Przetargi.pl
Dostawa sortów munduru leśnika SP-2710-2/09

PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Staszów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-200 Staszów, ul. Oględowska 4
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 015 8646827 , fax. 015 8646840
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Staszów
    ul. Oględowska 4 4
    28-200 Staszów
    tel. 015 8646827, fax. 015 8646840
    REGON: 83001747500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna SP nieposiadająca osobowości przawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sortów munduru leśnika SP-2710-2/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sortów munduru leśnika dla 51 osób w ilości 22 302 punktów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 180000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9. Wadium 9.1. Wadium jest wymagane w wysokości 5 500 zł (słownie pięć tysięcy pięćset zł). 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 9.2.1. pieniądzu, 9.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 9.2.3. gwarancjach bankowych, 9.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 9.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.596 i Nr 216, poz. 1824) 9.3. wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank PEKAO S.A. O/Staszów nr konta 40 1240 2803 1111 0000 3290 9465 9.4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego, 9.5. wadium wniesione w formie inne niż pieniądze należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą, na adres zamawiającego podany w punkcie 1 oraz w sposób opisany w punktach 8 i 9 niniejszej specyfikacji, 9.6. polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą (30 dni).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. Opis warunków udziału w postępowaniu 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 5.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że: 5.1.2.1. w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował w ciągu 1 roku 1 dostawę sortów munduru leśnika posiadających dokument potwierdzający zgodność sortów z przepisami przedstawionymi w pkt. 3.2.2. niniejszego SIWZ, o wartości nie mniejszej niż 85 tyś zł brutto 5.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.1.4. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - PZP. 5.2. Ocena warunków udziału odbywać się będzie dla pkt. 5.1.1, 5.1.3 i 5.1.4 na podstawie oświadczenia, dla pkt. 5.1.2 na podstawie złożonych dokumentów wg pkt.6, na zasadzie spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Wymagane oświadczenia i dokument. 6.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.24, z wykorzystaniem wzoru - zał. 2 6.1.2. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z art. 24: 6.1.2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 6.1.2.2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6.1.3. Dokumenty potwierdzające niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 6.1.3.1. Wykaz dostaw wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie (z wykorzystaniem załącznika nr 5) wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż dostawy te zostały wykonane z należytą starannością. 6.1.4. pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, jeżeli nie wynika to z dokumentów wymienionych w punkcie 6.1.2.1. 6.1.5. dokumenty potwierdzające że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom stawianym przez zamawiającego: 6.1.5.1. aktualne świadectwo oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia ze wzorcem munduru zatwierdzonym Zarządzeniem nr 57 DGLP, wystawiony przez Ośrodek Rozwojowo - Wdrożeniowy Lasów Państwowych lub aktualne zaświadczenie wydane przez inny podmiot uprawniony do kontroli jakości potwierdzający, że dostarczone sorty odpowiadają normom określonym w w/w przepisie. 6.1.5.2. W przypadku gdy świadectwo lub zaświadczenie nie są wystawione na Wykonawcę, upoważnienie do posługiwania się tymi dokumentami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/staszow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach