Przetargi.pl
Dostawa profilometru powierzchni (stykowego) dla Wrocławskiego Centrum Badań EIT+ sp. z o.o.

Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 54-066 Wrocław, ul. Stabłowicka 147
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 720 16 28 , fax. +48 71 720 16 29
  • Data zamieszczenia: 2014-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o.
    ul. Stabłowicka 147 147
    54-066 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 720 16 28, fax. +48 71 720 16 29
    REGON: 02067163500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eitplus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa profilometru powierzchni (stykowego) dla Wrocławskiego Centrum Badań EIT+ sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, zainstalowanie, uruchomienie i instruktaż personelu profilometru powierzchni (stykowego) szczegółowo opisanego w załączniku nr 6. 2.Przedmiot zamówienia opisany został w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. 3.Pod pojęciem dostawy urządzeń rozumie się ich transport do siedziby Zamawiającego (wraz z transportem poziomym wewnętrznym do miejsca instalacji) wraz z rozładowaniem, wniesieniem, montażem/instalacją i uruchomieniem oraz sprawdzeniem działania na zestawach instalacyjnych, zawierających wszystkie materiały eksploatacyjne konieczne do uruchomienia urządzeń. 4.Zamówione i dostarczone do Zamawiającego urządzenia objęte będą pełnym serwisem gwarancyjnym, bez dodatkowych opłat. Serwis gwarancyjny obejmuje wszystkie czynności niezbędne dla utrzymania gwarancji i prawidłowej pracy przedmiotu Zamówienia tj. m. in. Wymagane dokumentami DTR kalibracje, przeglądy okresowe, walidację, czyszczenie, konserwację, wymianę np. filtrów. 5.Urządzenie stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane z zastosowaniem najnowocześniejszych rozwiązań oraz winny pochodzić z bieżącej produkcji, tj. być wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem dostawy. 6.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne, w tym katalogi, opisy techniczne producenta (tzw. materiały informacyjne), pozwalające na ocenę spełnienia przez oferowane urządzenia i sprzęt co najmniej obligatoryjnych (wymaganych - minimalnych) parametrów i funkcji określonych w Załączniku Nr 1 - Formularz Oferty Część B 7.Wykonawca w ramach realizacji umowy będzie zobowiązany w szczególności do: a) dostawy urządzeń i sprzętu wraz z Oprogramowaniem systemowym, b) przyjazdu Wykonawcy na prośbę Zamawiającego w celu weryfikacji i uzgodnień wymagań i stanu faktycznego dla pomieszczeń wskazanych dla dostawy i instalacji urządzeń przed instalacją w miejscu docelowym w zależności od specyfiki i potrzeby dotyczącej przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie stawi się na prośbę Zamawiającego, a w wyniku takiego zaniedbania nie uzyska niezbędnych informacji na temat specyfikacji budowlanej, wszelkich instalacji i mediów, tym samym Wykonawca - na swój koszt i ryzyko - zakupi wszelkie brakujące elementy, jak np. zawory, reduktory, elementy instalacji wewnętrznej, zabezpieczenia nadprądowe i inne (o jakości nie gorszej niż zastosowane w miejscu dostawy). c)montażu, instalacji, uruchomienia urządzeń i sprzętu wraz z oprogramowaniem systemowym, d) przeprowadzenia instruktażu dla personelu w zakresie obsługi urządzeń i sprzętu e) zapewnienia gwarancji oraz sprawowania usługi serwisowej w okresie gwarancyjnym na warunkach określonych w Załączniku nr 7 do SIWZ, f) przekazania Zamawiającemu praw majątkowych do Oprogramowania Systemowego, praw do korzystania i/lub pełnej własności (jeżeli producent oprogramowania dopuszcza możliwość posiadania pełnej własności) z Oprogramowania Systemowego dostarczonego wraz z urządzeniami - licencje autorskie, g) uwzględnienia w cenie ofertowej wszystkich kosztów i opłat jak niżej, m. in.: - kosztów opłat celnych, - kosztów opakowania, - kosztów usunięcia opakowań, innych elementów oraz elementów wadliwych po montażu, - wyładunku, wniesienia, rozładowania, transportu poziomego do miejsca instalacji, instalacji i testów, - kosztów instruktażu personelu Użytkownika, - kosztów pełnego (tj. m.in. od kradzieży, zalania, pożaru, uszkodzeń mechanicznych itp.) ubezpieczenia do momentu odbioru końcowego, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego bez uwag, - kosztów dopuszczenia do obrotu na terytorium RP, - kosztów usługi agencji celnej, - jeżeli wystąpią : kosztów gazów, odczynników w okresie testowania do momentu odbioru końcowego potwierdzonego protokołem odbioru końcowego bez uwag, (jeżeli dotyczy) - kosztów przyjazdu na wezwanie Zamawiającego w celu weryfikacji i uzgodnień wymagań stanu faktycznego dla pomieszczeń wskazanych dla dostawy i instalacji przedmiotu zamówienia, przed instalacją w miejscu docelowym 8.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji przekazanej Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tj. posiadają te same parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne, co dostawy, usługi lub roboty budowlane, określone w przekazanej dokumentacji - w takiej sytuacji ciężar udowodnienia powyższego (np. poprzez złożenie stosownych dokumentów) leży po stronie Wykonawcy. 9.Cenę brutto za całość zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wpisać do Formularza oferty (Załącznika nr 1 do SIWZ). 10.Zamawiający informuje, iż przed wszczęciem przedmiotowego postępowania nie przeprowadził dialogu technicznego. 11.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 12.Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 13.Wykonawca w toku przygotowania oferty winien wyjaśnić wszelkie swoje wątpliwości i ewentualne nieścisłości, znajdujących się, wg jego oceny, w niniejszych dokumentach przetargowych (SIWZ z Załącznikami).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eitplus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach