Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi ogłasza przetarg
- Adres: 89-500 Tuchola, ul. Przemysłowa 6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 5590112 , fax. 052 5590112
- Data zamieszczenia: 2016-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi
ul. Przemysłowa 6 6
89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 5590112, fax. 052 5590112
REGON: 09236162800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bippowiat.tuchola.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa soli drogowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej o symbolu DR do zimowego utrzymania dróg na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi. 2. Wymagania dla soli drogowej: 1) sól zwykła, luzem, gatunek DR; 2) zawartość NaCl min. 90%; 3) zawartość K4Fe(CN)6 min. 20 mg/kg; 4) zawartość H2O max. 3%; 5) zawartość części nierozpuszczalnych w wodzie max. 8%; 6) pozostałe wymagania dla soli według Normy PN - 86/C - 84081/02; 7) sól musi posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów oraz atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny lub równoważne zaświadczenie wystawione przez odpowiednie uprawnione podmioty mające siedzibę w innym państwie. 3. Maksymalna dostawa soli wynosi 600 ton. 4. Sól należy dostarczyć własnym transportem na adres Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola. 5. Dostawy soli będą odbywały się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu 100 t soli drogowej w ciągu 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Kolejne dostawy będą wykonywane w ciągu 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego lub w innym terminie uzgodnionym przez strony. 6. Rzeczywista wielkość dostawy może ulec zmniejszeniu w zależności od warunków atmosferycznych i zapotrzebowania soli do zimowego utrzymania. 7. Zamawiający w trakcie realizacji umowy ma prawo żądać aktualnych dokumentów potwierdzających jakość soli drogowej. W przypadkach spornych lub wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania kontroli jakości dostarczonej soli drogowej poprzez wykonanie badań laboratoryjnych. W wyniku stwierdzenia niezgodności parametrów dostarczanej soli z wymaganiami Zamawiającego, koszt badań ponosi Wykonawca. 8. W razie protokolarnego stwierdzenia przez Zamawiającego, iż dostarczana sól nie spełnia wymagań Zamawiającego określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia soli drogowej z miejsca składowania wskazanego w ust. 4 i dostarczenia w ciągu dwóch dni roboczych przedmiotu umowy zgodnego z wymaganiami Zamawiającego. 9. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 34.92.71.00 - 2 sól drogowa - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349271002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bippowiat.tuchola.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA WRAZ Z TRANSPORTEM MATERIAŁÓW DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
Dodano: 2016-07-22 - Dostawy soli drogowej niezbrylającej -DR do mieszanki piaskowo - solnej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Dąbrowa Chełmińska w roku 2016
Dodano: 2016-01-12 - Dostawa soli drogowej DR niezbrylającej, kamiennej, kopalnianej dla PGK Saniko Sp. z o.o. we Włocławku
Dodano: 2015-12-31 - DOSTAWA SOLI DROGOWEJ WRAZ Z TRANSPORTEM
Dodano: 2015-08-13 - Dostawy soli drogowej niezbrylającej -DR do mieszanki piaskowo - solnej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Dąbrowa Chełmińska w roku 2015
Dodano: 2015-01-05 - Zakup i dostawa materiałów uszorstniających do obsługi zimowego utrzymania chodników i dróg powiatowych w sezonie 2014/2015
Dodano: 2014-09-02 - ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW DO OBSŁUGI ZIMOWEGO UTRZYMANIA CHODNIKÓW I DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2014/2015.
Dodano: 2014-09-01 - DOSTAWA SOLI DROGOWEJ WRAZ Z TRANSPORTEM
Dodano: 2014-08-18 - Dostawy soli drogowej niezbrylającej -DR do mieszanki piaskowo - solnej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Dąbrowa Chełmińska w roku 2014
Dodano: 2013-11-13 - Dostawa soli drogowej
Dodano: 2013-10-23