Przetargi.pl
Dostawa samochodu ciężarowego wywrotki

POWIAT NOWOSĄDECKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W NOWYM SĄCZU ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Jeremiego Wiśniowieckiego 136
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (+48) 18 442 74 14 , fax. (+48) 18 442 63 45
  • Data zamieszczenia: 2023-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT NOWOSĄDECKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W NOWYM SĄCZU
    ul. Jeremiego Wiśniowieckiego 136
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. (+48) 18 442 74 14, fax. (+48) 18 442 63 45
    REGON: 491893180
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd.nowy-sacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu ciężarowego wywrotki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego samochodu ciężarowego wywrotki o następujących parametrach i wyposażeniu:1.1. Rok produkcji: nie starszy niż 2015 r.,1.2. Rodzaj paliwa: diesel,1.3. Przebieg nie więcej niż 230.000 km,1.4. Dopuszczalna masa całkowita 7.500 kg,1.5. Dopuszczalna ładowność 3.500 - 4.000 kg,1.6. Kiper 3-stronny,1.7. Silnik:a. pojemność nie mniejsza niż 2988 m31.8. Układ jezdny:a. skrzynia biegów manualna;b. napęd na 4 x41.9. Wyposażeniea. tachograf;b. hak/zaczep;c. klimatyzacja automatyczna/ manualna;d. blokada mostów;e. ASR;f. wspomaganie kierownicy.2. Warunki pozostałe:2.1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego (Nowy Sącz, ul. Wiśniowieckiego 136) w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ,2.2. Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty związane z samochodem ciężarowym wywrotką,2.3. Samochód ciężarowy wywrotka powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych (w tym umożliwiające jego rejestrację) oraz katalog części zamiennych i instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim.3. Wymagany okres gwarancji jakości na dostarczony samochód ciężarowy wywrotkę wynosi: min. 6 m-cy. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony samochód ciężarowy wywrotkę na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu odbioru samochodu ciężarowego wywrotki.5. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych (bez kosztów wymiany części podlegających normalnemu zużyciu podczas użytkowania pojazdu i materiałów eksploatacyjnych takich jak: filtry oleju, filtry powietrza, filtry paliwa, filtry przeciwpyłowe układu klimatyzacji, pióra wycieraczek, żarówki oraz płyny układu chłodzenia, płyn układu wspomagania, płyn hamulcowy płyn do spryskiwacza szyb itp.) ponosi wykonawca.6. Udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia a w szczególności: a. koszt dojazdu,b. robocizny,c. pobytu serwisantów,d. transportu pojazdu do serwisu,e. fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta.7. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34134000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach