Przetargi.pl
Dostawa Preparatów piorących dla potrzeb Pralni w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka 146
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 055 2345547
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
    ul. Królewiecka 146 146
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (055) 2344111, fax. 055 2345547
    REGON: 17074593000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Preparatów piorących dla potrzeb Pralni w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem, niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa w okresie od 01.01.2010 r do 31.12.2010 r. ( w dwóch pakietach ) : -Preparat(y) do dwukąpielowego prania z dezynfekcją - bielizna operacyjna , ginekologiczna , dermatologiczna CPV 39831000-6 -Preparat(y) do jednokąpielowego prania z dezynfekcją - bielizna ogólnoszpitalna , bielizna noworodkowa i dziecięca, odzież ochronna: tj. fartuchy, garsonki, garnitury, ubrania robocze (oleje, smary, farba), koce, odleżynki, ceraty, firany, zasłony, obrusy.wraz z przedstawieniem technologii prania i dezynfekcji tekstyliów, których asortyment oraz ilości zostały określone w Załącznikach Nr 2 i Nr 3 do SIWZ. Uwaga!!! Technologia prania winna być dostosowana i przedstawiona dla wody twardej - dostarczanej do siedziby Zamawiającego ( CaCO3 - ok. 330 mg/dm3 ) Z wyjątkiem prześcieradeł, podkładów i pieluch bielizna szpitalna jest kolorowa. Temperatura prania z dezynfekcją od 65 do 95 stopni Celsjusza. 2. Dostawy preparatów odbywać się będą sukcesywnie od dnia podpisania umowy na podstawie zamówień częściowych składanych przez Sekcję Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego. Termin dostawy maksymalnie 5 dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398310006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: - nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania u udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. Nr 2232 z dnia 20.11.2007 r. poz. 1655 z póź. zmianami) Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, jakie powinni dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605) oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155) oraz inne dokumenty i oświadczenia. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oryginał oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Oryginał oświadczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1. ppkt. 1, 2 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 5.1 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.1. ppkt. 1, 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 11. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Arkusze asortymentowo-cenowe - Załączniki Nr 2 i/lub Nr 3 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych.( w oryginale lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Notariusza) 4. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz Załącznikami do SIWZ oraz, że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy stanowiącej Załącznik Nr 6 do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty. 6. Opisu technologii prania i dezynfekcji ( z podaniem zalecanej temperatury, dawki preparatu niezbędnej do skutecznego wyprania, dezynfekcji 1 kg tekstyliów ) dla pakietów : 1, 2 7. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 8. Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty. 6.3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, żąda : 1. Opisu przedmiotu zamówienia, potwierdzającego, iż zaoferowane preparaty osiągają pełne spektrum dezynfekcyjne: B (bakterie), Tbc (prątki gruźlicy), F (grzyby) , V (wirusy) . 2. Dostarczenia nieodpłatnie przez Wykonawcę, najpóźniej w terminie składania ofert, próbki oferowanych preparatów w ilości niezbędnej do wyprania następujących tekstyliów: - blok operacyjny, ginekologia i dermatologia 300 kg - bielizna ogólnoszpitalna , bielizna noworodkowa i dziecięca, odzież ochronna: tj. fartuchy, garsonki, garnitury, ubrania robocze (oleje, smary, farba), koce, odleżynki, ceraty, firany, zasłony 450 kg 3. Dla produktów zaoferowanych w pakiecie nr 1, 2 wymagane jest przedstawienie w ofercie co najmniej dokumentu dopuszczającego do obrotu i stosowania na terytorium RP jako produkt biobójczy, zgodnie z ustawą o produktach biobójczych ( Dz. U. z 2002 r Nr 175 poz. 1433 z późn. Zm. ) Uwaga! Próbne pranie ( komisyjne badanie próbek) odbędą się w celu oceny skuteczności prania wraz z pobraniem próbek wymazów po praniu w celu sprawdzenia skuteczności dezynfekcyjnej oferowanych preparatów. W przypadku negatywnych wyników badań, oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymagań SIWZ. Zamawiający wymaga, aby przedstawiciel Wykonawcy ( po uprzednim ustaleniu terminu komisyjnego badania próbek z Panią Kierownik Pralni - Henryką Anuszek, tel. 055-239-59-10) uczestniczył w praniu próbnym. Badanie próbek odbędzie się w terminie do 5 dni roboczych licząc od daty otwarcia ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.elblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach