Przetargi.pl
Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Miejskich nr 1 w Mińsku Mazowieckim na rok 2013.

Zespół Szkół Miejskich Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Kopernika 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 7582122 , fax. 25 7582122
  • Data zamieszczenia: 2012-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Miejskich Nr 1
    ul. Kopernika 9 9
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 7582122, fax. 25 7582122
    REGON: 14611432500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Miejskich nr 1 w Mińsku Mazowieckim na rok 2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Miejskich nr 1 w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2013. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części: Część nr 1: artykuły ogólnospożywcze ( załącznik nr 2) Kod CPV: 15200000, 15300000, 15400000, 15500000, 15600000, 15800000, 03000000 Część nr 2: warzywa i owoce ( załącznik nr 2) Kod CPV: 03200000 Część nr 3: Drób ( załącznik nr 2 ) Kod CPV: 15100000 Część nr 4: Mięso i wędliny ( załącznik nr 2) Kod CPV: 15100000 3. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo-cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2) . Ilości asortymentów podane w formularzu asortymentowo cenowym stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres 10 miesięcy. Faktyczne zapotrzebowanie uzależnione jest od liczby osób żywionych w stołówce szkolnej w okresie realizacji umowy. Dostawy będą dokonywane partiami w związku z sukcesywnymi potrzebami Zamawiającego. Dostawa produktów odbywać się będzie po uprzednim telefonicznym złożeniu zamówienia przez Zamawiającego. Zamówienie każdej kolejnej dostawy, pod względem ilości i asortymentu będzie odbywało się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanej dostawy do godz. 10.00. Zamówiony towar należy dostarczyć w godzinach od 630 -7 30 dnia wskazanego przez Zamawiającego. 4.Produkty spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej , nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. 5. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi: ? odpowiednie normy jakościowe lub atesty, ? odpowiednie oznakowanie, (m.in. datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia), ? odpowiedni sposób przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu, ? odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, asortymentu, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. 6. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany warunków umowy do 20% wielkości zamówienia w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci bądź zaprzestania działalności stołówki szkolnej. Nie wykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakupie niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości towaru. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp1kopernik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach