Przetargi.pl
Dostawa samochodu wraz z wyposażeniem na potrzeby KM PSP Poznań

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-248 Poznań, ul. Bobrzańska 6a
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 22 20 300 , fax. 61 22 20 315
  • Data zamieszczenia: 2015-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu
    ul. Bobrzańska 6a 6a
    61-248 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 22 20 300, fax. 61 22 20 315
    REGON: 63129637000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu wraz z wyposażeniem na potrzeby KM PSP Poznań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo gaśniczego wraz z wyposażeniem z przeznaczeniem na samochód ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą na potrzeby KM PSP Poznań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja i serwis
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsp.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach