Przetargi.pl
Dostawa specjalistycznego sprzętu i oprogramowania wspomagającego pracę jednostek pływających RZGW Szczecin, w ramach projektu pn. Zakup specjalistycznych jednostek pływających oraz specjalistycznego wyposażenia na potrzeby RZGW Szczecin, niezbędnych do prac przy utrzymaniu śródlądowych dróg wodnych

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-030 Szczecin, ul. Tama Pomorzańska 13A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4411200 , fax. 091 4411300
  • Data zamieszczenia: 2012-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie
    ul. Tama Pomorzańska 13A 13A
    70-030 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4411200, fax. 091 4411300
    REGON: 81193272400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa specjalistycznego sprzętu i oprogramowania wspomagającego pracę jednostek pływających RZGW Szczecin, w ramach projektu pn. Zakup specjalistycznych jednostek pływających oraz specjalistycznego wyposażenia na potrzeby RZGW Szczecin, niezbędnych do prac przy utrzymaniu śródlądowych dróg wodnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu nawigacyjnego i hydrograficznego oraz oprogramowania wspomagającego pracę jednostek pływających RZGW Szczecin - w ramach projektu pn.: Zakup specjalistycznych jednostek pływających oraz specjalistycznego wyposażenia na potrzeby RZGW Szczecin, niezbędnych do prac przy utrzymaniu śródlądowych dróg wodnych - zwanego dalej sprzętem i oprogramowaniem. Sprzęt i oprogramowanie tworzą: a. zestaw radarowy; b. zestaw hydrograficzny jednowiązkowy do sondowania; c. trzy zestawy do współpracy z systemem RIS; d. specjalistyczne oprogramowanie biurowe do postprocesingu i obróbki zbieranych w terenie danych hydrograficznych; oznaczonych kodem CPV: kod główny - 38100000-6 (przyrządy nawigacyjne i meteorologiczne) 38114000-7 (echosondy) 38292000-8 (przyrządy hydrograficzne) 38115000-4 (aparatura radarowa) 38112100-4 (globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) 48000000-8 (oprogramowanie) II. Charakterystyka sprzętu i oprogramowania. 1. Zestaw radarowy musi składać się z przynajmniej następujących elementów: a. Radar rzeczny, b. Antena. 2. Zestaw hydrograficzny jednowiązkowy do sondowania musi składać się z przynajmniej następujących elementów: a. Echosonda wraz z przetwornikiem b. Komputer wraz z dwoma monitorami LCD, c. Odbiornik GPS wraz z anteną. 3. Zestaw do współpracy z systemem RIS musi składać się z przynajmniej następujących elementów: a. Urządzenie Inland AIS, b. Antena GPS/VHF, 4. Specjalistyczne oprogramowanie biurowe do postprocesingu i obróbki zbieranych w terenie danych hydrograficznych musi zapewniać funkcjonalność nie mniejszą niż oprogramowanie QINSy Office. 5. Szczegółowa charakterystyka techniczna sprzętu i oprogramowania będących przedmiotem niniejszego zamówienia została zawarta w Załączniku A do opisu przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy. 7. Zamawiający wymaga aby na każde dostarczone oprogramowanie została udzielona Wykonawcy bezterminowa licencja. 8. Zamawiający informuje, że wszystkie statki doposażone w nowy sprzęt docelowo pracować będą w obszarze działania tworzonego systemu RIS. Dlatego też zestawy do współpracy z systemem RIS muszą zawierać komponenty wymagane i wykorzystywane na drogach wodnych objętych tym systemem. UWAGA! Mając na uwadze powyższe Wykonawca wskazując w swojej ofercie zestawy do współpracy z systemem RIS jest zobowiązany do uwzględnienie wszystkich aktualnych w tym zakresie wytycznych i projektów. III. Wydanie sprzętu i oprogramowania. 1. Wydanie sprzętu i oprogramowania Zamawiającemu nastąpi poprzez: a. zamontowanie i uruchomienie sprzętu oraz zainstalowanie oprogramowania; b. zapoznanie pracowników Zamawiającego z obsługą sprzętu i oprogramowania. 2. Wydanie sprzętu i oprogramowania będzie skuteczne z chwilą ich odbioru przez Zamawiającego. 3. Wszelkie koszty wydania i odbioru sprzętu i oprogramowania poniesie Wykonawca. IV. Montaż i uruchomienie sprzętu oraz zainstalowanie oprogramowania. 