Przetargi.pl
Dostawa przycisków sterowniczych dla pieszych

Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-623 Poznań, Wilczak
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 616 477 200 , fax. 618 201 709
  • Data zamieszczenia: 2018-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
    Wilczak 17
    61-623 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 616 477 200, fax. 618 201 709
    REGON: 16252400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa przycisków sterowniczych dla pieszych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa przycisków sterowniczych/ sygnalizatorów akustycznych o parametrach szczegółowo określonych w załącznikach 2a-2d specyfikacji. Dostawa (przedmiot niniejszej umowy) dotyczyć będzie wskazanego poniżej asortymentu, w ilościach: 1. Przyciski sterownicze dla pieszych z sygnalizatorem akustycznym (230V) – 160 szt. 2. Przyciski sterownicze dla pieszych z sygnalizatorem akustycznym (40V) – 20 szt. 3. Sygnalizator akustyczny (sterowany zdalnie) – 60 szt. 4. Przycisk sterowniczy dla pieszych z sygnalizatorem akustycznym wraz z ustawieniem dla niepełnosprawnych ( 40 V)- 10 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34942000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ; 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ; W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach