Przetargi.pl
Dostawa samochodu ciężarowego, piaskarko – solarki i pługa do odśnieżania

Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku ogłasza przetarg

  • Adres: 37200 Przeworsk, ul. Słowackiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 648-97-24
  • Data zamieszczenia: 2017-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Przeworsku
    ul. Słowackiego 17
    37200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 016 648-97-24
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatprzeworsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa samochodu ciężarowego, piaskarko – solarki i pługa do odśnieżania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje następujące części: Część nr 1. Dostawa samochodu ciężarowego. - używany - rok produkcji od 2002 do 2008 - moc silnika od 250 KM do 350KM - masa całkowita od 17000 kg do 20000 kg - udokumentowany przebieg kilometrów - napęd 4x4 - wywrotka 3 stronna - nowa czołownica do pługa zamontowana spełniająca wymagania normy DIN 76 060 - kompletna hydraulika do napędu pługa i piaskarki - sterowanie hydrauliką z kabiny kierowcy - kompletna dokumentacja - zarejestrowany w Polsce lub opłacony i przygotowany do rejestracji, - aktualny przegląd techniczny potwierdzony u zamawiającego w momencie dostawy, - sprawny, gotowy do jazdy, - stan techniczny i wizualny bardzo dobry, - opony uniwersalne – stan zużycia max 50% głębokości bieżnika, - wyposażony w światła drogowe i pomarańczowe błyskowe światła ostrzegawcze, - instalacja elektryczna 24V, - gwarancja min 12 miesięcy Warunek konieczny jaki musi być spełniony to dostawa kompletnego samochodu, gotowego do pracy. WARUNKI DOSTAWY - Dostawa Baza materiałowo Sprzętowa Niżatyce k. Kańczugi - po stronie i na koszt Wykonawcy zamówienia. - Rozruch i przeszkolenie kierowców w zakresie obsługi w dniu dostawy przez Wykonawcę. - Odbiór samochodu potwierdzony pisemnym protokołem, Część nr 2. Dostawa piaskarko - solarki: - fabrycznie nowa. - pojemność załadowcza od 4m3 do 5 m3 - przenośnik materiału taśmowy, napędzanym silnikiem hydraulicznym, poruszającym się po płycie, - własny agregat hydrauliczny z silnikiem spalinowym z rozrusznikiem sterowanym z kabiny. - system umożliwiający płynne sypanie, i regulację dozowania sypania, - pulpit sterowania – umożliwiający sterowanie wszystkimi funkcjami z kabiny nośnika wraz z montażem w kabinie - elementy narażone na bezpośredni kontakt z solą wykonane ze stali kwasoodpornej lub plastiku, pozostałe elementy wykonane ze stali zabezpieczone antykorozyjnie i antykwasowo, - zbiorniki do solanki min. 900 L wraz z niezbędną instalacją do zraszania. - gwarancja min. 12 miesięcy Warunek konieczny jaki musi być spełniony to dostawa piaskarko – solarki oraz montaż i rozruch na nośniku Zamawiającego u Zamawiającego. DODATKOWE WYPOSAŻENIE: - Instrukcja obsługi w języku polskim - Katalog części - Certyfikat na znak CE WARUNKI DOSTAWY - Dostawa Baza materiałowo Sprzętowa Niżatyce k. Kańczugi - po stronie i na koszt Wykonawcy zamówienia. - Montaż, rozruch i przeszkolenie kierowców w zakresie obsługi w dniu dostawy przez Wykonawcę. - Odbiór piaskarko – solarki potwierdzony pisemnym protokołem, Część nr 3. Dostawa pługa odśnieżnego: - fabrycznie nowy, - typ średnio ciężki boczny, - odkładnica wykonana ze stali zabezpieczona antykorozyjnie, - odpowiednio wyprofilowany kształt, konstrukcja metalowa, - lemiesz gumowy wraz z lemieszem stalowym ruchomym ze stali trudnościeralnej do zbijania nabojów lodowych wysuwany i dociskany do jezdni hydraulicznie – przełączany z pulpitu z kabiny, - wysokość lemiesza + odkładnica- min. 90 cm, - długość odkładnicy 320cm, - wyposażenie w światła drogowe , obrysowe oraz folię odblaskową - pulpit sterowniczy, który należy zamontować w kabinie nośnika umożliwiający realizowanie następujących czynności: podnoszenie/opuszczanie, skręt lewo – prawo – góra – dół + pływanie, - kompletne wyposażenie, - posiada wymagane prawem atesty i homologacje, - dodatkowy komplet lemieszy gumowych, - dodatkowy komplet lemieszy stalowych, - dopuszcza się własny zasilacz elektrohydrauliczny - sterowanie pługiem z kabiny nośnika ,(tj lewo/prawo/czołowo, podnoszenie i docisk), - do puszcza się czołownicę A/B jedna część zamontowana przy nośniku - a druga przy pługu - gwarancja min 12 miesięcy, Warunek konieczny jaki musi być spełniony to dostawa pługa odśnieżnego, oraz montaż i rozruch na nośniku Zamawiającego u Zamawiającego. DODATKOWE WYPOSAŻENIE: - Instrukcja obsługi w języku polskim - Katalog części - Certyfikat na znak CE WARUNKI DOSTAWY - Dostawa Baza materiałowo Sprzętowa Niżatyce k. Kańczugi - po stronie i na koszt Wykonawcy zamówienia. - Montaż, rozruch i przeszkolenie kierowców w zakresie obsługi w dniu dostawy przez Wykonawcę. - Odbiór pługa do odśnieżania potwierdzony pisemnym protokołem, 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp. 1) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. a) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem zamówienia. Zamawiający ma na myśli wszystkich pracowników bezpośrednio zaangażowanych w procesie realizacji zamówienia. b) Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób , o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę ww. warunku. a) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu w terminie 5 dni od zawarcia umowy imienny wykaz wszystkich osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia ze wskazaniem podstawy dysponowania tymi pracownikami. W przedstawionym wykazie, wykonawca wymieni także osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji informacji o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę poprzez; - żądanie przedstawienia kserokopii umów o pracę, Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania  zwrócenie się do właściwych urzędów o potwierdzenie faktu zatrudnienia u wykonawcy (lub podwykonawcy), b) Nieprzedłożenie przez wykonawcę kopii umów zawartych przez wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym zgodnie pkt 2a, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34134000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: Część nr 1: 3 400,00 PLN (słownie: trzy tysiące czterysta złotych). Część nr 2: 1 400,00 PLN (słownie: tysiąc czterysta złotych). Część nr 3: 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych). 2. Forma wadium. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz.275), 3. Elementy składowe gwarancji lub poręczenia. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać (lub podobne zasady/odwołanie się do przepisów) następujące elementy: a) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) Kwotę gwarancji, d) Termin ważności gwarancji, e) Zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. f) Zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art 25a ust 1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. h) Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności wniesionego wadium nie był krótszy niż okres związania ofertą. Postanowienia wskazane powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń. 3.Miejsce i sposób wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez BS Przeworsk Nr 88 9106 0008 2001 0013 8439 0003 Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale dołączyć do oferty, w przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez jednego z wykonawców / pełnomocnika Wykonawców. 4.Termin wniesienia wadium. a) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczny w chwili uznania rachunku zamawiającego. b) Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą wymagany treścią siwz lub wezwania, c) Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. d) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta do upływu terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie. 5.Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art 25a ust 1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Dokumenty podmiotów zagranicznych; 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 2; 1) pkt 2–4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2. Dokumenty, o których mowa w ust.1 pkt 1 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. Inne dokumenty: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy stanowiący załącznik do nr 1 do SIWZ 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 3) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach