Przetargi.pl
Dostawa sceny estradowej plenerowej na dziedziniec Akademii Zamojskiej w Zamościu

MIASTO ZAMOŚĆ ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Rynek Wielki 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (84) 677-23-37 , fax. (84) 639-30-54
  • Data zamieszczenia: 2024-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO ZAMOŚĆ
    ul. Rynek Wielki 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. (84) 677-23-37, fax. (84) 639-30-54
    REGON: 950368747
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sceny estradowej plenerowej na dziedziniec Akademii Zamojskiej w Zamościu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sceny estradowej plenerowej na dziedziniec Akademii Zamojskiej w Zamościu. 2. Przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy zgodnie z warunkami opisanymi w opisie przedmiotu zamówienia.3. Przedmiot zamówienia jest udzielany bez podziału na części Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 4. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1) dostawę sceny estradowej plenerowej na dziedziniec Akademii Zamojskiej w Zamościu,2) montaż sceny na dziedzińcu, 3) przeprowadzenie szkoleń dla użytkowników,4) udzielenie gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego i wsparcia technicznego na dostarczony sprzęt, przekazanie dokumentacji dostarczanego sprzętu.5. Szczegółowy wykaz elementów objętych przedmiotem zamówienia zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik 6 do SWZ.6. Miejsce dostawy: Polska, województwo lubelskie, Zamość: Miejscem docelowym użytkowania przedmiotu zamówienia będzie dziedziniec Akademii Zamojskiej, ul. Akademicka 8, 22-400 Zamość.7. Zamówienie obejmuje również udzielenie przez Wykonawcę gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego zgodnie z wymaganiami na dostarczony sprzęt, a także przekazanie dokumentacji dostarczanego sprzętu. 8. Dostawa z wniesieniem oraz montaż urządzeń będących przedmiotem umowy odbędzie się w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, w terminie szczegółowym ustalonym z Zamawiającym.9. Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku dostawy w miejscu docelowym, a także montażu, obciążać będzie Wykonawcę w ramach ceny za wykonanie zamówienia.10. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego sprzętu objętego przedmiotem zamówienia. Wszystkie elementy będą bezpieczne, kompletne, wolne od wad, będą spełniały wymogi określone obowiązującym prawem polskim, oraz prawem Unii Europejskiej, będą dopuszczone do obrotu handlowego, a także będą odpowiadały wymaganiom polskich norm, jeżeli takowe obowiązują.11. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia należy dostarczyć sporządzone w języku polskim instrukcje obsługi, atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne, warunki eksploatacji i konserwacji - odpowiednio do danego urządzenia czy sprzętu – jeśli są wymagane i niezbędne do prawidłowego użytkowania,12. Na dostarczony sprzęt Wykonawca zapewni okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące liczone od dnia przekazania Zamawiającemu całego przedmiotu zamówienia.13. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w specyfikacji warunków zamówienia oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.14. Zamawiający informuje, że występujące w załącznikach do SWZ: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów i zaleca traktować, jako przykładowe oraz dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych. Szczegółowe kryteria równoważności zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44210000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Szczegółowe regulacje dotyczące wadium zawarte są w pkt 9 SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 50.000,00 zł.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże się wiedzą i doświadczeniem nabytą w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – w należytym wykonaniu, co najmniej jednej dostawy (jedna dostawa rozumiana jako jedna umowa) polegającej na dostawie sceny plenerowej o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto oraz załączy dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane należycie.Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku inwestycji w celu uzyskania kwoty 100 000,00 zł brutto, o której mowa powyżej.W przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia powtarzające się lub ciągłe, Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane, ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach