Przetargi.pl
Dostawa spożywczych artykułów reklamowych na potrzeby Centrum Badań Energii Odnawialnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ze środków pozyskanych z projektu współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju - Projekt Strategiczny - Zaawansowane technologie pozyskiwania energii, Zadanie nr 4 - Opracowanie zintegrowanych technologii wytwarzania paliw i energii z biomasy, odpadów rolniczych i innych

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
  • Data zamieszczenia: 2015-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    ul. Oczapowskiego 2 2
    10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
    REGON: 51088420500010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa spożywczych artykułów reklamowych na potrzeby Centrum Badań Energii Odnawialnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ze środków pozyskanych z projektu współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju - Projekt Strategiczny - Zaawansowane technologie pozyskiwania energii, Zadanie nr 4 - Opracowanie zintegrowanych technologii wytwarzania paliw i energii z biomasy, odpadów rolniczych i innych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot dostawy: 1. W ramach realizacji niniejszego zamówienia publicznego, Wykonawca musi nabyć oraz opatrzyć logotypami następujące artykuły spożywcze: 1.1. Czekoladki wykonane z wysokiej jakości czekolady belgijskiej dostępnej w smaku deserowym - 1 opakowanie = 500 sztuk. Pojedyncze czekoladki powinny być opakowane w pudełeczko z okienkiem z możliwością zdobienia powierzchni czekoladki (1 logotyp) w kontrastowym kolorze. Możliwości nadruku 4 logotypów na dolnej stronie opakowania każdej czekoladki. a) waga: ok. 15 g/szt (+/-2g); b) kształt: sześcian; c) wymiary produktu: 50 x 50 x 6 mm (+/- 10%); d) okres przydatności: co najmniej 6 miesięcy. 1.2. Herbata w saszetkach: a) Herbata czarna ( np. Dilmah, Lipton, Tetley itp.) w torebkach pakowana w saszetki, z możliwością dwustronnego, wielobarwnego nadruku 4-5 logotypów; b) Opakowanie = 1000 sztuk; c) Waga netto: 2,5-2,8 g; d) Wymiary torebki: 60x40 mm(+/- 10%); e) Wymiary saszetki: 75x65 mm(+/- 10%); f) Okres przydatności: co najmniej 18 m-cy. 2. Na czekoladkach (opakowanie) oraz herbacie (opakowanie) powinny być zamieszczone znaki graficzne (logotypy). 3. Rozmieszczenie, treści, kolory do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy o zamówienie publiczne. II. Termin realizacji usługi: 1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia najpóźniej do dnia 22 maja 2015 r. III. Inne wymagania Zamawiającego. 1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przekazał Zamawiającemu do pisemnej akceptacji projekt nadruku logotypów na opakowaniu czekoladek oraz herbaty przed ostateczną wersją do druku. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania akceptacji lub zgłoszenia uwag w terminie 24 godzin od momentu przesłania projektów. 2. Wszystkie niezbędne dokumenty właściwe dla należytego wykonania przedmiotowego zamówienia, Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie 24 godzin od dnia zawarcia umowy. 3. Sposób konsultacji strony ustalą wzajemnie w trakcie realizacji umowy. 4. Cena musi zawierać koszty zakupu artykułów spożywczych oraz koszt nadruku logotypów. 5. Zamawiający dokona rozliczenia z Wykonawcą po zrealizowaniu dostawy na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez obie strony jako bez zastrzeżeń. 6. Wszystkie informacje dotyczące realizowanego projektu oraz logotypy dostępne są na można uzyskać na stronie internetowej http://www.uwm.edu.pl/cbeo/pk/index.php/pl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach