Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Filipowie ogłasza przetarg
- Adres: 16-424 Filipów, M. Konopnickiej
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 875 696 029 , fax. 875 696 002
- Data zamieszczenia: 2019-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Filipowie
M. Konopnickiej 6
16-424 Filipów, woj. podlaskie
tel. 875 696 029, fax. 875 696 002
REGON: 79101098000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://spfilipow.edupage.org/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Filipowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin, ryb i przetworów rybnych, mrożonek, nabiału i produktów mlecznych, świeżych owoców, warzyw i jaj, pieczywa i produktów mącznych, innych produktów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Filipowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części. Część 1 Dostawa mięsa i wędlin 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. Część 2 Dostawa ryb i przetworów rybnych 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Część 3 Dostawa mrożonek 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Część 4 Dostawa nabiału i produktów mlecznych 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. Część 5 Dostawa świeżych owoców, warzyw i jaj 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ. Część 6 Dostawa pieczywa i produktów mącznych 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SIWZ. Część 7 Dostawa innych produktów spożywczych 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 12 do SIWZ. 2. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek z załączników do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2) i ust.3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają minimalne wymagania określone w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://zsfilipow.biposwiata.pl/ informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu - bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców. Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia tylko jednej oferty w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa nabiału, jaj, artykułów spożywczych oraz artykułów piekarniczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-04-04 - Zakup i dostawa nabiału, jaj, artykułów spożywczych oraz artykułów piekarniczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej
Dodano: 2024-04-04 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego Nr 31 w Białymstoku
Dodano: 2024-03-15 - Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Grodzisku w 2024 r.
Dodano: 2024-02-28 - „Dostawa warzyw, owoców i jaj do Przedszkola nr 2 w Łapach”
Dodano: 2024-02-24 - „Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łapach”
Dodano: 2024-02-15 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 49 w Białymstoku
Dodano: 2023-12-28 - Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Grodzisku w 2024 r.
Dodano: 2023-12-15 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego Nr 46 w Białymstoku
Dodano: 2023-12-13 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w podziale na osiem części do Przedszkola Samorządowego Nr 68 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
Dodano: 2023-12-12