1. Miejscem zamontowania i uruchomienia sprzętu oraz zainstalowania oprogramowania będzie: a. motorówka robocza ORLIK (stacjonująca w Nadzorze Wodnym Gozdowice), w zakresie zestawu radarowego, zestawu hydrograficznego jednowiązkowego do sondowania oraz jednego z zestawów do współpracy z systemem RIS; b. motorówka robocza TERESA (stacjonująca w Nadzorze Wodnym Szczecin), w zakresie jednego z zestawów do współpracy z systemem RIS; c. statek inspekcyjny AQUATOR (stacjonujący w Nadzorze Wodnym Szczecin), w zakresie jednego z zestawów do współpracy z systemem RIS; d. stacja robocza w siedzibie RZGW Szczecin, w zakresie oprogramowania biurowego do postprocesingu i obróbki zbieranych w terenie danych hydrograficznych. 2. Przyjęte przez Wykonawcę szczegółowe ustalenia co do konkretnego miejsca oraz sposobu zamontowania i uruchomienie danego sprzętu będą wymagały uprzedniego uzgodnienia z Zamawiającym. 3. Wszystkie ewentualne tabliczki informacyjne związane z zamontowanym sprzętem będą sporządzone w języku polskim. 4. Wykonawca przed montażem danego sprzętu dokona na swój koszt demontażu starych urządzeń. 5. Wykonawca przed montażem danego sprzętu w każdym przypadku gdy wymagają tego przepisy lub dobra praktyka związana z montażem tego sprzętu, dokona na swój koszt wydokowania jednostki pływającej z wody na ląd, a następnie po zamontowaniu tego sprzętu zwoduje na swój koszt wydokowaną jednostkę pływającą. Całkowity okres wydokowania jednostki pływającej z wody na ląd nie może być dłuższy niż 10 dni. 6. W przypadku gdy będzie to wymagane, czynności związane z montażem i uruchomieniem danego sprzętu na jednostkach pływających Wykonawca uzgodni z Polskim Rejestrem Statków (PRS) i przeprowadzi pod jego nadzorem; koszty uzgodnień i nadzoru ponosi Wykonawca. 7. Przeprowadzenie przez Wykonawcę czynności związanych z montażem i uruchomieniem danego sprzętu na jednostkach pływających, zostanie przez niego udokumentowane sprawozdaniami z wykonanych prac lub stosownymi wpisami w paszportach technicznych urządzeń bądź innej dokumentacji prowadzonej przez Zamawiającego, a także innymi dokumentami wymaganymi przepisami prawa. 8. Wykonawca będzie przeprowadzał czynności związane z montażem i uruchomieniem sprzętu oraz instalacją oprogramowania w miejscach, o których mowa w ust. 1, w godzinach urzędowania Zamawiającego (tj. w godzinach 7 15 od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt). Czynności te będą przeprowadzane wyłącznie pod nadzorem przedstawiciela Zamawiającego. 9. Wykonawca będzie uzgadniał z Zamawiającym każdorazowo konkretny termin przeprowadzenia czynności związanych z wydaniem sprzętu i oprogramowania: a. w przypadku montażu i uruchomienia danego sprzętu oraz zainstalowania danego oprogramowania - na co najmniej 3 dni przed planowanym terminem, b. w przypadku demontażu starych urządzeń - na co najmniej 3 dni przed planowanym terminem, c. w przypadku wydokowania jednostki pływającej z wody na ląd - na co najmniej 7 dni przed planowanym terminem, d. w przypadku zwodowania uprzednio wydokowanej jednostki pływającej - na co najmniej 3 dni robocze przed planowanym terminem. 10. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenie wizji lokalnej na przedmiotowych jednostkach pływających w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00. 11. W celu uzgodnienia terminu przeprowadzenia wizji lokalnej na jednostce pływającej należy skontaktować się telefonicznie z Kierownikiem odpowiedniego Nadzoru Wodnego pod numerami: a. Kierownik Nadzoru Wodnego Szczecin - Paweł Przewoźny, tel-fax: 91 46-09-295, b. Kierownik Nadzoru Wodnego Gozdowice - Bartosz Caban, tel. 91 41-45-384, fax. 91 40-21-324. Dokumentacja techniczna jednostek (w postaci rzutów technicznych) oraz zdjęć została przedstawiona w Załączniku B do Opisu przedmiotu zamówienia. UWAGA! Niezależnie od zapoznania się z Załącznikiem B do Opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający zdecydowanie zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej na jednostkach pływających objętych niniejszym zamówieniem. Zamawiający podkreśla, że Wykonawca w swojej ofercie musi uwzględnić wszystkie dodatkowe koszty związane z wykonaniem niezbędnych prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia tj.: demontaż starych urządzeń, prace związane z dopasowaniem istniejących instalacji, montaż nowych urządzeń, koszty związane z wydokowaniem i ponownym zwodowaniem jednostek pływających, itp. V. Zapoznanie pracowników Zamawiającego z obsługą sprzętu i oprogramowania. 1. Wykonawca zapozna pracowników Zamawiającego z podstawową obsługą sprzętu i oprogramowania. 2. Zapoznanie z obsługą sprzętu i oprogramowania zostanie przeprowadzone w języku polskim. 3. Zapoznanie z obsługą sprzętu i oprogramowania rozpocznie się niezwłocznie po zamontowaniu i uruchomieniu sprzętu oraz zainstalowaniu oprogramowania, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 4. Zapoznanie z obsługą zamontowanego sprzętu na jednostkach pływających zostanie przeprowadzane odrębnie dla każdej z jednostek pływających, w trakcie postoju przy nabrzeżu oraz w ruchu na wodzie i w przypadku statku inspekcyjnego AQUATOR oraz motorówki roboczej TERESA będzie dotyczyło maksymalnie czterech pracowników Zamawiającego, natomiast w przypadku motorówki roboczej ORLIK będzie ono dotyczyło maksymalnie sześciu pracowników Zamawiającego. 5. Zapoznanie z obsługą zamontowanego sprzętu na jednostkach pływających, będzie dotyczyło co najmniej: 1) sposobu praktycznego wykorzystania nowych urządzeń i oprogramowania do wspomagania realizacji obowiązków służbowych; 2) obsługi poszczególnych urządzeń nawigacyjnych, pomiarowych i pomocniczych. 6. Zapoznanie z obsługą zamontowanego sprzętu i zainstalowanego oprogramowania na jednostkach pływających TERESA oraz AQUATOR, będzie obejmowało w każdym przypadku co najmniej 8 godzin, w godzinach urzędowania Zamawiającego. Część teoretyczna nie może zajmować więcej niż 3 godziny. 7. Zapoznanie z obsługą zamontowanego sprzętu i zainstalowanego oprogramowania na jednostce pływającej ORLIK, będzie obejmowało 16 godzin, w blokach nie przekraczających każdego dnia 8 godzin, w godzinach urzędowania Zamawiającego. Część teoretyczna nie może zajmować więcej niż 5 godzin. 8. Zapoznanie z obsługą oprogramowania zainstalowanego w siedzibie RZGW Szczecin, zostanie przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego i będzie dotyczyło maksymalnie czterech pracowników Zamawiającego. 9. Zapoznanie z obsługą oprogramowania, zainstalowanego w siedzibie RZGW Szczecin, będzie trwało co najmniej 18 godzin w blokach nie przekraczających każdego dnia 6 godzin, w godzinach urzędowania Zamawiającego i będzie obejmowało pracę na przykładowych danych przy użyciu komputera. UWAGA! Podczas planowania terminów zapoznania pracowników Zamawiającego z obsługą urządzeń i oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić niekorzystne warunki pogodowe oraz realizację pilnych prac przez pracowników Zamawiającego (np. wysokie stany wód, ewentualne zalodzenie, bardzo silne wiatry - sztorm, itp.). VI. Dokumenty jakie Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu przy odbiorze końcowym: Wykonawca przy wydawaniu sprzętu i oprogramowania przekaże Zamawiającemu: 1. wymagane prawem homologacje, certyfikaty, karty legalizacji i atesty, itp. dla dostarczonego sprzętu; 2. wyniki ewentualnych pomiarów i badań wykonanych podczas przeprowadzania czynności związanych z montażem i uruchomieniem sprzętu na jednostkach pływających; 3. projekty techniczne instalacji wykonanych przy montażu sprzętu dla każdej z jednostek pływających osobno, w języku polskim: - 2 egz. wersja papierowa + 2 egz. wersja elektroniczna wektorowa (format pliku: AutoCad lub CorelDraw - na płycie CD/DVD); 4. komplet dokumentacji technicznych w języku polskim dostarczonego sprzętu dla każdej z trzech jednostek pływających osobno: - 1 egz. wersja papierowa + 1 egz. wersja elektroniczna (format pliku: PDF na płycie CD/DVD); przy czym przy bardzo obszernych dokumentacjach dopuszcza się wersje polskojęzyczne dla wersji skróconych, zawierających najważniejsze informacje techniczne i użytkowe; 5. komplet instrukcji obsługi w języku polskim dostarczonego sprzętu dla każdej z trzech jednostek pływających osobno: - 1 egz. wersja papierowa + 1 egz. wersja elektroniczna (format pliku: PDF na płycie CD/DVD); 6. komplet instrukcji obsługi w języku polskim dla dostarczonego oprogramowania: - 1 egz. wersja papierowa + 1 egz. wersja elektroniczna (format pliku: PDF na płycie CD/DVD); 7. oryginalne płyty instalacyjne dla każdego egzemplarza dostarczonego oprogramowania; 8. kody lub klucze aktywacyjne (jeśli występują) dla każdego egzemplarza dostarczonego oprogramowania; 9. sprzętowe klucze zabezpieczające (jeśli występują) dla każdego egzemplarza dostarczonego oprogramowania; 10. dokumenty pozwalające na skorzystanie z gwarancji producenta dla każdego dostarczonego sprzętu. VII. Odbiór sprzętu 1. Odbiór sprzętu i oprogramowania stwierdzony zostanie protokołem podpisanym przez przedstawicieli stron umowy. 2. Odbiór sprzętu i oprogramowania przez Zamawiającego i podpisanie protokołu stwierdzającego ten odbiór przez Zamawiającego nastąpi w terminie siedmiu dni licząc od dnia wydania Zamawiającemu. 3. W przypadku stwierdzenia przy dokonywaniu odbioru: a. istotnych wadliwości sprzętu lub oprogramowania, b. istotnych nieprawidłowości w montażu i uruchomieniu sprzętu lub instalacji oprogramowania, c. istotnych nieprawidłowości w zapoznaniu pracowników Zamawiającego z obsługą sprzętu i oprogramowania, d. istotnych braków dokumentów, o których mowa w części VI, - odbiór wydanego sprzętu i oprogramowania oraz podpisanie protokołu stwierdzającego ten odbiór przez Zamawiającego, nastąpi dopiero po usunięciu przez Wykonawcę wadliwości lub nieprawidłowości, bądź braków dokumentów, o których mowa w części VI. 4. W przypadku stwierdzenia przy dokonywaniu odbioru, a. nieistotnych wadliwości sprzętu lub oprogramowania, b. nieistotnych nieprawidłowości w montażu i uruchomieniu sprzętu lub instalacji oprogramowania, c. nieistotnych nieprawidłowości w zapoznaniu pracowników Zamawiającego z obsługą sprzętu i oprogramowania, d. nieistotnych braków dokumentów, o których mowa w części VI, - Zamawiający może odebrać wydany sprzęt i oprogramowanie oraz podpisać protokół stwierdzający ten odbiór, co nie zwolni Wykonawcy od usunięciu wadliwości lub nieprawidłowości, bądź braków dokumentów, o których mowa w części VI. 5. Wykonawca usunie wadliwości lub nieprawidłowości, bądź braki dokumentów, o których mowa w części VI w terminie siedmiu dni od dnia ich stwierdzenia. VIII. Gwarancja i serwisowanie. 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt oraz jego montaż i uruchomienie, liczonej od daty odbioru sprzętu. 2. Czas reakcji Wykonawcy i podjęcie przez niego czynności dotyczącej usunięcia zgłoszonej awarii nie może być dłuższy niż 3 dni, po tym terminie Zamawiający może zlecić usunięcie awarii wybranemu przez siebie podmiotowi na koszt Wykonawcy. 3. Realizacja naprawy musi odbywać się w języku polskim (korespondencja i działania naprawcze). Zgłoszenie awarii w ramach gwarancji musi odbywać się w języku polskim. 4. Specjalistyczne oprogramowanie biurowe do postprocesingu i obróbki zbieranych w terenie danych hydrograficznych musi być objęte 24 miesięcznym okresem wsparcia ze strony producenta w zakresie bezpłatnego otrzymywania aktualizacji oprogramowania i pomocy technicznej w postaci bezpłatnych konsultacji drogą telefoniczną i poprzez pocztę elektroniczną. IX. Informacje dodatkowe. 1. Zamawiający informuje, że jednostki pływające objęte niniejszym zamówieniem są używane do codziennej realizacji zadań statutowych Dyrektora RZGW w Szczecinie i nie zawsze będą mogły zostać udostępnione zainteresowanym. Podczas planowania wizji lokalnej, a także późniejszej realizacji prac należy ten fakt bezwzględnie uwzględnić. Dodatkowo przy planowaniu realizacji prac należy je tak kumulować aby ograniczyć przestój jednostek pływających tylko do niezbędnego minimum. 2. Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie zostanie objęte nadzorem Inżyniera Kontraktu, który będzie czuwał nad poprawnością realizacji wszystkich prowadzonych przez Wykonawcę prac. 3. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli przewiduje on udział podwykonawców).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 381000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 7 000.00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych), w terminie do dnia 15.10.2012 r. do godziny 09:00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego - NBP O/O Szczecin - 58 1010 1599 0518 5513 9120 0000. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Zamawiającego tj. pok. nr 317, w godz. 08:00 - 13:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 5 niniejszej SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 2). 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 14. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rzgw.szczecin.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach