Przetargi.pl
"Dostawa soli drogowej i piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych"

ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W GOLUBIU-DOBRZYNIU ogłasza przetarg

  • Adres: 87-400 Golub-Dobrzyń, ul. PTTK 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6832286 , fax. 56 475 6064
  • Data zamieszczenia: 2023-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W GOLUBIU-DOBRZYNIU
    ul. PTTK 11
    87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6832286, fax. 56 475 6064
    REGON: 340310272
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Dostawa soli drogowej i piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej DR z antyzbrylaczem (w postaci sypkiej, krystalicznej), luzem w ilości 300 ton z przeznaczeniem do zwalczania śliskości na drogach powiatowych objętych zimowym utrzymaniem w sezonie zimowym 2023/2024.2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości dostarczonej soli drogowej na poziomie ± 25 ton. W tej sytuacji wynagrodzenie ulegnie proporcjonalnemu zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od faktycznej ilości dostarczonej soli drogowej.3. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania:- w zakresie składu chemicznego i granulacji:• części nierozpuszczalne - max. 1,50 %,• NaCl - min. 96,57 %,• Ca2+ - max. 0,46 %,• Mg2+ - max. 0,003 %• SO4-2 – max. 1,10 %,• H2O - max. 0,5 %,• antyzbrylacz - K4Fe(CN)6 - min. 20,0 mg/kg,• granulacja ziarna - powyżej 1,0 mm – max. 2,5 %,poniżej 1,0 mm – min. 97,5%,• forma handlowa - luzem,• barwa biała,- jakość soli drogowej powinna spełniać warunki normy PN–86/C-84081/02,- sól drogowa powinna odpowiadać podstawowym warunkom higienicznym - posiadać Atest Higieniczny PZH lub równoważny,- sól drogowa powinna posiadać pozytywną opinię techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów lub inny równoważny dokument wystawiony przez podmiot uprawnione, potwierdzający możliwość stosowania soli do zimowego utrzymania nawierzchni,- sól drogowa powinna posiadać badania składu chemicznego i składu ziarnowego,- sól drogowa powinna posiadać kartę charakterystyki substancji niebezpiecznych i preparatu niebezpiecznego zgodną z Rozporządzeniem (WE) 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 roku (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej seria L nr 396 z 30 grudnia 2006 roku ze zm.).- sól drogowa powinna spełniać parametry określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005r. Nr 230 poz. 1960).Uwaga!!!: Opinia IBDiM, badania składu chemicznego oferowanej soli, Atest PZH są przedmiotowymi środkami dowodowymi w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych i należy załączyć je do składanej oferty pod sankcją odrzucenia oferty (dokumenty należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).4. Zamawiający może zlecić niezależnemu laboratorium badanie dostarczonej partii soli (próbek), w celu potwierdzenia posiadania wymaganych parametrów. W przypadku potwierdzenia niezgodności wyników z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia, Zamawiający nakaże na koszt dostawcy usunąć sól o niewłaściwych parametrach oraz dostarczyć nową zamienną partię soli. Wykonawca odbierze sól na własny koszt w ciągu 3 dni od dnia otrzymania powiadomienia od Zamawiającego o niezgodnej z normą jakości. W przypadku potwierdzenia niewłaściwej jakości soli przez niezależne laboratorium Zamawiający obciąży kosztami przeprowadzonych badań dostawcę poprzez wystawienie noty obciążającej Wykonawcę.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa piasku frakcji 0-2 mm z przeznaczeniem do zwalczania śliskości na drogach powiatowych objętych zimowym utrzymaniem w sezonie zimowym 2023/2024.2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania:- Piasek powinien posiadać frakcje uziarnienia (średnicę cząstek) do 2,0 mm zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. z 2005r. Nr 230 poz. 1960).- Piasek nie może być nadmiernie zawilgocony- dopuszczalna wilgotność wynosi max. 5%, nie może zawierać skaleń i zbrojeń ( nie rozkruszających się przy nacisku stopą), a także zanieczyszczeń obcych (liście, patyki, chwasty, glina), wskaźnik piaskowy ma być większy niż 65%. Pozostałe wymagania powinny odpowiadać normie: PN-EN-13043;2004.3. Zakwestionowane przez Zamawiającego partie piasku, jako nie spełniające wymogów ze względu na zanieczyszczenia, zostaną postawione do dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wadliwego materiału z placu składowego Zamawiającego na własny koszt i dostarczenia piasku wolnego od wad w terminie 3 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.4. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5.Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty certyfikat Oceny Zgodności (Certyfikat Jakości ) wystawiony przez wytwórcę piasku, który należy dołączyć do składanej oferty pod sankcja odrzucenia oferty (dokumenty należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).5 Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości dostarczonego piasku na poziomie ±200 ton. W tej sytuacji wynagrodzenie ulegnie proporcjonalnemu zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od faktycznej ilości dostarczonego piasku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach