Przetargi.pl
DOSTAWA PROFESJONALNEJ CHEMII KUCHENNEJ I ŚRODKÓW DO HIGIENIZACJI, MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH ORAZ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2018-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://24wog.wp.mil.pl/pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Giżycku

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA PROFESJONALNEJ CHEMII KUCHENNEJ I ŚRODKÓW DO HIGIENIZACJI, MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH ORAZ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa profesjonalnej chemii kuchennej i środków do higienizacji, materiałów jednorazowych oraz środków czystości dla 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego., wg. opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załączniki nr 1 i 2 do siwz, oraz wg. Ilości podanych w ust. 2 oraz załącznikach nr 5 i 6 do siwz. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich zadań zawierają załączniki nr 1 i 2 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia. 3. Asortyment i ilości będące przedmiotem zamówienia: Zadanie Nr 1 – dostawa profesjonalnej chemii kuchennej: L. p. Nazwa produktu J. m. Ilość 1. Mydło do mycia rąk w płynie antybakteryjne l 400 2. Środek do dezynfekcji rąk l 200 3. Produkt do mycia powierzchni roboczych - koncentrat l 1300 4. środek do dezynfekcji powierzchni - koncentrat l 200 5. Środek do maszynowego mycia naczyń w bloku kg 310 6. Płyn do maszynowego mycia naczyń l 400 7. Środek do nabłyszczania – w bloku kg 110 8. Środek nabłyszczający do zmywarek przemysłowych l 200 9. Produkt do mycia podłóg i fug bez spłukiwania l 500 10. Produkt do okresowego czyszczenia silnie zatłuszczonych powierzchni l 400 11. Produkt do usuwania osadów mineralnych (kamienia) - koncentrat l 800 12. Produkt do usuwania osadów mineralnych (kamienia) - do zmywarek kg 10,8 13. Produkt do mycia pomieszczeń sanitarnych l 400 14. Chlorowy środek myjąco dezynfekujący l 400 15. środek do płukania pieca kon-par l 100 16. środek do mycia pieca kon-par l 140 17. Produkt do ręcznego mycia naczyń w bloku kg 136 18. Produkt do ręcznego mycia naczyń w bloku szt 40 19. Szczotka do mycia ręcznego szt 200 20. Środek do mycia i dezynfekcji cystern l 400 21. Środek do namaczania sztućców szt 50 22. Mop płaski szt 40 23. Produkt do niwelowania zapachów i odtłuszczania szt 20 24. Sól tabletkowa do uzdatniacza wody kg 1000 25. Filtr do wody NIVONA szt 40 26. Filtr do wody SAECO szt 30 27. Tabletki do ekspresu NIVONA szt 40 28. Tabletki do ekspresu SAECO szt 30 29. Odkamieniacz do ekspresu szt 70 30. Filtr do uzdatniacza wody szt 40 Produkty z poz. od 1 do 22 muszą pochodzić od tego samego producenta i muszą być ujęte w planie higieny w kompleksowym stosowaniu w obiektach bloku żywnościowego. Muszą się nawzajem uzupełniać w planie higieny w stosowaniu codziennym i okresowym Zadanie Nr 2 - dostawa materiałów jednorazowych i środków czystości Służba Żywnościowa 1. Rękawiczki nitrylowe( op.100 szt.) opak 600 2. Bluza kucharska jednorazowa szt 1500 3. Fartuch ochronny foliowy jednorazowy (op 100szt) opak 250 4. Worek foliowy LDPE o poj. 50 - 60 l. opak 2000 5. Worek foliowy LDPE o poj.120 l. opak 800 6. Torebki jednorazowe o poj.5 l. (op 200 szt) opak 200 7. Woreczki śniadaniowe HPDE (op 1000 szt) opak 500 8. Folia spożywcza w rolce do pakowania żywności szt 60 9. Folia aluminiowa w rolce szt 60 10. Serwetki ozdobne opak 200 11. Ręczniki papierowe składane opak 6000 12. Czyściwo papierowe w rolce szt 360 13. zmywak z tw. Sztucznego szt 2000 14. Tkanina obrusowa cerata mb 300 15. czepek jednorazowy opak 100 Służba Mundurowa 16. Krem ochronny do rąk -50g szt 20000 17. Pasta bhp do mycia rąk ze ścierniwem -500g kg 10500 18. Mydło toaletowe -100g kg 800 19. Pasta do obuwia kol. czarnego -40g kg 200 20. Pasta do obuwia specjalnego 75 ml szt 1500 21. Naftalina kg 70 22. Saszetka na środki higieny szt 200 23. Szczoteczka do zębów szt 200 24. Pudełko na mydło szt 200 25. Kubek do mycia zębów szt 200 26. Pasta do zębów -75 ml szt 200 27. Pianka do golenia-200ml szt 200 28. Maszynka jednorazowa do golenia szt 400 29. Szczoteczka do rąk szt 200 Infrastruktura 30. Mleczko do czyszczenia urządzeń sanitarnych szt. 800 31. Mydło do rąk w płynie w dozowniku szt. 1000 32. Odświeżacz powietrza SPRAY 300 ml szt. 200 33. Odświeżacz powietrza elektryczny szt. 200 34. Płyn uniwersalny do mycia podłóg szt. 600 35. Kostka do WC z koszyczkiem szt. 800 36. Wkład do odświeżacza elektrycznego szt. 400 37. Koncentrat do czyszczenia powierzchni basenu szt. 20 38. Płyn do mycia szyb z atomizerem szt. 1000 39. Preparat do udrażniania rur szt. 200 40. Płyn do mycia wykładzin PCV szt. 200 41. Płyn do mycia, czyszczenia i konserwacji szt. 200 42. Worki na śmieci 120 l opak 800 43. Worki na śmieci 60 l opak 800 44. Płyn do wykładzin i dywanów szt. 200 4. Oznaczenia i nazwy użyte w opisach przedmiotu zamówienia mają charakter poglądowy i służą jedynie do łatwiejszej identyfikacji asortymentu, jaki winien Wykonawca zaoferować. Dostarczone środki czystości muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadać parametry, cechy i właściwości określone w deklaracji zgodności / certyfikacie zgodności producenta oraz opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z wymogami siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33700000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 10 000,00 zł. 2. Zamawiający żąda na poszczególne zadania wadium w kwotach: a. dla zadania nr 1 – 6 000,00 zł. b. dla zadania nr 2 – 4 000,00 zł. 3. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w post. nr 24/2018 – Dostawa profesjonalnej chemii kuchennej i środków do higienizacji, materiałów jednorazowych oraz środków czystości dla 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego”. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 8. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: a. zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b. określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, c. termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w rozdziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XIV niniejszej siwz, d. wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, e. oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, f. klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 9. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) składane jako wadium powinno zawierać: a. zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b. określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie – wysokość musi być równa kwocie wadium, c. termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w dziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w dziale XIV niniejszej siwz, d. wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 3 do siwz) 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku oferty wspólnej, oświadczenie to musi złożyć każdy z podmiotów składających wspólną ofertę, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 3. Zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia (załączniki nr 5 i 6 do siwz) 4. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 niniejszej tabeli. 5. DOWÓD WNIESIENIA WADIUM – kserokopia dowodu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach