Przetargi.pl
Dostawa (sprzedaż) kontenerów/modułów dla potrzeb Gdyńskich Kąpielisk Morskich

Gdyńskie Centrum Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-538 Gdynia, ul. Olimpijska 5/9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6223574 , fax. 058 6223574
  • Data zamieszczenia: 2016-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Sportu
    ul. Olimpijska 5/9 5/9
    81-538 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6223574, fax. 058 6223574
    REGON: 19143984500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdyniasport.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa (sprzedaż) kontenerów/modułów dla potrzeb Gdyńskich Kąpielisk Morskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 44211100-3-budynki modułowe i przenośne, 45223800-4-montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji, 45000000-7-roboty budowlane, 45331210-1-instalacja wentylacji mechanicznej, 45311000-0- roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45315000-8-instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż), montaż oraz demontaż, posadowienie w terenie oraz transport kontenerów/modułów dla potrzeb organizacji Kąpielisk Morskich Gdynia, zwanych dalej Kąpieliskami. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) dostawę czterech pojedynczych kontenerów/modułów wraz z instalacjami: elektryczną i wentylacyjną, o wymiarach 6mx2,5mx2,8m, tj. a) dwóch sztuk kontenerów/modułów, każdy podzielony na dwa pomieszczenia tj. pomieszczenie biurowe i pomieszczenie medyczne, zwanych dalej biuro/medyk opisanych w ust. 8 pkt 1, b) dwóch sztuk kontenerów/modułów, każdy podzielony na dwa pomieszczenia tj. pomieszczenie szatniowe i pomieszczenie magazynowe, zwanych dalej szatnia/magazynek opisanych w ust. 8 pkt 2, 2) wykonanie w miejscach posadowienia wymaganych tymczasowych fundamentów, 3) montaż kontenerów/modułów oraz ich posadowienie w terenie, zgodnie z instrukcjami dostawcy kontenerów/modułów, w terminie od dnia 20 czerwca 2016 roku w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie plaż w Gdyni Orłowie i Gdyni Babie Doły (dojazd do plaż jest utwardzony, posadowienie kontenerów usytuowane jest na plażach, wobec czego Wykonawca w razie konieczności musi zapewnić we własnym zakresie dojazd przez piasek do miejsc posadowienia), (poglądowe miejsca posadowienia kontenerów zawierają załączniki nr 9 i 10 do SIWZ), 4) podłączenie kontenerów/modułów do instalacji elektrycznej, przy czym doprowadzenie zasilania leży po stronie Zamawiającego, 5) demontaż kontenerów/modułów i fundamentów oraz transport w miejsce na terenie Gdyni wskazane przez Zamawiającego najpóźniej w dniach 31 sierpnia - 01 września 2016 roku, 6) uprzątnięcie terenu po zakończonym demontażu kontenerów/modułów, 7) posadowienie kontenerów w miejscu przechowywania wraz wykonaniem tymczasowych fundamentów wraz z przyłączeniem do sieci energetycznej. 4. Montaż i posadowienie kontenerów/modułów w terenie nastąpi w terminach uzgodnionych przez Zamawiającego i Wykonawcę, nie później jednak niż w terminie określonym w ust. 3 pkt 3. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia kontenerów/modułów o estetycznym wyglądzie, nie uszkodzonych, o kolorystyce uzgodnionej z Zamawiającym. W razie dostarczenia kontenerów/modułów zużytych, zniszczonych, uszkodzonych o nieestetycznym wyglądzie, Zamawiający postawi towar do dyspozycji Wykonawcy, natomiast Wykonawca zobowiązany będzie do ich wymiany w terminie 24 h. 6. Kontenery posadowione będą we wskazanych przez Zamawiającego miejscach na gdyńskich plażach w postaci dwóch zestawów złożonych z kontenerów biuro/medyk i szatnia/magazynek opisanych w ust. 8. 7. Podstawowe wymagania techniczne/warunki dla dostarczonych kontenerów/modułów: 1) wymiary zewnętrzne 6000x2500x2800 (wys.) mm, z dopuszczalną tolerancją ? 2,5%, 2) kontener/moduł biuro/medyk podzielony na dwie części przy czym część biurowa o szerokości w przedziale 2,4-2,5 m (poglądowy rysunek stanowi załącznik nr 11 do SIWZ), 3) kontener/moduł szatnia/magazynek podzielony na dwie części przy czym część magazynowa o szerokości w przedziale 1,9-2 m (poglądowy rysunek stanowi załącznik nr 12 do SIWZ), 4) możliwość ustawienia kontenerów w rzędzie, 5) możliwość poprowadzenia przewodów instalacyjnych w kontenerze, 6) Obwód elektryczny: Przyłącze: wtyczka CEE zagłębiona w ramie dachowej; gniazda wtykowe: przełącznik bezpiecznikowy 13A, 2-biegunowy (3x2,5mm2); światło: przełącznik bezpiecznikowy 13A, 2-biegunowy (3x 1,5 mm2); ogrzewanie: przełącznik bezpiecznikowy 10 A, 2-biegunowy (3x 1,5 mm2), 7) okna uchylno-rozwierne z zewnętrzną roletą antywłamaniową, 8) drzwi pełne, stalowe, zamykane za zamek z wkładką patentową systemie masterkey, 9) system wentylacyjny, 10) oświetlenie górne, 11) wykładzina podłogowa z PCV lub drewniana. 8. Opis kontenerów/modułów i ich wyposażenia: 1) kontenery/moduły biuro/medyk, posadowione na plażach w Gdyni Orłowie i Gdynia Babie Doły, każdy wyposażony zgodnie z poniższym opisem (poglądowy rysunek rozmieszczenia drzwi i okien stanowi załącznik nr 11 do SIWZ) w tym: a) część biurowa wyposażona w co najmniej następujące elementy: i) 3 okna rozwierno-uchylne, plastikowe ramy z podwójnymi szybami (standardowa izolacja szkleń) i zintegrowanymi roletami PCV w kolorze białym o wymiarach minimalnych: 1150mm x 1200mm - 1 sztuka; 850mm x 1200mm - 1 sztuka, 550mm x 600mm - 1 sztuka, ii) wyłącznik światła usytułowany wewnątrz przy drzwiach wejściowych - zewnętrznych, iii) 2 lampy led zapewniające równomierne oświetlenie pomieszczenia o natężeniu 400lx na poziomie 1200mm nad poziomem podłogi, iv) drzwi zewnętrzne, o wymiarach minimalnych 800x2000mm, wyposażone w klamkę i zamek z wkładką patentową systemie masterkey oraz dwa komplety kluczy, v) 4 gniazda ścienne wtykowe podwójne, vi) ogrzewacz przewiewowy 2kW, b) część medyczna wyposażona w co najmniej następujące elementy: i) 3 okna rozwierno-uchylne, plastikowe ramy z podwójnymi szybami (standardowa izolacja szkleń) i zintegrowanymi roletami PCV w kolorze białym o wymiarach minimalnych: 1200 x 1200mm - okno sanitarne (przeszklenie mleczne) 1 sztuka; 550mm x 600mm - 2 sztuki, ii) wyłącznik światła usytułowany wewnątrz przy drzwiach wejściowych - zewnętrznych, iii) 2 lampy led zapewniające równomierne oświetlenie pomieszczenia o natężeniu 400lx na poziomie 1200mm nad poziomem podłogi, iv) drzwi zewnętrzne, o wymiarach minimalnych 800x2000mm, wyposażone w klamkę i zamek z wkładką patentową systemie masterkey oraz dwa komplety kluczy, v) 4 gniazda ścienne wtykowe podwójne, vi) ogrzewacz przewiewowy 2kW, vii) klimatyzacja 2,6 kW, c) szklane (mleczne) drzwi przesuwne, łączące wewnątrz obie części kontenera, o wymiarach: wysokość skrzydła minimum 2035 mm; szerokość skrzydła minimum 745 mm, 2) kontenery szatnia/magazynek, posadowione na plażach w Gdyni Orłowie i Gdynia Babie Doły, każdy wyposażony zgodnie z poniższym opisem (poglądowy rysunek rozmieszczenia drzwi i okien stanowi załącznik nr 12 do SIWZ) w tym: a) część szatniowa wyposażona w co najmniej następujące elementy: i) 3 okna rozwierno-uchylne, plastikowe ramy z podwójnymi szybami (standardowa izolacja szkleń) i zintegrowanymi roletami PCV w kolorze białym o wymiarach minimalnych: 1150mm x1200mm - 1 sztuka; 550mm x600mm - 2 sztuki, ii) drzwi zewnętrzne, o wymiarach minimalnych 800x2000mm, wyposażone w klamkę i zamek z wkładką patentową systemie masterkey oraz dwa komplety kluczy, iii) wyłącznik światła usytułowany wewnątrz przy drzwiach wejściowych - zewnętrznych, iv) 2 lampy led, zapewniające równomierne oświetlenie pomieszczenia o natężeniu 200lx na poziomie 1200mm nad poziomem podłogi, v) 1 szt. - ogrzewacz przewiewowy 2kW, vi) 1szt. - wentylator, vii) 3 szt. - gniazda ścienne wtykowe podwójne, b) część magazynowa wyposażona w co najmniej następujące elementy: i) 1 okno biurowe o wymiarach minimalnych 550mm x600mm plastikowe ramy z podwójnymi szybami (standardowa izolacja szkleń) i zintegrowanymi roletami PCV w kolorze białym, ii) drzwi zewnętrzne, o wymiarach minimalnych 800x2000mm, wyposażone w klamkę i zamek z wkładką patentową systemie masterkey oraz dwa komplety kluczy, iii) wyłącznik światła usytułowany wewnątrz przy drzwiach wejściowych - zewnętrznych, iv) 2 lampy led, zapewniające równomierne oświetlenie pomieszczenia o natężeniu 200lx na poziomie 1200mm nad poziomem podłogi, v) 1 gniazdo ścienne wtykowe podwójne, vi) 1 ogrzewacz przewiewowy 2kW. 9. Wymagania w zakresie sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całości przedmiotu zamówienia na własny koszt, w skład którego wchodzą w szczególności koszty dostawy, transportu (przy udziale własnego środka transportu lub może zlecić dostawę innemu przewoźnikowi), montażu i demontażu, wykonania fundamentów, posadowienia (z uwzględnieniem dojazdu przez plażę do miejsc montażu i demontażu), 2) W celu złożenia przez Zamawiającego wniosku zgłoszenia robót budowlanych na tymczasowe posadowienie obiektów, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu w terminie 5 (pięciu) dni od podpisania umowy rysunki kontenerów/modułów pokazujące wygląd i podstawowe rzeczywiste wymiary, atesty (w języku polskim) dla obiektów gotowych oraz uzgodnienia w zakresie sanitarno-higienicznym dla obiektów przeznaczonych na miejsca pracy. 3) Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć kontenery/moduły na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę kontenerów/modułów, 4) Wykonawca zobowiązany jest pisemnie (faksem lub mailem) zgłosić Zamawiającemu gotowość do rozpoczęcia montażu/ów i posadowienia kontenerów/modułów w terenie, co najmniej na dwa dni przed planowanym terminem rozpoczęcia montażu/ów i posadowienia kontenerów/modułów w terenie, nie później niż na dwa dni przed terminem określonym w ust. 3 pkt 2, 5) Zamawiający zobowiązuje się protokolarnie przekazać teren/y montażu i posadowienia kontenerów/modułów w terenie w terminie 2 dni od dnia zgłoszenia gotowości Wykonawcy do montażu i posadowienia kontenerów/modułów, 6) demontaż i wywóz kontenerów/modułów bez wyposażenia ruchomego nastąpi w dniach od 31.08.2016 roku do 01.09.2016 roku. Kontenery będą przetransportowane na obiekty Zamawiającego tj. dwa kontenery szatnia/magazynek na obiekt przy ul. Nauczycielskiej w Gdyni, dwa kontenery biuro/medyk transport na terenie Gdyni, najprawdopodobniej na obiekt Mariny Gdynia przy Alei Jana Pawła II 13, 7) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty montażowe/demontażowe w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia infrastruktury zlokalizowanej na terenie montażu oraz obiektów i infrastruktury zlokalizowanej poza terenem montażu/demontażu; Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie szkody wyrządzone przez Wykonawcę w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia; w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub/i infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub/i infrastruktury; Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę, 8) na czas wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania terenu/ów montażu/demontażu zgodnie z art. 42 ust. 2 pkt. 2-3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2016 poz. 290) -dalej ustawa Prawo budowlane tj. odpowiednio zabezpieczyć tereny montażu, umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, 9) Wykonawca zobowiązuje się zorganizować tereny montażu/demontażu własnym staraniem i na własny koszt, zapewnić ochronę mienia, przestrzeganie warunków B.H.P. i p. poż. oraz utrzymać porządek na terenie/ach montażu/demontażu, 10) wszystkie materiały, które zostaną użyte przez Wykonawcę do wykonania zamówienia muszą zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane być dopuszczone do obrotu i posiadać określone w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności dokumenty potwierdzające ocenę zgodności, 11) Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o ewentualnych trudnościach przed rozpoczęciem robót montażowych/demontażowych, 12) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia specjalistycznego kierownictwa do prowadzenia robót montażowych/demontażowych; przy czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić stałą obecność na miejscu wykonywania zamówienia osoby wskazanej w ofercie jako pełniącej funkcję kierownika budowy, 13) Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w spotkaniach, w przypadku ich zwołania przedstawicielem Wykonawcy jest kierownik budowy, 14) niezwłocznie nie później niż w terminie 2 dni od dnia wykonania danej części przedmiotu zamówienia Wykonawca zgłasza Zamawiającemu pisemnie (faksem lub mailem) zakończenie wykonania danej części przedmiotu zamówienia i gotowość do odbioru, 15) odebranie każdej części przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem zdawczo - odbiorczym po wykonaniu danej części przedmiotu zamówienia, 16) Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do każdego odbioru części przedmiotu zamówienia w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 17, 17) przed przystąpieniem do odbioru Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu kompletnej, podpisanej przez Wykonawcę, dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej, niezbędnej do przeprowadzenia odbioru przedmiotu umowy, zawierającej między innymi: a) pisemnego oświadczenie kierownika budowy, że przedmiot zamówienia wykonano zgodnie z dokumentacją producenta kontenerów/modułów, b) dokumentacji technicznej zamontowanych kontenerów/modułów, c) certyfikatów, świadectw, deklaracji oraz innych dokumentów w tym oznakowania towarów, dotyczących zamontowanych materiałów, d) certyfikatów lub świadectw kontenerów/modułów i innych urządzeń, e) dokumentów potwierdzających jakość wbudowanych materiałów, f) wszelkich niezbędnych pomiarów w tym pomiarów elektrycznych, g) instrukcję montażu/składania budynków/modułów uwzględniającą kolejność i sposób montażu/składania poszczególnych elementów wraz z szacunkowym czasem montażu/składania budynków/modułów oraz zestawieniem sprzętu niezbędnego do wykonania montażu/składania budynków/modułów. 18) w przypadku braku jakiegokolwiek elementu dokumentacji powykonawczej Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia; w takim przypadku termin odbioru ulega odpowiednio wydłużeniu o czas uzupełnienia brakującej dokumentacji, 19) jeżeli w toku czynności odbioru zostanie stwierdzone, że pomimo zgłoszenia wykonania przedmiotu zamówienia dostawa lub/i prace montażowe nie zostały zakończone lub Wykonawca nie wywiązał się z innych obowiązków, o których mowa w umowie, Zamawiający może odmówić odbioru, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na zakończenie przedmiotu zamówienia; wyznaczenie tego terminu nie przedłuża umownego terminu wykonania zamówienia, 20) Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązuje się do podjęcia wszelkich czynności związanych z prawidłowym funkcjonowaniem dostarczonych kontenerów/modułów nie później niż w ciągu 24 godzin od zgłoszenia żądań przez Zamawiającego w tym zakresie i do usunięcia usterki w uzgodnionym przez strony terminie, a w braku porozumienia między stronami w tym zakresie nie później niż w terminie 2 dni od zgłoszenia, 21) przez cały czas wykonywania zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do kontroli wykonywania przez Wykonawcę prac objętych przedmiotem zamówienia. 10. Zamawiający zapewni we własnym zakresie zasilanie do kontenerów w celu podłączenia przez Wykonawcę instalacji elektrycznej w kontenerach/modułach. Na plaży w Orłowie kontenery/moduły będą podłączone do sieci energetycznej, na plaży w Babich Dołach kontenery/moduły będą podłączone do agregatu prądotwórczego. 11. Zamawiający informuje, iż lokalizacje poszczególnych kontenerów/modułów mogą ulec zmianie w związku z czym Zamawiający po podpisaniu umowy wskaże dokładne lokalizacje posadowienia danych kontenerów/modułów na plażach oraz przed demontażem w sierpniu 2016 r. lokalizacje posadowienia danych kontenerów/modułów na obiektach Zamawiającego. 12. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. 13. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a w stosunku do podwykonawców na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Wykonawca zobowiązany jest podać również nazwę (firmę) podwykonawcy. 14. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za czynności wykonane przez podwykonawców, również za usterki gwarancyjne. 15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 16. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442111003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi za wady i gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdyniasport.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach