Przetargi.pl
Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dezynfekcji dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o. o.

SZPITAL CHORÓB PŁUC W SIEWIERZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 42-470 Siewierz, ul. Zbigniewa Oleśnickiego 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 67 41 111
  • Data zamieszczenia: 2024-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SZPITAL CHORÓB PŁUC W SIEWIERZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Zbigniewa Oleśnickiego 21
    42-470 Siewierz, woj. śląskie
    tel. 32 67 41 111
    REGON: 276271179
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającyspółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dezynfekcji dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawy produktów leczniczych I:a. Wszystkie oferowane towary, w zakresie Zadania nr 1, winny posiadać dopuszczenia do stosowania w podmiotach leczniczych w tym zakładach opieki zdrowotnej oraz spełniać wymagania zasadnicze tj. muszą posiadać wymagane przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo Farmaceutyczne właściwe pozwolenie, na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski, na podstawie wpisu do Rejestru Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów określonych w ustawie z dnia 27 września 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo farmaceutyczne oraz niektórych innych ustaw oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych z dnia 18 marca 2011 r.b. Ceny na produkty refundowane zaproponowane w postępowaniu nie mogą być wyższe niż te wynikające z regulacji art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych.c. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza opakowania o innej pojemności (gramaturze) – zapotrzebowanie na dany lek powinno być wówczas odpowiednio przeliczone i zaokrąglone do pełnego opakowania w górę.Dostawy produktów leczniczych II:a. Wszystkie oferowane towary, w zakresie Zadania nr 1, winny posiadać dopuszczenia do stosowania w podmiotach leczniczych w tym zakładach opieki zdrowotnej oraz spełniać wymagania zasadnicze tj. muszą posiadać wymagane przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo Farmaceutyczne właściwe pozwolenie, na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski, na podstawie wpisu do Rejestru Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów określonych w ustawie z dnia 27 września 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo farmaceutyczne oraz niektórych innych ustaw oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych z dnia 18 marca 2011 r.b. Ceny na produkty refundowane zaproponowane w postępowaniu nie mogą być wyższe niż te wynikające z regulacji art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych.c. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza opakowania o innej pojemności (gramaturze) – zapotrzebowanie na dany lek powinno być wówczas odpowiednio przeliczone i zaokrąglone do pełnego opakowania w górę.Dostawy produktów leczniczych III:a. Wszystkie oferowane towary, w zakresie Zadania nr 1, winny posiadać dopuszczenia do stosowania w podmiotach leczniczych w tym zakładach opieki zdrowotnej oraz spełniać wymagania zasadnicze tj. muszą posiadać wymagane przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo Farmaceutyczne właściwe pozwolenie, na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski, na podstawie wpisu do Rejestru Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów określonych w ustawie z dnia 27 września 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo farmaceutyczne oraz niektórych innych ustaw oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych z dnia 18 marca 2011 r.b. Ceny na produkty refundowane zaproponowane w postępowaniu nie mogą być wyższe niż te wynikające z regulacji art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych.c. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza opakowania o innej pojemności (gramaturze) – zapotrzebowanie na dany lek powinno być wówczas odpowiednio przeliczone i zaokrąglone do pełnego opakowania w górę.Dostawy produktów leczniczych IV:a. Wszystkie oferowane towary, w zakresie Zadania nr 1, winny posiadać dopuszczenia do stosowania w podmiotach leczniczych w tym zakładach opieki zdrowotnej oraz spełniać wymagania zasadnicze tj. muszą posiadać wymagane przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo Farmaceutyczne właściwe pozwolenie, na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski, na podstawie wpisu do Rejestru Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów określonych w ustawie z dnia 27 września 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo farmaceutyczne oraz niektórych innych ustaw oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych z dnia 18 marca 2011 r.b. Ceny na produkty refundowane zaproponowane w postępowaniu nie mogą być wyższe niż te wynikające z regulacji art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych.c. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza opakowania o innej pojemności (gramaturze) – zapotrzebowanie na dany lek powinno być wówczas odpowiednio przeliczone i zaokrąglone do pełnego opakowania w górę.Dostawy produktów leczniczych V:a. Wszystkie oferowane towary, w zakresie Zadania nr 1, winny posiadać dopuszczenia do stosowania w podmiotach leczniczych w tym zakładach opieki zdrowotnej oraz spełniać wymagania zasadnicze tj. muszą posiadać wymagane przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo Farmaceutyczne właściwe pozwolenie, na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski, na podstawie wpisu do Rejestru Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów określonych w ustawie z dnia 27 września 2013 r. o zmianie ustawy – Prawo farmaceutyczne oraz niektórych innych ustaw oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych z dnia 18 marca 2011 r.b. Ceny na produkty refundowane zaproponowane w postępowaniu nie mogą być wyższe niż te wynikające z regulacji art. 9 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 12 maja 2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych.c. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza opakowania o innej pojemności (gramaturze) – zapotrzebowanie na dany lek powinno być wówczas odpowiednio przeliczone i zaokrąglone do pełnego opakowania w górę.Dostawy wyrobów medycznych - Linia naczyniowa:a. Oferowane produkty muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r.o o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186), w przypadku wyrobów medycznych wprowadzonych po raz pierwszy do obrotu po dniu 26 maja 2021 r. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby wyroby medyczne posiadały oznaczenia i informacje zgodnie z art. 10 ust. 11 rozporządzenia 2017/745 albo art. 10 ust. 10 rozporządzenia 2017/746 (kody UDI lub UDI-DI).b. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.Dostawa wyrobów medycznych -Opatrunkia. Oferowane produkty muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r.o o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186), w przypadku wyrobów medycznych wprowadzonych po raz pierwszy do obrotu po dniu 26 maja 2021 r. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby wyroby medyczne posiadały oznaczenia i informacje zgodnie z art. 10 ust. 11 rozporządzenia 2017/745 albo art. 10 ust. 10 rozporządzenia 2017/746 (kody UDI lub UDI-DI).b. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.Dostawa wyrobów medycznych - Cewniki i zestawy:a. Oferowane produkty muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r.o o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186), w przypadku wyrobów medycznych wprowadzonych po raz pierwszy do obrotu po dniu 26 maja 2021 r. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby wyroby medyczne posiadały oznaczenia i informacje zgodnie z art. 10 ust. 11 rozporządzenia 2017/745 albo art. 10 ust. 10 rozporządzenia 2017/746 (kody UDI lub UDI-DI).b. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.Dostawa wyrobów medycznych - Rękawice:a. Oferowane produkty muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r.o o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186), w przypadku wyrobów medycznych wprowadzonych po raz pierwszy do obrotu po dniu 26 maja 2021 r. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby wyroby medyczne posiadały oznaczenia i informacje zgodnie z art. 10 ust. 11 rozporządzenia 2017/745 albo art. 10 ust. 10 rozporządzenia 2017/746 (kody UDI lub UDI-DI).b. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.Dostawa wyrobów medycznych - Różne wyroby medyczne:a. Oferowane produkty muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r.o o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186), w przypadku wyrobów medycznych wprowadzonych po raz pierwszy do obrotu po dniu 26 maja 2021 r. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby wyroby medyczne posiadały oznaczenia i informacje zgodnie z art. 10 ust. 11 rozporządzenia 2017/745 albo art. 10 ust. 10 rozporządzenia 2017/746 (kody UDI lub UDI-DI).b. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.Dostawa wyrobów medycznych - pieluchomajtki i opatrunki specjalistyczne:a. Oferowane produkty muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r.o o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186), w przypadku wyrobów medycznych wprowadzonych po raz pierwszy do obrotu po dniu 26 maja 2021 r. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby wyroby medyczne posiadały oznaczenia i informacje zgodnie z art. 10 ust. 11 rozporządzenia 2017/745 albo art. 10 ust. 10 rozporządzenia 2017/746 (kody UDI lub UDI-DI).b. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.Dostawa wyrobów medycznych - system podciśnieniowy:a. Oferowane produkty muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r.o o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186), w przypadku wyrobów medycznych wprowadzonych po raz pierwszy do obrotu po dniu 26 maja 2021 r. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby wyroby medyczne posiadały oznaczenia i informacje zgodnie z art. 10 ust. 11 rozporządzenia 2017/745 albo art. 10 ust. 10 rozporządzenia 2017/746 (kody UDI lub UDI-DI).b. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.Dostawa wyrobów medycznych - wentylacja nieinwazyjna NIV:a. Oferowane produkty muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r.o o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186), w przypadku wyrobów medycznych wprowadzonych po raz pierwszy do obrotu po dniu 26 maja 2021 r. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby wyroby medyczne posiadały oznaczenia i informacje zgodnie z art. 10 ust. 11 rozporządzenia 2017/745 albo art. 10 ust. 10 rozporządzenia 2017/746 (kody UDI lub UDI-DI).b. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.Dostawa wyrobów medycznych - polisomnografia +CPAP:a. Oferowane produkty muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r.o o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186), w przypadku wyrobów medycznych wprowadzonych po raz pierwszy do obrotu po dniu 26 maja 2021 r. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby wyroby medyczne posiadały oznaczenia i informacje zgodnie z art. 10 ust. 11 rozporządzenia 2017/745 albo art. 10 ust. 10 rozporządzenia 2017/746 (kody UDI lub UDI-DI).b. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.Dostawa wyrobów medycznych - Dezynfekcja drogą powietrzną i dezynfekcja powierzchni:a. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.b. Wszystkie oferowane produkty, w zakresie Zadania nr 3, muszą posiadać wymagane aktualnymi przepisami pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski, w zależności od klasyfikacji danego środka dezynfekcyjnego.c. Do oferowanych środków dezynfekcyjnych winny być dostarczone następujące dokumenty:• karty charakterystyki substancji niebezpiecznych,• instrukcje przygotowania roztworów roboczych w przypadku preparatów dezynfekcyjnych wymagających konieczności przygotowania takiego roztworu,• w przypadku antyseptyków (wymaga się, aby był to produkt leczniczy) należy dołączyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej, o ile zachowuje swoją ważność lub zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,• dla preparatów do dezynfekcji narzędzi – Wpis do Rejestru wyrobów medycznych lub Deklarację zgodności z Dyrektywą MDD 93/42/EWG o wyrobach medycznych,• dla preparatów do dezynfekcji skóry pacjentów, ran, błon śluzowych – Decyzja Ministerstwa Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem leczniczym,• dla preparatów do dezynfekcji rąk – Decyzja Ministerstwa Zdrowia o wpisie do rejestru produktów biobójczych,• dla preparatów do dezynfekcji powierzchni – pozwolenie na obrót produktem biobójczym lub wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracja zgodności z dyrektywą MDD 93/42/EWG o wyrobach medycznych,• dla preparatów do higienicznego mycia i dezynfekcji rąk obowiązuje spełnienie normy PN-EN 1279, PN-EN 1500 i potwierdzenie działania bójczego wobec Escherichia Coli,• zaoferowane preparaty winny spełniać wymogi określone w normie PN-EN 14885 dla obszaru medycznego. W celu potwierdzenia spełnienia wymogów określonych we wskazanej normie, do oferty należy dołączyć badania dokumentujące skuteczność preparatów wobec:- w zakresie działania bakteriobójczego – Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa i Enterococcus hirae /zgodnie z normą PN-EN 13727, PN-EN 14561/;- w zakresie działania grzybobójczego – Candida albicans i Aspergillus Niger /zgodnie z normą PN-EN 13624, PN-EN 14562/;- w zakresie działania wirusobójczego – Polio typ 1 i Adeno typ 5 /zgodnie z normą PN-EN 14476/;- w zakresie prątków gruźlicy – Mycobacterium avium i Mycobacterium Terre lub badanie prątków gruźlicy metodą równoważną bądź lepszą tj. Mycobacterium tubercculosis /zgodnie z normą PN-EN 14348, PN-EN 14563/.Organizmy testowe wymienione w normach zharmonizowanych są wymagane obligatoryjnie, dopuszcza się metody badań równoważne do opisanej w normie, ale pod warunkiem przeprowadzenia ich na wszystkich organizmach testowych opisanych powyżej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2c – Formularz asortymentowo-cenowy do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy).Dostawy środków dezynfekcyjnych - Mycie i dezynfekcja rąk (system zamknięty):a. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.b. Wszystkie oferowane produkty, w zakresie Zadania nr 3, muszą posiadać wymagane aktualnymi przepisami pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski, w zależności od klasyfikacji danego środka dezynfekcyjnego.c. Do oferowanych środków dezynfekcyjnych winny być dostarczone następujące dokumenty:• karty charakterystyki substancji niebezpiecznych,• instrukcje przygotowania roztworów roboczych w przypadku preparatów dezynfekcyjnych wymagających konieczności przygotowania takiego roztworu,• w przypadku antyseptyków (wymaga się, aby był to produkt leczniczy) należy dołączyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej, o ile zachowuje swoją ważność lub zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,• dla preparatów do dezynfekcji narzędzi – Wpis do Rejestru wyrobów medycznych lub Deklarację zgodności z Dyrektywą MDD 93/42/EWG o wyrobach medycznych,• dla preparatów do dezynfekcji skóry pacjentów, ran, błon śluzowych – Decyzja Ministerstwa Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem leczniczym,• dla preparatów do dezynfekcji rąk – Decyzja Ministerstwa Zdrowia o wpisie do rejestru produktów biobójczych,• dla preparatów do dezynfekcji powierzchni – pozwolenie na obrót produktem biobójczym lub wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracja zgodności z dyrektywą MDD 93/42/EWG o wyrobach medycznych,• dla preparatów do higienicznego mycia i dezynfekcji rąk obowiązuje spełnienie normy PN-EN 1279, PN-EN 1500 i potwierdzenie działania bójczego wobec Escherichia Coli,• zaoferowane preparaty winny spełniać wymogi określone w normie PN-EN 14885 dla obszaru medycznego. W celu potwierdzenia spełnienia wymogów określonych we wskazanej normie, do oferty należy dołączyć badania dokumentujące skuteczność preparatów wobec:- w zakresie działania bakteriobójczego – Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa i Enterococcus hirae /zgodnie z normą PN-EN 13727, PN-EN 14561/;- w zakresie działania grzybobójczego – Candida albicans i Aspergillus Niger /zgodnie z normą PN-EN 13624, PN-EN 14562/;- w zakresie działania wirusobójczego – Polio typ 1 i Adeno typ 5 /zgodnie z normą PN-EN 14476/;- w zakresie prątków gruźlicy – Mycobacterium avium i Mycobacterium Terre lub badanie prątków gruźlicy metodą równoważną bądź lepszą tj. Mycobacterium tubercculosis /zgodnie z normą PN-EN 14348, PN-EN 14563/.Organizmy testowe wymienione w normach zharmonizowanych są wymagane obligatoryjnie, dopuszcza się metody badań równoważne do opisanej w normie, ale pod warunkiem przeprowadzenia ich na wszystkich organizmach testowych opisanych powyżej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2c – Formularz asortymentowo-cenowy do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy).Dostawy środków dezynfekcyjnych - Mycie i dezynfekcja rąk (system otwarty):a. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.b. Wszystkie oferowane produkty, w zakresie Zadania nr 3, muszą posiadać wymagane aktualnymi przepisami pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski, w zależności od klasyfikacji danego środka dezynfekcyjnego.c. Do oferowanych środków dezynfekcyjnych winny być dostarczone następujące dokumenty:• karty charakterystyki substancji niebezpiecznych,• instrukcje przygotowania roztworów roboczych w przypadku preparatów dezynfekcyjnych wymagających konieczności przygotowania takiego roztworu,• w przypadku antyseptyków (wymaga się, aby był to produkt leczniczy) należy dołączyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej, o ile zachowuje swoją ważność lub zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,• dla preparatów do dezynfekcji narzędzi – Wpis do Rejestru wyrobów medycznych lub Deklarację zgodności z Dyrektywą MDD 93/42/EWG o wyrobach medycznych,• dla preparatów do dezynfekcji skóry pacjentów, ran, błon śluzowych – Decyzja Ministerstwa Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem leczniczym,• dla preparatów do dezynfekcji rąk – Decyzja Ministerstwa Zdrowia o wpisie do rejestru produktów biobójczych,• dla preparatów do dezynfekcji powierzchni – pozwolenie na obrót produktem biobójczym lub wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracja zgodności z dyrektywą MDD 93/42/EWG o wyrobach medycznych,• dla preparatów do higienicznego mycia i dezynfekcji rąk obowiązuje spełnienie normy PN-EN 1279, PN-EN 1500 i potwierdzenie działania bójczego wobec Escherichia Coli,• zaoferowane preparaty winny spełniać wymogi określone w normie PN-EN 14885 dla obszaru medycznego. W celu potwierdzenia spełnienia wymogów określonych we wskazanej normie, do oferty należy dołączyć badania dokumentujące skuteczność preparatów wobec:- w zakresie działania bakteriobójczego – Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa i Enterococcus hirae /zgodnie z normą PN-EN 13727, PN-EN 14561/;- w zakresie działania grzybobójczego – Candida albicans i Aspergillus Niger /zgodnie z normą PN-EN 13624, PN-EN 14562/;- w zakresie działania wirusobójczego – Polio typ 1 i Adeno typ 5 /zgodnie z normą PN-EN 14476/;- w zakresie prątków gruźlicy – Mycobacterium avium i Mycobacterium Terre lub badanie prątków gruźlicy metodą równoważną bądź lepszą tj. Mycobacterium tubercculosis /zgodnie z normą PN-EN 14348, PN-EN 14563/.Organizmy testowe wymienione w normach zharmonizowanych są wymagane obligatoryjnie, dopuszcza się metody badań równoważne do opisanej w normie, ale pod warunkiem przeprowadzenia ich na wszystkich organizmach testowych opisanych powyżej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2c – Formularz asortymentowo-cenowy do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy).Dostawy środków dezynfekcyjnych - Dezynfekcja i mycie małych powierzchni:a. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.b. Wszystkie oferowane produkty, w zakresie Zadania nr 3, muszą posiadać wymagane aktualnymi przepisami pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski, w zależności od klasyfikacji danego środka dezynfekcyjnego.c. Do oferowanych środków dezynfekcyjnych winny być dostarczone następujące dokumenty:• karty charakterystyki substancji niebezpiecznych,• instrukcje przygotowania roztworów roboczych w przypadku preparatów dezynfekcyjnych wymagających konieczności przygotowania takiego roztworu,• w przypadku antyseptyków (wymaga się, aby był to produkt leczniczy) należy dołączyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej, o ile zachowuje swoją ważność lub zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,• dla preparatów do dezynfekcji narzędzi – Wpis do Rejestru wyrobów medycznych lub Deklarację zgodności z Dyrektywą MDD 93/42/EWG o wyrobach medycznych,• dla preparatów do dezynfekcji skóry pacjentów, ran, błon śluzowych – Decyzja Ministerstwa Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem leczniczym,• dla preparatów do dezynfekcji rąk – Decyzja Ministerstwa Zdrowia o wpisie do rejestru produktów biobójczych,• dla preparatów do dezynfekcji powierzchni – pozwolenie na obrót produktem biobójczym lub wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracja zgodności z dyrektywą MDD 93/42/EWG o wyrobach medycznych,• dla preparatów do higienicznego mycia i dezynfekcji rąk obowiązuje spełnienie normy PN-EN 1279, PN-EN 1500 i potwierdzenie działania bójczego wobec Escherichia Coli,• zaoferowane preparaty winny spełniać wymogi określone w normie PN-EN 14885 dla obszaru medycznego. W celu potwierdzenia spełnienia wymogów określonych we wskazanej normie, do oferty należy dołączyć badania dokumentujące skuteczność preparatów wobec:- w zakresie działania bakteriobójczego – Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa i Enterococcus hirae /zgodnie z normą PN-EN 13727, PN-EN 14561/;- w zakresie działania grzybobójczego – Candida albicans i Aspergillus Niger /zgodnie z normą PN-EN 13624, PN-EN 14562/;- w zakresie działania wirusobójczego – Polio typ 1 i Adeno typ 5 /zgodnie z normą PN-EN 14476/;- w zakresie prątków gruźlicy – Mycobacterium avium i Mycobacterium Terre lub badanie prątków gruźlicy metodą równoważną bądź lepszą tj. Mycobacterium tubercculosis /zgodnie z normą PN-EN 14348, PN-EN 14563/.Organizmy testowe wymienione w normach zharmonizowanych są wymagane obligatoryjnie, dopuszcza się metody badań równoważne do opisanej w normie, ale pod warunkiem przeprowadzenia ich na wszystkich organizmach testowych opisanych powyżej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2c – Formularz asortymentowo-cenowy do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy).Dostawy środków dezynfekcyjnych - Dezynfekcja i antyseptyka ran, błon śluzowych i skóry:a. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.b. Wszystkie oferowane produkty, w zakresie Zadania nr 3, muszą posiadać wymagane aktualnymi przepisami pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski, w zależności od klasyfikacji danego środka dezynfekcyjnego.c. Do oferowanych środków dezynfekcyjnych winny być dostarczone następujące dokumenty:• karty charakterystyki substancji niebezpiecznych,• instrukcje przygotowania roztworów roboczych w przypadku preparatów dezynfekcyjnych wymagających konieczności przygotowania takiego roztworu,• w przypadku antyseptyków (wymaga się, aby był to produkt leczniczy) należy dołączyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej, o ile zachowuje swoją ważność lub zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,• dla preparatów do dezynfekcji narzędzi – Wpis do Rejestru wyrobów medycznych lub Deklarację zgodności z Dyrektywą MDD 93/42/EWG o wyrobach medycznych,• dla preparatów do dezynfekcji skóry pacjentów, ran, błon śluzowych – Decyzja Ministerstwa Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem leczniczym,• dla preparatów do dezynfekcji rąk – Decyzja Ministerstwa Zdrowia o wpisie do rejestru produktów biobójczych,• dla preparatów do dezynfekcji powierzchni – pozwolenie na obrót produktem biobójczym lub wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracja zgodności z dyrektywą MDD 93/42/EWG o wyrobach medycznych,• dla preparatów do higienicznego mycia i dezynfekcji rąk obowiązuje spełnienie normy PN-EN 1279, PN-EN 1500 i potwierdzenie działania bójczego wobec Escherichia Coli,• zaoferowane preparaty winny spełniać wymogi określone w normie PN-EN 14885 dla obszaru medycznego. W celu potwierdzenia spełnienia wymogów określonych we wskazanej normie, do oferty należy dołączyć badania dokumentujące skuteczność preparatów wobec:- w zakresie działania bakteriobójczego – Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa i Enterococcus hirae /zgodnie z normą PN-EN 13727, PN-EN 14561/;- w zakresie działania grzybobójczego – Candida albicans i Aspergillus Niger /zgodnie z normą PN-EN 13624, PN-EN 14562/;- w zakresie działania wirusobójczego – Polio typ 1 i Adeno typ 5 /zgodnie z normą PN-EN 14476/;- w zakresie prątków gruźlicy – Mycobacterium avium i Mycobacterium Terre lub badanie prątków gruźlicy metodą równoważną bądź lepszą tj. Mycobacterium tubercculosis /zgodnie z normą PN-EN 14348, PN-EN 14563/.Organizmy testowe wymienione w normach zharmonizowanych są wymagane obligatoryjnie, dopuszcza się metody badań równoważne do opisanej w normie, ale pod warunkiem przeprowadzenia ich na wszystkich organizmach testowych opisanych powyżej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2c – Formularz asortymentowo-cenowy do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy).Dostawy środków dezynfekcyjnych - Mycie i dezynfekcja narzędzi i dużych powierzchni:a. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.b. Wszystkie oferowane produkty, w zakresie Zadania nr 3, muszą posiadać wymagane aktualnymi przepisami pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski, w zależności od klasyfikacji danego środka dezynfekcyjnego.c. Do oferowanych środków dezynfekcyjnych winny być dostarczone następujące dokumenty:• karty charakterystyki substancji niebezpiecznych,• instrukcje przygotowania roztworów roboczych w przypadku preparatów dezynfekcyjnych wymagających konieczności przygotowania takiego roztworu,• w przypadku antyseptyków (wymaga się, aby był to produkt leczniczy) należy dołączyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej, o ile zachowuje swoją ważność lub zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,• dla preparatów do dezynfekcji narzędzi – Wpis do Rejestru wyrobów medycznych lub Deklarację zgodności z Dyrektywą MDD 93/42/EWG o wyrobach medycznych,• dla preparatów do dezynfekcji skóry pacjentów, ran, błon śluzowych – Decyzja Ministerstwa Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem leczniczym,• dla preparatów do dezynfekcji rąk – Decyzja Ministerstwa Zdrowia o wpisie do rejestru produktów biobójczych,• dla preparatów do dezynfekcji powierzchni – pozwolenie na obrót produktem biobójczym lub wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracja zgodności z dyrektywą MDD 93/42/EWG o wyrobach medycznych,• dla preparatów do higienicznego mycia i dezynfekcji rąk obowiązuje spełnienie normy PN-EN 1279, PN-EN 1500 i potwierdzenie działania bójczego wobec Escherichia Coli,• zaoferowane preparaty winny spełniać wymogi określone w normie PN-EN 14885 dla obszaru medycznego. W celu potwierdzenia spełnienia wymogów określonych we wskazanej normie, do oferty należy dołączyć badania dokumentujące skuteczność preparatów wobec:- w zakresie działania bakteriobójczego – Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa i Enterococcus hirae /zgodnie z normą PN-EN 13727, PN-EN 14561/;- w zakresie działania grzybobójczego – Candida albicans i Aspergillus Niger /zgodnie z normą PN-EN 13624, PN-EN 14562/;- w zakresie działania wirusobójczego – Polio typ 1 i Adeno typ 5 /zgodnie z normą PN-EN 14476/;- w zakresie prątków gruźlicy – Mycobacterium avium i Mycobacterium Terre lub badanie prątków gruźlicy metodą równoważną bądź lepszą tj. Mycobacterium tubercculosis /zgodnie z normą PN-EN 14348, PN-EN 14563/.Organizmy testowe wymienione w normach zharmonizowanych są wymagane obligatoryjnie, dopuszcza się metody badań równoważne do opisanej w normie, ale pod warunkiem przeprowadzenia ich na wszystkich organizmach testowych opisanych powyżej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2a, 2b, 2c – Formularz asortymentowo-cenowy do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy).Dostawy środków dezynfekcyjnych - Chemia profesjonalnaa. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opis zawierający wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpiecznego użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na, lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności którego zadania i pozycji dotyczy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.b. Wszystkie oferowane produkty, w zakresie Zadania nr 3, muszą posiadać wymagane aktualnymi przepisami pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Polski, w zależności od klasyfikacji danego środka dezynfekcyjnego.c. Do oferowanych środków dezynfekcyjnych winny być dostarczone następujące dokumenty:• karty charakterystyki substancji niebezpiecznych,• instrukcje przygotowania roztworów roboczych w przypadku preparatów dezynfekcyjnych wymagających konieczności przygotowania takiego roztworu,• w przypadku antyseptyków (wymaga się, aby był to produkt leczniczy) należy dołączyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu wydane przez Ministerstwo Zdrowia i Opieki Społecznej, o ile zachowuje swoją ważność lub zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych,• dla preparatów do dezynfekcji narzędzi – Wpis do Rejestru wyrobów medycznych lub Deklarację zgodności z Dyrektywą MDD 93/42/EWG o wyrobach medycznych,• dla preparatów do dezynfekcji skóry pacjentów, ran, błon śluzowych – Decyzja Ministerstwa Zdrowia – pozwolenie na obrót produktem leczniczym,• dla preparatów do dezynfekcji rąk – Decyzja Ministerstwa Zdrowia o wpisie do rejestru produktów biobójczych,• dla preparatów do dezynfekcji powierzchni – pozwolenie na obrót produktem biobójczym lub wpis do rejestru wyrobów medycznych lub deklaracja zgodności z dyrektywą MDD 93/42/EWG o wyrobach medycznych,• dla preparatów do higienicznego mycia i dezynfekcji rąk obowiązuje spełnienie normy PN-EN 1279, PN-EN 1500 i potwierdzenie działania bójczego wobec Escherichia Coli,• zaoferowane preparaty winny spełniać wymogi określone w normie PN-EN 14885 dla obszaru medycznego. W celu potwierdzenia spełnienia wymogów określonych we wskazanej normie, do oferty należy dołączyć badania dokumentujące skuteczność preparatów wobec:- w zakresie działania bakteriobójczego – Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa i Enterococcus hirae /zgodnie z normą PN-EN 13727, PN-EN 14561/;- w zakresie działania grzybobójczego – Candida albicans i Aspergillus Niger /zgodnie z normą PN-EN 13624, PN-EN 14562/;- w zakresie działania wirusobójczego – Polio typ 1 i Adeno typ 5 /zgodnie z normą PN-EN 14476/;- w zakresie prątków gruźlicy – Mycobacterium avium i Mycobacterium Terre lub badanie prątków gruźlicy metodą równoważną bądź lepszą tj. Mycobacterium tubercculosis /zgodnie z normą PN-EN 14348, PN-EN 14563/.Organizmy testowe wymienione w normach zharmonizowanych są wymagane obligatoryjnie, dopuszcza się metody badań równoważne do opisanej w normie, ale pod warunkiem przeprowadzenia ich na wszystkich organizmach testowych opisanych powyżej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2c – Formularz asortymentowo-cenowy do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach