyuczelniany Wydział Biotechnologii, ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk, pok. 314, 2) Część II: Wydział Biologii Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Wita Stwosza 59, 80-308, pok. C/517, 3) Część III: Wydział Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego, al. M. Piłsudskiego 46, 81-378 Gdynia, pok. 203, 4) Część IV: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Armii Krajowej 101, 81-824 Sopot, pok. 110, 5) Część V: Wydział Historyczny Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Wita Stwosza 55, 80-309 Gdańsk, pok. 1.49, 6) Część VI: Wydział Filologiczny Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Wita Stwosza 51, 80-309 Gdańsk, pok. 033, 7) Część VII: Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego, ul Wita Stwosza 53, 80-308 Gdańsk, pok. 0.51, 8) Część VIII: Hotel Asystencki nr 1, ul. Polanki 63, 80-306 Gdańsk, recepcja, 9) Część IX: Hotel Asystencki nr 2, ul. Hallera 241, 80-502 Gdańsk, recepcja, 10) Część X: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Armii Krajowej 101, 81-824 Sopot, pok. 129. 11) Część XI: Wydział Filologiczny Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Wita Stwosza 51, 80-309 Gdańsk, pok. 015. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1b do SIWZ – odpowiednio do części I-XI. 5. Sprzęt musi: 1) być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, kompletny, gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów i inwestycji; wymagane jest aby sprzęt nie posiadał wad fizycznych i prawnych, 2) zostać dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji. 3) być oznakowany (w tym oznakowaniem „CE”) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016r o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (t. j. Dz. U. 2016r poz. 542 z późn. zm.). 4) spełniać wszystkie parametry i wymagania opisane w załącznik nr 1b do SIWZ – odpowiednio do części I-XI. 5) w przypadku, gdy jest produktem wykorzystującym energię w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 14 września 2012r. o informowaniu o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię oraz o kontroli realizacji programu znakowania urządzeń biurowych (Dz. U. z 2012r. poz. 1203 z późn. zm.) posiadać: a) dołączone do produktu wykorzystującego energię etykiety sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej (zużyciu energii lub o wpływie tego produktu na zużycie energii) oraz innych podstawowych zasobach (wody, chemikaliów lub innych substancji) zużywanych przez produkt wykorzystujący energię; b) dołączoną do broszur lub innej dokumentacji dostarczanej z produktem wykorzystującym energię kartę sporządzoną w języku polskim, która będzie zawierała tabelę z informacjami technicznymi dotyczącymi produktu wykorzystującego energię; c) umieszczone na etykiecie i w karcie dane zgodne z parametrami technicznymi produktu wykorzystującego energię; - zgodnie z wymaganiami określonymi w ww. ustawie. 6. Zamawiający wymaga gwarancji producenta na przedmiot zamówienia, co najmniej 24 miesiące, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji na sprzęt, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XIV SIWZ. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są w § 6 projektu umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39710000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1) Część I: 80,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt złotych 00/100), 2) Część VIII: 180,00 PLN (słownie: sto osiemdziesiąt złotych 00/100) 3) Część IX: 150,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) Wadium Wykonawca wnosi przed upływem terminu składania ofert. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na wskazany poniżej rachunek bankowy: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434 z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr A120-211-13/18/PP – część I, VIII lub IX (wpisać numer części, której dotyczy wadium). Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego wskazanym powyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone w języku polskim przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Wadium dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z tych Wykonawców, kilku z nich lub wszystkich łącznie. 7. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w rozdziale XV pkt 4 ppkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. 9. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8 ppkt 1). 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach