Przetargi.pl
Dostawa produktów stosowanych w operacjach artroskopowych

Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-041 Puszczykowo, ul. Kraszewskiego 11
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8984094, 8984000 , fax. 61 8984094
  • Data zamieszczenia: 2015-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A.
    ul. Kraszewskiego 11 11
    62-041 Puszczykowo, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8984094, 8984000, fax. 61 8984094
    REGON: 63455243800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Osoba prawna, o której mowa w art. 3, ust.1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów stosowanych w operacjach artroskopowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów stosowanych w operacjach artroskopowych. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) wynajem instrumentariów, zgodnie z wymogiem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ, 2) wynajem napędu z zasilaniem akumulatorowym wraz z akumulatorem zapasowym oraz końcówkami do wiercenia, frezowania, piły, w tym piła o ruchu wzdłużnym, części 1- na czas trwania umowy, 3) szkolenia 6 pracowników Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia; 4) utworzenie depozytu zamawianego asortymentu na bloku operacyjnym. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 części: Część 1 - System do rekonstrukcji więzadła krzyżowego wraz z napędem; Część 2 - System do szycia łąkotki; Część 3 - Kaniule artroskopowe; Część 4 - Kotwice tytanowe do barku; Część 5 - Implanty do rekonstrukcji ścięgien stożka rotatorów; Część 6 - Implanty do rekonstrukcji ścięgien stożka rotatorów; Część 7 - Płytki do osteotomii korekcyjnej piszczeli; Część 8 - Implanty do zastosowania w stawie skokowym i stopie; Część 9 - Implanty stosowane przy niestabilności stawu barkowego; Część 10 - Implanty stosowane przy naprawie stożka rotatorów; Część 11 - Bezwęzłowy system do stabilizacji więzozrostu barkowo - obojczykowego; Część 12 - Bezwęzłowy system do stabilizacji więzozrostu strzałkowo-piszczelowego; Część 13 - Inne produkty. Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 (Formularz cenowy wraz z zestawieniem parametrów wymaganych) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), natomiast w niniejszym ogłoszeniu znajdują się ogólne informacje odnośnie przedmiotu zamówienia. Zamówienie przewiduje prawo opcji w okresie obowiązywania umowy. Zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji został określony w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3. Przy pierwszej dostawie należy uwzględnić dostawę całej linii zamawianego asortymentu wg rozmiarów określonych w Załączniku nr 1, która podlega zwrotowi po wykorzystaniu limitów określonych w Załączniku nr 1. Linia ta będzie sukcesywnie uzupełniana po każdym zabiegu o wykorzystany asortyment. Uzupełnienie linii zamawianego asortymentu będzie odpłatne po cenach określonych w ofercie. Dostawy będą realizowane sukcesywnie na zgłoszenie Zamawiającego dokonane za pomocą faksu następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia. Realizacja dostawy nastąpi w godz. od 7.00 do 14.00. Linia nie dotyczy części 3, 6, 11, 12 oraz 13. W przypadku części 3, 6, 11, 12 oraz 13 dostawa nastąpi po zgłoszeniu przez Zamawiającego, dokonanego za pomocą faksu, w terminie 48 h od momentu zgłoszenia. Oferowany asortyment powinien spełniać wymogi określone przez: ustawę z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., poz. 679 z późn. zm.). Warunki dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia określono w §2 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację umowy, w tym za przebieg, terminowe wykonanie poszczególnych dostaw oraz jakość przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331400003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach