Przetargi.pl
Dostawa preparatów do uzdatniania wody i dezynfekcji na obiekty Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji

Białostocki Ośrodek Sportu i Rekreakcji ogłasza przetarg

  • Adres: 15-465 Białystok, ul. Włókiennicza 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 665 28 78 , fax. 85 665 28 71
  • Data zamieszczenia: 2015-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Białostocki Ośrodek Sportu i Rekreakcji
    ul. Włókiennicza 4 4
    15-465 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 665 28 78, fax. 85 665 28 71
    REGON: 20074317200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejskoaktywni.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa preparatów do uzdatniania wody i dezynfekcji na obiekty Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę w okresie obowiązywania umowy środków do uzdatniania wody i dezynfekcji na obiekty Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, jn. : 1) Pływalnię Sportową, ul. Włókiennicza 4, 15-465 Białystok, 2) Pływalnię Kameralną, ul. Mazowiecka 39 C, 15-307 Białystok, 3) Pływalnię Rodzinną, ul. Stroma 1 A, 15-500 Białystok, 4) Zespół Obiektów Sportowych Zwierzyniec Lodowisko, ul. 11 Listopada 28, 15-320 Białystok. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawy następujących preparatów do uzdatniania wody i dezynfekcji (planowane maksymalne zapotrzebowanie na substancje w okresie obowiązywania umowy): 1) Podchloryn sodowy NaClO, chloran (I) sodu, roztwór zawierający minimum 14% aktywnego chloru-25 665 kg 2) Kwas siarkowy (H2SO4), roztwór 40 % - 50 %-6800 kg 3) Koagulant - środek do koagulacji wody basenowej, szybkokrystalizujący w płynie, zawierający chlorek wodorotlenku glinu-1150 kg 4) Chlorek wodorotlenku glinu Al.2(OH)5Cl2 x 3H2O, roztwór mniejszy bądź równy 10 %-1440 kg 5) Chloryn sodu NaClO2, 7,5% wodny roztwór chloranu (III) sodu-60 kg 6) Kwas solny 9% HCl, kwas chlorowodorowy 9%-60 kg 7) Tabletki DPD No.1 przeznaczone do fotometru LOVIBOND zawierające siarczan N, N-dietylo-1, 4-fenylenodiamoniowy-14 300 tabletek 8) Tabletki DPD No. 3 przeznaczone do fotometru LOVIBOND zawierające chlorek i jodek potasowy-500 tabletek 9) Tabletki Phenol Red, przeznaczone do fotometru LOVIBOND-1650 tabletek 10) Środek myjąco-dezynfekcyjny przeznaczony do dezynfekcji powierzchni wokół basenu, powierzchni sprzętu sportowego, saun zawierający czwartorzędowe związki amoniowe-240 litrów, 11) Koncentraty zapachowe do łaźni parowej powstałe na bazie naturalnych olejków eterycznych typu: sosna, świerk, jodła, eukaliptus itp. Zastosowanie koncentratu: może być rozcieńczany z wodą i wlewany do generatora lub wlewany bezpośrednio do pompy esencji zapachowych przy generatorze pary-2 litry, 12) Koncentraty zapachowe do saun typu sucha, półsucha powstałe na bazie naturalnych olejków eterycznych typu: sosna, świerk, jodła, eukaliptus. Do stosowania w rozcieńczeniu nie większym niż 1:500-25 litrów 13) Preparat przeznaczony do dezynfekcji powierzchni, do dezynfekcji stóp i rąk, posiadający pozwolenie na obrót produktem biobójczym zaklasyfikowanym do kat. 1 gr.1 (produkt biobójczy do higieny człowieka) oraz do kat. 1 gr. 2 (produkt dezynfekujący do użytku prywatnego i publicznego oraz inne produkty biobójcze. Środek przeznaczony do stosowania w spryskiwaczach do dezynfekcji stóp . Zamawiający wymaga aby środek stosowany do spryskiwaczy był skuteczny (biobójczy) w stężeniu nie przekraczającym 25%-10 litrów 14) Środek do mycia i dezynfekcji sauny typu sucha, półsucha o działaniu dezynfekującym, wybielającym wszystkiego rodzaju drewna, zapobiegającym powstawaniu plam z potu, posiadający zezwolenie na obrót produktem biobójczym-14 kg 15) Chlorek sodu NACl 99,8% (tabletki solne do uzdatniania wody)-650 kg 16) Sodu tiosiarczan 5 hydrat Na2S2O3 x 5H2O czysty nie mniej niż 99%-4 kg. 5. Przyjęte ilości towaru stanowią przewidywane, szacunkowe zapotrzebowanie w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilościowej w poszczególnych asortymentach w zależności od potrzeb w ramach wartości umowy. Przy zmianach ilościowych obowiązują ceny jednostkowe wskazane przedłożonym przed zawarciem umowy wykazem rzeczowo - cenowym. Zamawiający zastrzega, że nie magazynuje substancji chemicznych. 6. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu nie zamówienia przez Zamawiającego maksymalnej planowanej ilości towaru w okresie obowiązywania umowy, 7. Środki winny być dostarczane w następujących opakowaniach: a) podchloryn sodu- do 40 kg, b) kwas siarkowy - do 40 kg, c) koagulant szybkokrystalizujący - do 25 kg, d) chloryn sodu-do 30 kg, e) kwas solny - do 30 kg, f) środek myjąco- dezynfekcyjny - do 30 litrów, g) koncentraty zapachowe - do 1 litra; h) środek do dezynfekcji stóp i rąk - do 10 litrów, i) środek do mycia i dezynfekcji saun - do 10 kg, j) chlorek sodu (tabletki solne)- do 30 kg, k) sodu tiosiarczan 5 hydrat - do 1 kg, l) płynny kwaśny środek czyszczący do basenów - do 10 kg. m) bezbarwny olej ochronny - do 1,5 l. 8. W przypadku preparatów wymienionych w poz. 1-6 tabeli gabaryty pojemników muszą być dostosowane do stanowisk przy stacjach uzdatniania wody na pływalniach BOSiR. Szerokość pojemników nie może przekraczać 30 cm. 9. Puste opakowania po środkach do uzdatniania wody Wykonawca winien odbierać przy każdej kolejnej dostawie. W przypadku zakończenia współpracy opakowania z ostatniej dostawy Wykonawca odbierze w terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia odbioru przez Zamawiającego. 10. Dostawę chemii basenowej należy realizować po otrzymaniu zamówienia faxem, pocztą elektroniczną lub w formie zamówienia telefonicznego przez uprawnionych pracowników ze strony Zamawiającego. 11. Zamawiający wymaga by dostawa realizowana była w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, własnym środkiem transportu na poszczególne obiekty, na koszt Wykonawcy, w ilości podanej w zamówieniu. Dostawy odbywać się będą w godzinach pracy Zamawiającego, przy czym godzina dostawy ma być każdorazowo ustalana z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego. 12. Rozładunku dostawy, w tym wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego i umieszczenia środków we wskazanym miejscu dokonują pracownicy Wykonawcy. 13. Opakowania na środki uzdatniania wody winny być zamknięte fabrycznie oraz zawierać etykietę producenta z jego nazwą i informacjami dotyczącymi składu chemicznego produktu w języku polskim i opatrzone aktualnym terminem ważności produktu, 14. W przypadku nie spełnienia powyższych wymagań Zamawiający zastrzega prawo do nie przyjęcia dostarczonego zamówienia, 15. W przypadku dostawy środków nie spełniających norm jakościowych np. zanieczyszczenia, w uszkodzonych pojemnikach lub bez prawidłowego oznakowania, Wykonawca ma obowiązek na wniosek Zamawiającego, wymienić przedmiot dostawy w całości lub części, nie później niż w ciągu 24 godzin. Zamawiający zastrzega możliwość wyznaczenia krótszego terminu, jeśli będzie to niezbędne dla zapewnienia ciągłości i prawidłowego funkcjonowania obiektu. 16. W przypadku wątpliwości co do jakości chemii Zamawiający zleci wykonanie badań chemii w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca dostawy preparatów do uzdatniania wody i dezynfekcji, 17. Wykonawca poniesie koszty wymiany wody w nieckach basenowych w przypadku, gdy zostanie stwierdzona niezgodność dostarczonych i użytych preparatów do uzdatniania i dezynfekcji z obowiązującymi w tym zakresie normami, 18. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość wykonanej dostawy, jej kompletność i zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostawy, właściwości i jakości dostarczonych preparatów do uzdatniania i dezynfekcji, 19. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane, jednocześnie musi on być wprowadzony do obrotu zgodnie z odpowiednimi przepisami. 20. Transport środków do uzdatniania wody do miejsc wskazanych przez Zamawiającego musi się odbywać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 243122202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1 200,00 PLN 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 66 1240 1154 1111 0010 4861 9083, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - Preparaty do uzdatniania wody i dezynfekcji. Jeśli w imieniu Wykonawcy wpłaty wadium dokonuje inny podmiot z tytułu przelewu musi jednoznacznie wynikać w czyim imieniu zostało ono wpłacone. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w sekretariacie Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, ul. Włókiennicza 4 (oryginał) do upływu terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do wniosku. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które do upływu oznaczonego terminu składania wniosków do udziału w licytacji elektronicznej znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dot. jeśli było wymagane)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach