Przetargi.pl
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa, produktów mięsnych, drobiu i produktów drobiowych do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej – Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze”

Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej "Słoneczne Wzgórze" ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Sanguszków 28A
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej "Słoneczne Wzgórze"
    Sanguszków 28A
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    REGON: 851661323
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa, produktów mięsnych, drobiu i produktów drobiowych do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej – Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywną w miarę potrzeb dostawę produktów zwierzęcych, mięsa, produktów mięsnych, drobiu i produktów drobiowych do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej – Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze” przy ul. Sanguszków 28A w Tarnowie.2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę następującego asortymentu: dramstiki z kurczaka, filety z indyka, z kurczaka, kurczaki świeże, gotowane, udka/nogi z kurczaka, piersi z kaczki, baleron, boczek pieczony, gotowany, parzony, kiełbasa szynkowa, toruńska, wiejska, żywiecka, karkówka b/k, szynka wieprzowa, drobiowa, z indyka, szynka konserwowa, szynka z pieca, szynka z czarnuszką, szynka zbójnicka, krucha, gotowana, kości wieprzowe, łopatka wieprzowa, mięso mielone, parówki, pasztet pieczony, polędwica drobiowa, polędwiczki wieprzowe, wołowina, kabanosy, schab, gulaszowa z indyka, porcja rosołowa, kornetki, udziec z indyka, udziec z kurczaka, żeberka, polędwica wołowa, ligawa wołowa, korpus z kaczki, udko z kurczaka, medaliony z indyka, skrzydełka z kurczaka, wątróbka drobiowa, wątróbka cielęca, salami i inne w ilościach określonych w formularzu cenowym/opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1A do SWZ. Szacunkowy zakres zamówienia dla zamówienia podstawowego przekracza 17 000 kg.3. Ilości produktów zwierzęcych, mięsa, produktów mięsnych, drobiu i produktów drobiowych są ilościami szacunkowym, uzależnionymi od bieżących potrzeb Zamawiającego. Dlatego z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w trakcie realizacji, Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 50% ceny ofertowej brutto / wartości wynagrodzenia brutto wykonawcy za realizację zamówienia podstawowego. 4. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami na podstawie zgłoszeń Zamawiającego przekazywanych wg jego wyboru: telefonicznie, pocztą elektroniczną, pisemnie lub osobiście podczas realizowanej dostawy. Realizacja dostaw odbywać się będzie maksymalnie 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia w następnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia, w godz. od 8:00 do 14:00.5. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie transportem własnym Wykonawcy na jego koszt i ryzyko do budynku Zamawiającego , tj. Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej – Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze”, ul. Sanguszków 28A, 33-100 Tarnów. Dostawa obejmuje również rozładowanie i wyniesienie zamawianego przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego w ww. budynku.6. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego tj., że jakość i/lub ilość i/lub rodzaj dostarczonego przedmiotu zamówienia jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy), zobowiązany jest w czasie do 4 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia przedmiotu zamówienia właściwego tj. wolnego od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w formularzu OFERTA (w ramach kryterium pozacenowego – czas reakcji na reklamację).7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:1) Opis przedmiotu zamówienia zawarty Formularzu cenowym stanowiącym w Załącznik nr 1A do SWZ.2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach