Przetargi.pl
Dostawa serwera oraz modernizacja infrastruktury sprzętowej wraz z usługą migracji systemowej bazy danych i przeniesieniem danych na nową platformę

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 35-304 Rzeszów, al. gen. Władysława Sikorskiego 428
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8613001 , fax. 017 8613003
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o.
    al. gen. Władysława Sikorskiego 428 428
    35-304 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8613001, fax. 017 8613003
    REGON: 69026099100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa serwera oraz modernizacja infrastruktury sprzętowej wraz z usługą migracji systemowej bazy danych i przeniesieniem danych na nową platformę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa serwera oraz modernizacja infrastruktury sprzętowej wraz z usługą migracji systemowej bazy danych i przeniesieniem danych na nową platformę. Zakres rzeczowy obejmuje migrację bazy danych IBM DB2 Workgroup używanej przez Zamawiającego, dostawę, instalację, konfigurację i uruchomienie sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem. 2 Zamawiający wymaga: -dostarczenia sprzętu i oprogramowania w ramach prowadzonego postępowania, - uruchomienia oraz konfiguracji sprzętu i oprogramowania dostarczonego w ramach prowadzonego postępowania zgodnie z wymaganiami Zamawiającego - dostarczenia sprzętu i oprogramowania fabrycznie nowego, pochodzącego z oficjalnego kanału sprzedaży Producenta na rynek polski - dostarczenia wszystkich kabli i przewodów niezbędnych do podłączenia i uruchomienia zamówionego sprzętu i oprogramowania - wykonania migracji bazy danych będącej w użytkowaniu Zamawiającego na nową platformę sprzętową zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, -uruchomienia aplikacji używanej przez Zamawiającego w nowym środowisku sprzętowo programowym - przeniesienia wszystkich danych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania aplikacji posiadanej przez Zamawiającego 3. Szczegółowy zakres prac określa - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302331411
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: - 10 000,00 PLN (słownie; dziesięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum; a)jednego wdrożenia platformy opartej o system AIX - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy i uruchomienia należy dołączyć do oferty b)jednego wdrożenia bazy danych IBM DB2 Workgroup na minimum 50 użytkowników - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy, uruchomienia i konfiguracji należy dołączyć do oferty c)dwa wdrożenia platformy sprzętowej odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 400.000,00 zł każda. d)posiadają status IBM Certified Solution Developer - DB2 9.5 SQL Procedure Developer - dokumenty potwierdzajace należy dołączyć do oferty. 3.Wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; a) Certyfikowany specjalista DB2 minimum wersji 9.5 b) Certyfikowany specjalista AIX c) Certyfikowany specjalista minimum Windows 2008 Server Zamawiający wyklucza uwzględnianie w potencjale kadrowym osób posiadających ukończone szkolenia bez zdanie egzaminów certyfikujących. 4.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i niżej wskazanych dokumentów - spełnia /nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wykonawcy, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz o nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 1 do oferty), 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zam. publ. Zamawiający żąda następujących dokumentów; 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów; 1)wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, zgodnie z wymaganiami zawartymi w pkt 2. rozdz. V SIWZ, - (Załącznik nr 2 do oferty) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. 2) wykaz osób (zgodnie z pkt 3. rozdz. V SIWZ), którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, - (Załącznik nr 3 do oferty), 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w ppkt 2) Wykonawca przewidział możliwość korzystania z tych osób. 4. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego; 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 6 do oferty) wraz z podaniem producenta, PN, szczegółowego opisu. 5. Pozostałe dokumenty stanowiące ofertę: 1)Dane dotyczące zakresu powierzonych podwykonawcom części zamówienia (Załącznik nr 4 do oferty), 2) Formularz cenowy opracowany na podstawie dołączonego wzoru (Załącznik nr 5 do oferty), 3)Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 4)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 5)Dowód wniesienia wadium (zgodnie z rozdz. X SIWZ). 6.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2. ppkt.1) rozdz. VI. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt. 1). zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach